Slider v2.0

Status
Not open for further replies.
Naja, ik heb de mogelijkheden wel om een sprintframe te bouwen, maar dat is m'n punt niet. Ik heb gewoon zo iets van, het blijft een Scootersprint, geen "Alumium-stuk-buis-met-blok"-sprint :p Maybe dat het nog wel ooit gaat komen hoor, maar voorlopig dit seizoen nog niet. Eerst maar zien hoe hard dit loopt, en voldoet het me niet, gaat NX er weer op :)

Precies *D

En met nx erbij weet ik zeker dat je lekker mee kunt komen. :)
 
Daarom, en nu kan ik eerst mooi kijken of het zo een beetje wil ja/nee...

Ben atm. bezig met een uitsnede van 3mm rvs, die waarop ik m'n complete NX kit wil gaan bouwen. Die moet met 2 bouten te bevestigen zijn, en natuurlijk lightweight. Heb net even zitten rekenen, en als me lukt wat ik nog in petto heb, kom ik rond de 58kg met NX... Naja, met het bijbehorende vermogen moet dat wel goed komen dan :p
 
Daarom, en nu kan ik eerst mooi kijken of het zo een beetje wil ja/nee...

Ben atm. bezig met een uitsnede van 3mm rvs, die waarop ik m'n complete NX kit wil gaan bouwen. Die moet met 2 bouten te bevestigen zijn, en natuurlijk lightweight. Heb net even zitten rekenen, en als me lukt wat ik nog in petto heb, kom ik rond de 58kg met NX... Naja, met het bijbehorende vermogen moet dat wel goed komen dan :p

Niet te veel rekenen :p, achteraf valt het tegen. gewoon branden met dat ding en dan een keer wegen ;)
 
Ik ben wel eens dat de radiateurophanging iets dunner had gekunt, enkel wil ik wel een degelijk frame, en geen slappe troep die na 5 meetings uit elkaar dondert. Vandaar dan maar iets dikker.

Wat dacht je van sr rad ophanging?
Dat is flinterdun en zit zo vast als een huis.
 
:+ Aaaaaaaaaahahaahahaha, ga compleet kapot hier :p

Naja, zal wel eens een keer op een SBO sprint een somalier er opzetten, kijken wat ie dan doet :p :+
 
mooi ding hoor en ook echt netjes gelast, maar als je toch voor een laag gewicht gaat waarom dan geen alu rad ophanging of subframe ?
 
:+ Aaaaaaaaaahahaahahaha, ga compleet kapot hier :p

Naja, zal wel eens een keer op een SBO sprint een somalier er opzetten, kijken wat ie dan doet :p :+

Kijken wat ie dan doet?
Die rijdt er mee weg :+

Mooi werk, vakman! :W
 
mooi ding hoor en ook echt netjes gelast, maar als je toch voor een laag gewicht gaat waarom dan geen alu rad ophanging of subframe ?

Ik houd niet van bout/moer constructie's. En alu kun je niet op staal lassen :) Dus vandaar dat ik het gewoon zo heb gedaan. Het word nog wel wat aangepast (lees als: perforeren). Het zal dan misschien in totaal 100-200 gram schelen. EN ja ik weet wel dat 5x200gram weer een kilo is, maar ik wil het gewoon stevig hebben, en dit kan ik in eigen huis doen. Aluminium lassen kunnen we nog niet, maar staat wel op de planning.
 
Thanks sheriff :W Maandag krijg ik m'n frame terug van de straler, en dan word het netjes gespoten, en kan de definitieve opbouw van de 2.0 beginnen. Als dat klaar is komt de 1.0 weer onder het stof vandaan, en gaan we die weer helemaal rebuilden :W

Heb er zin in :W Straks mooi met 2 sliders @ SBO 8)
 
:|


:p

Nee, nou ik ga dus waarschijnlijk een pretblokje opbouwen voor onder de 1.0, en als ik dan met NX het hele ding aan gort knal, dat het me dan ook geen zak boeit. Kijk, de 2fast zal vast nog wel eens aan gort gaan, maar liever niet :D Dus denk dat ik gewoon een speedblokje opbouw voor onder de 1.0, en dan daar evt. ook de superspecial klasse mee onveilig maken, door NX er aan toe te voegen :W Enkel is het dan weer zo'n heavyweight combo, waardoor ik alsnog weer kansloos ben :p

Haha, ik zie wel wat ik er mee ga doen :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top