"Speed Ice Deventer''

Status
Not open for further replies.
Bedankt voor de reacties, inderdaad stuk van mijn balhoofd,

@Carn , Volgend jaar scooter special klasse,ik ga me daar goed op voorbereiden ondanks mijn studie en werk,
 
eeeys matthew man...volgend SBO seizoen wordt vet jonge.....meet je zekrr wel eens....ijsje ziet der super vet uit man...:) suc6 verder ltrzzzzz
 
ben echt benieuwd wat jer er van gaat bakken volgend seizoen matthew!
ik denk dat het beestje incl jouw :p goede tijden neer gaat zetten volgend seizoen!

en we gaan nog een keer meeten he, was vet ! :D

oooi :*
 
ben echt benieuwd wat jer er van gaat bakken volgend seizoen matthew!
ik denk dat het beestje incl jouw :p goede tijden neer gaat zetten volgend seizoen!

en we gaan nog een keer meeten he, was vet ! :D

oooi :*

Bedankt maarten. Ik ga mijn best doen

@ arthur Gaat helemaal goed komen !
 
Hey Matthew wat zie ik :eek: een paddockje kan me nog iets herinneren op Lint :D
En ehh bandje opburnen, toch weer niet bij de Mac he.. iig Nice ding vind het echt nog steeds 1 van de mooiste kleuren op een Ice
Volgend jaar een sprintje ?
Spreek je hoihoi
 
Egt een zeer vette ice 8) :W

je begroet me trouwens wel elke meeting dat ik je zie, maar ken jouw eigenlijk helemaal niet :p was op meeting Best en Eindhoven.
 
Update,

Om toch maar ff een update te geven van het blokje voor komend seizoen,

DSCF0015.jpg


De komende maanden zal ik verder gaan met het blokje,Ik neem er de tijd voor deze winter.
 
zeeeeer mooi man..:) zei ik ook al @ msn maar is echt zwaar netjes...suc6 dermeer en ik bekijk ut wel int echt als ik de spulletjes kom brenge voorn tune beurtje..:) spreek je...ltrzzz
 
Goed nieuws en slecht nieuws.

DSCF0236.jpg

DSCF0237.jpg

DSCF0240.jpg

DSCF0241.jpg


Veel mensen klagen over het kapwerk,dat is er ook nooit van gekomen.het was de bedoeling ook om een sprinter van te maken,

De ice is einde verhaal voor mij.En ga verder met een ander sprintframe,Die VEEL lichter is dan mijn ice frame,

Het blokje is klaar en heeft na veel testen best wat vermogen gekregen,En als je dat hebt denk je ook gelijk aan wat lichters om goed mee te komen.
Zoals je ziet sta ik niet in het SBO rijtje,De reden daarvan is dat ik eerst heb besloten om MEER tijd aan mijn studie te geven,

Als iemand interesse heeft kan hij gerust pm'en,

Dat was het.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top