T.A.H Ultimate Slider Project

StephenT

www.tah-tuning.nl
banner10xc8.jpg


Scooter:
Merk: Yamaha
Type: Slider

Setup:
Cilinder: Polini Evo 70 Vlinder ''Xsh Tuned''
Uitlaat: Yasuni C21 , Flens ''Xsh Tuned''
Krukas: Malossi MHR RHQ (12)
Carters: LC DD Gepolijst ''Xsh Tuned''
Carburateur: Keihin 28mm (Echt) '' Xsh Tuned'' + Kelk
Spruitstuk: Malossi MHR Kort Recht '' Xsh Tuned''
Wig: XSH Tuning 2.0 ''Xsh Tuned''
Membraan: Malossi MHR VL14 ''Xsh Tuned''
Luchtfilter: Xsh Tuning
Vario: Malossi MHR 2007
Koppeling: Malossi MHR Delta Clutch
Primaire Vertanding: Malossi MHR 13/44
Secundaire Vertanding: Standaard
Vertandingsdeksel: Top Performances Nardo Tuned @ Overrange
Poulies: Malossi MHR 2007
Koppelingshuis: Malossi MHR + Koelribben (Gepolijst)
Halfpoulie: Malossi MHR Ventilvar
V-Snaar: Malossi MHR 2007
Ontsteking: Twins PVL Digitaal
Lagers: Malossi MHR

Bestuurder:
Naam: Stephen
Leeftijd: 20 jaar
Hobby's: Scooters, Auto's, Ps3 , Xbox 360 , Uitgaan

De Meeste Mensen zullen mij al wel kennen van mijn 2 Vorige projecten genaamd T.A.H White Rox Project #1 en #2. Na me 2 Vorige projecten in onderdelen verkocht te hebben had ik het wel gezien. Het plan was er al om een Project te starten in de Zomer met een Yamaha Slider. Zodoende.

Links naar me 2 Vorige Projecten:

T.A.H White Rox Project

T.A.H White Rox Project #2

De Plannen:

Kappen:
  • Yamaha Slider kappenset kleur '' BLACK MAGIC '' bestaande uit:
    1.Voorkap met nieuw design.
    2.Beenschild met ingebouwde Slider pads en afgevlakte bovenkant.
    3.Uitgebeende onderkap (Voor racegaas met Radiateur er achter).
    4.Zijkappen met ingebouwde slider pads en een aangepolyesterde Aerox voorkap.
    5.Ingekort Kiesler spatbord met design.
    6.Voetplaten, met sliders en accukapje als 1 geheel gemaakt.
    7. En nog meer kleine dingen.

Coaten:
  • Frame (Hoogglans zwart met vervolgens 3 lagen blanke lak.)
  • Stage 6 Remschijf adapter (Hoogglans zwart)

Chroom:
  • Banjo's
  • Fournales Schokdemper
  • M-Stuur
  • Rempotjes
  • Rempotdeksels
  • Stage 6 Remhevels


Polijsten:
  • Achtervelg Adapter
  • Carters
  • Clamp
  • Demperklem
  • Een waslijst boutjes
  • Malossi MHR Koppelingshuis
  • Ophanging Paddockstand
  • Ophanging Kiesler Achterspatbord
  • Paddockstand
  • Radiateur(Runner)
  • Remklauwen
  • Snelgas
  • Top Performances Carterdeksel
  • Uitlaateinde
  • Uitlaattuutje
  • Uitlaatophanging
  • Velgen
  • Voorvelg Busje
  • Voorvorkpoten
  • Waterpomp

Woensdag 13 Juni 2007

'' Algemene Gepolijste Spullen Post ''

In deze post staan alle spullen die Gepolijst zijn, Alles staat op alfabet geordend (De Volledige naslag lijst is in de beginpost te vinden, Kleine dingetjes heb ik geen aparte foto van gemaakt), Van sommige spullen komen met de tijd nieuwe foto's.

Foto's:

Achtervelg Adapter:

stp61762borderns4.jpg




Boutjes:

stp61804borderwh0.jpg




Carters (Bovenaanzicht):

stp63772bordercx5.jpg




Carters (Zijaanzicht):

stp63773borderbd9.jpg




Carters (Zijaanzicht,2):

stp63775borderkv4.jpg




De nieuwe spiegel:

stp63774borderuz1.jpg




Malossi MHR Koppelingshuis + Koelribben:

stp61750borderug2.jpg




Ophanging Kiesler Achterspatbord:

stp63211bordersf5.jpg




Paddockstand:

stp63195borderzs0.jpg




Remklauwen:w:

stp62715bordermx4.jpg




Detail, Voorste Remklauwhelften:

stp62720bordergh1.jpg




Detail, Achterste Remklauwhelften:

stp62719borderxx1.jpg




Remschijfboutjes:

stp61809borderzh5.jpg




Runner Radiateur:

stp63200borderbb0.jpg




Snelgas (Het andere plaatje is niet mogelijk want dit is van kunststof):

stp61786borderqa8.jpg




Top Performances Carterdeksel:

stp62706borderol9.jpg




Velgenset:

stp62040borderhx2.jpg



Voorvelg:

stp62041borderuw4.jpg




Voorvelg Detail:

stp62047bordernu5.jpg




Achtervelg:

stp62050borderdu6.jpg




Achtervelg Detail:

stp62054bordercc2.jpg




Velgen met banden , zijaanzicht foto:

stp63793borderrl6.jpg




Voorvorkpoten:

stp63731borderpp7.jpg




Volvo Elektrische Waterpomp:

stp63212bordervc7.jpg




Voorwielbusje:

stp63213bordervw1.jpg



Donderdag 14 Juni 2007

Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik Geslaagd ben voor mijn Havo. Dat wou ik even als eerste kwijt. Vandaag heb ik het volgende gekocht:

- Setje Doorzichtge KVS Slangen (Uit onze garage)
- Stage 6 Monsterdisc
- Stage 6 CNC Kickstarter Chroom

Foto's:

Doorzichtige Gevlochten KVS Slangen (3 Meter):

stp61851borderya2.jpg




Close up:

stp61852borderuu5.jpg




Tezamen nog in de Verpakking:

stp61866borderhr6.jpg




Stage 6 Monster Disc 280MM + Bracket & 2 Imbus Montageboutjes:

stp61884bordertv2.jpg




Stage 6 CNC Kickstarter Chroom:

stp61876borderir7.jpg




Close Up SSP:

stp61879borderbq7.jpg


Maandag 25 Juni 2007

Ik heb Reeds een Nieuwe Polini Evo 70cc Vlinderpoort Cilinder binnen gehad.
Foto's:

- Polini Evo 70cc Vlinderpoort (Nieuw)

Foto's:

Polini Evo 70cc Vlinderpoort, Complete Kit:

stp62001borderca5.jpg




Polini Evo 70cc Vlinderpoort Kit:

stp62006borderll5.jpg




De Standaard Poorten:

stp61999borderjc0.jpg



Woensdag 8 Augustus 2007

Yasuni C21 Update.

Foto's:

Yasuni C21 ''Black Edition'' Inclusief Gepolijste delen:

stp62499borderkb6.jpg




Yasuni C21 ''Black Edition'' Detail:

stp62506borderzs3.jpg


Maandag 24 September 2007

Hallo Mensen,

Afgelopen zondag ben ik naar Hengelo geweest en heb daar de spullen opgehaald bij XSH en nog wat leuk extra pretstpul meegenomen:

Tuning:

- Polini Evo Vlinder '' Xsh Pro Race ''
- Yasuni C21 Flens '' Xsh Tuned ''
- Minarelli Horizontaal Carter '' Xsh Pro Race''
- Keihin 28mm + Kelk '' Xsh Pro Race''

Wat is er nog meegekomen:

- Malossi MHR Overrange Set (Nieuwe Type!)
- Top Performances Nardo Vertandingsdeksel + Malossi MHR 13/44 Primaire vertanding.
- Xsh Tuning Powerfilter.

Genoeg gepraat en op naar de foto's:

Polini Evo Vlinder '' Xsh Pro Race'' ( Inclusief C21 Flens '' Xsh Tuned ''):

stp62841bordervf9.jpg




Polini Evo Vlinder '' Xsh Pro Race'', Onderkant ( Inclusief C21 Flens '' Xsh Tuned ''):

stp62844borderbu5.jpg




Polini Evo Vlinder '' Xsh Pro Race'', Poorten:

stp62845borderth1.jpg




Polini Evo Vlinder '' Xsh Pro Race'', Uitlaatpoort:

stp62842borderty8.jpg




Minarelli Horizontaal Carter '' Xsh Pro Race'', Ontstekingskant:

stp62848bordervt2.jpg





Minarelli Horizontaal Carter '' Xsh Pro Race'', Ontstekingskant(2):

stp62850borderdw2.jpg




Minarelli Horizontaal Carter '' Xsh Pro Race'':

stp62859borderub2.jpg




Minarelli Horizontaal Carter '' Xsh Pro Race''(2):

stp62860borderzg4.jpg




Keihin 28mm + Kelk '' Xsh Pro Race'':

stp62853bordervy8.jpg




Malossi MHR Overrange Set (Nieuwe Type!):

stp62863borderih2.jpg




Top Performances Nardo Vertandingsdeksel + Malossi MHR 13/44 Primaire vertanding:

stp62854borderhy3.jpg




Top Performances Nardo Vertandingsdeksel + Malossi MHR 13/44 Primaire vertanding(2):

stp62855borderwz2.jpg


Vrijdag 12 Oktober 2007

Ik heb reeds mijn PVL '' Twins '' Digitaal binnen gehad. Ook is er nog meer gebeurd. Ik heb vandaag mijn Malossi MHR RHQ krukas binnen gehad. Tevens heb ik Malossi lagers en Stage 6 Chrome remhevels gekocht. Gelijk zijn in de middag de Lagers op de krukas gemonteerd door Ramon (Thanks nog), foto's:

PVL ''Twins'' Digitaal:

stp62943bordersf2.jpg




Stage 6 Chrome Remhevels:

stp62964bordergj4.jpg




Malossi MHR Lagers:

stp62962borderch9.jpg




Zo doen we dat:

stp62963borderqe7.jpg



Dinsdag 16 Oktober 2007

Ik heb vandaag van EPC een Chroom M-stuur binnen gehad en ik heb mijn bestelde Remleidingen binnen gehad. Deze zijn speciaal op maat gemaakt voor mij en tevens zitten er mooie glimmende banjo's op wat mooi aansluit bij het Gepolijste werk.
Foto's:

Chroom M-Stuur:

stp62979borderda8.jpg




Speciale Achterremkabel:

stp62980bordertw2.jpg




Speciale Voorremkabel:

stp62988bordertv5.jpg




Detail, Nice:

stp62981bordertt1.jpg


Zaterdag 3 November 2007

Ik heb laatst mijn inlaatset van XSH binne gehad, bestaande uit:

- Malossi MHR Pia Recht ''Xsh Tuned''
- XSH Tuning 2.0 Wig.
- Malossi MHR VL14 ''Xsh Tuned''

Tevens heb ik ook nog 2 Nieuwe Setjes remblokken zowel voor als achter van TNT Gehaald.

Foto's:

Malossi MHR Pia Recht '' Xsh Tuned'':

stp63023borderdw5.jpg




XSH Tuning 2.0 Wig:

stp63020borderea6.jpg




Tuningswerk:

stp63021bordermr5.jpg




Malossi MHR VL14 ''Xsh Tuned''

stp63016bordervc9.jpg




Tuningswerk:

stp63017borderbi7.jpg


Vrijdag 18 Januari 2008

Van de week heb ik mijn clamp af laten draaien en deze is inmiddels klaar. Tevens heb ik een Vooruitstaande clamp gekocht. Over de blokophanging die er op was gekomen, ben ik niet helemaal tevreden. De blokophanging wordt wederom vernieuwd , hij wordt nog verlengd en het blok komt kaarsrecht te staan.

Foto's:

Afgedraaide Clamp:

stp63275borderpb4.jpg




Vooruitstaande Clamp + M-Stuur:

stp63276bordertt3.jpg




Totaalplaatje:

stp63280borderwp1.jpg


Woensdag 20 Februari 2008

Eindelijk weer eens een update. Laatst is er een definitieve blokophanging op het frame gelast samen met Ricardo en Stefan van MWS. De blokophanging is erg netjes geworden, door de ophanging is de wielbasis langer en komt het blok recht te staan. Gisteren heb ik het frame en de ophanging afgewerkt en morgen gaat het naar de Coater.

Foto's:

Yamaha Slider Frame:

stp63427bordergk3.jpg




Blokophanging:

stp63433borderww6.jpg




Ricardo en ik testen het frame even :D

p2601081825borderbs2.jpg



Verder haal ik volgende week de rest van me kappen op bij MWS :)

Me Frame gaat van de week naar de Coater, kleur blijft nog even geheim.

Zaterdag 1 Maart 2008

De Kappen update! Ik heb de kappen terug van Jordy en ze zijn echt zeer , zeer netjes geworden.

1. Te beginnen met het Beenschild. Aan het beenschild is het 1 en ander veranderd. De BCD Slider pads zijn in het beenschild gepolyesterd om 1 kap er van te maken i.p.v de in mijn ogen lelijke losse slider kapjes er op. Verder is de bovenkant aan de binnenkant afgevlakt vanwege een plaatje wat er op komt als afwerking voor het stuur en de remleidingen e.d

Foto Beenschild:

stp63456borderrt5.jpg




Foto afgevlakte bovenkant:

stp63459borderpu9.jpg




Foto vooraanzicht Beenschild:

stp63462borderol2.jpg




Foto Ingepolyesterde Slider pad rechterkant:


stp63465bordergn8.jpg




Foto Ingepolyesterde Slider pak linkerkant:


stp63466borderyq6.jpg




Foto van de Special Voorkap op het Beenschild:

stp63481borderjm9.jpg




2. Op naar de mooiste kap in mijn ogen. De achterkap. De achterkap is voorzien van 2 Slider zijkappen met Ingepolyesterde BCD Slider pads, zodat de zijkappen 1 geheel zijn geworden. Als underseat is een Aerox voorkap gebruikt die aan de zijkappen is Gepolyesterd. Bij de Aerox voorkap is nog een speciaal design aangebracht voor een mooier resultaat. Dit design staat Centraal bij de kappen op de Slider. Het resultaat van deze achterkap is echt onbeschrijflijk.

Foto bovenaanzicht Achterkap:

stp63467borderpz6.jpg




Foto achteraanzicht Achterkap:

stp63468borderjj2.jpg




3. Kiesler Achterspatbord. Het Kiesler achterspatbord is voor een groot deel ingekort en voorzien van het design wat ook in de voorkap en de achterkap zit.

Foto Kiesler achterspatbord:

stp63472borderay7.jpg



Totaalfoto van een aantal van de speciale kappen, zodat je goed het design kunt zien wat het thema was van de kappen.

stp63480borderts8.jpg



Dat was de kappen update, ik ben heel erg blij met de kappen. Binnenkort zullen ze door mij gespoten worden en zal de kleur tevens ook onthuld worden. Ik heb laatst nog mijn stuur ingericht met Chrome Rempotjes , Chroom M-stuur en meer (Mijn gepolijste rempotjes heb ik weg gedaan , omdat ik wel een heel mooi prijsje er voor kon krijgen) Verder heb ik ook nog een Fournales 325mm i.p.v mijn eerdere 295mm.

Dit volgt allemaal snel in de volgende update.

Maandag 12 Mei 2008

Na een tijdje niks gedaan te hebben is er weer een update, want het is lekker weer natuurlijk.

Ik heb een tijdje geleden me frame gestraald/gecoat en vervolgens een paar lagen blanke lak gegeven. Het resultaat mag er wezen:

Zijaanzicht:

stp63582borderko5.jpg


Zijaanzicht (2):

stp63579borderpa8.jpg


Spiegel:

stp63584bordernt0.jpg


Ik heb een tijdje geleden nog een 325mm Fournales binnen gekregen ipv de 290 die ik eerst had. Dit is precies de goede hoogte die ik wou hebben.

Wat gaat er de komende weken gebeuren:

- Blok afpolijsten , ben bijna klaar met het schuurwerk , er wordt pas begonnen met polijsten totdat hij helemaal kaal is.

- Beenkap/Accukap/Voetenplaat naar Jordy brengen om deze als 1 geheel te laten maken. Dan is mijn kappenset compleet , worden er een beetje foto's geschoten van het geheel en vervolgens worden ze gespoten. (Dan heb je namelijk before en after foto's met de kappen ongespoten en gespoten, altijd leuk)

- Nieuwe type Aerox voorvork aanschaffen (Ik heb nog geen voorvork namelijk), de voorvorkpoten worden gepolijst en het kroonstuk in dezelfde kleur als het frame gecoat.

- Rustig aan opbouwen en kleine dingen aanschaffen.


Zaterdag 23 Augustus 2008

De Slider staat in elkaar! De laatste weken heb ik weer flink wat tijd gestoken in de Slider en hij staat bijna startklaar. Er moeten nog wat kleine dingen gebeuren en ik moet nog wat dingen terugkrijgen om te gaan starten.

De laatste weken zijn er dingen gebeurd als: Remmen op druk brengen , kleine dingen aanschaffen zoals gaskabel etc en natuurlijk het in elkaar bouwen van de slider.

Op naar de foto's:

De Slider 1:

stp63928borderbz6.jpg




De Slider 2:

stp63929bordermb0.jpg




De Slider ''Blok close up'':(Het uiteinde van de uitlaat is idd gepolijst, omdat dit stuk nogal lelijk was, ik vond dit wel origineel)

stp63930bordered8.jpg



Wat gaat er de komende weken gebeuren:

- Radiateur ophangen en kvs slangen pasmaken en monteren.

- Elektrische Bosch waterpomp aansluiten en koppelen.

- Mijn voetenkap (kleine delen wordt 1 geheel) en mijn voorkap liggen nog bij Jordy, deze haal ik binnenkort op waarna ik al me kappen een keer ga monteren om te kijken hoe het staat en welke ophangingen/aanpassingen er nog gedaan moeten worden. Hier volgt ook nog een update van.

- Resterende kleine dingetjes, die moeten gebeuren om hem startklaar te maken, stelt weinig voor zoals benzine mengen etc.

Woensdag 10 September 2008

Vandaag de kappenset even losjes gemonteerd exclusief de onderkappen. Het ziet er vind ik wel aardig netjes uit, alleen er moeten nog wat kleine aanpassingen gedaan worden om de set monteerklaar te maken. Verder heb ik een kleine scheur in me achterkap aan de bovenkant. De kappenset wordt toch pas in December van lak voorzien dus daar is nog even de tijd voor en het heeft ook geen prioriteit.

De voetenkap heb ik laatst opgehaald bij Jordy, deze ziet er erg netjes uit. Er is dus van de normalte voetenkap, accukap en sideskirts 1 kap gevormd.
Foto's:

Voetenkap:

stp63950bordersw4.jpg





stp63952borderjh9.jpg



De Slider met de kappenset losjes gemonteerd:

stp63961borderjk5.jpg




Vanaf achterkap gezien:

stp63962borderaa6.jpg



Dan heb ik nog me voorvorkpoten laatst maximaal verlaagd, ze zijn zonder inhoud dus extra licht.

Foto met bling bling voorkantje:

stp63971borderhd2.jpg



Verder had ik eindelijk een klein reservoirtje gevonden voor me Radiateur. Dus deze heb ik ook gemonteerd, samen met mijn elektrische waterpomp (volvo) die ik gemonteerd heb. De accu zit netjes in een bakje onder de buddy. Morgen ga ik kijken of hij wil starten e.d.

Maandag 22 September 2008

De Slider heeft zijn 1ste meters gemaakt. Jordy (MWS) was ff langsgekomen afgelopen week op een avond om samen nog wat kleine dingen te doen. Hij rijdt al aardig, deze week worden de laatste dingetjes gedaan zoals: Massa versterken, kleinere sproeier en alles nakijken, waarna er een afspraak gemaakt zal worden met Marco om te gaan banken.

Gisteren heb ik wat foto's gemaakt van hoe de Slider er op het moment bij staat. Wat foto's van alle kanten en als laatste wat stijl foto's.

Kijk en geniet:

Slider 1:

stp63979borderww9.jpg




Slider 2:

stp63982borderot2.jpg




Slider 3:

stp63983borderse2.jpg




Slider 4:

stp63984borderio4.jpg




De Power Close up:

stp63980borderno7.jpg




Stijl 1:

stp63985bordermv4.jpg




Stijl 2:

stp63986borderxb7.jpg




Stijl 3:

stp63987borderji0.jpg


Wat onder me zadel zit aan het frame gemonteerd is me accu , hier zit me volvo elektrische waterpomp op aangesloten. Deze plek is uitgekozen, omdat achteraan bij het frame het niet gaat i.v.m me speciale achterkap en de originele accuplek is komen te vervallen door de speciale voetenkap. Het is een idiale plek voor de accu zonder last te hebben van het kapwerk.

Van de week dus nog even de al gemelde taken uitvoeren. Betere kabels met goeie stekkertjes etc aansluiten, zodat ik een net elektriciteitscircuit heb lopen en verder de sproeier verlagen en nog wat kleine dingen nakijken/nalopen.

Er volgt weer een update hoe hij er bij staat voordat ik naar Marco ga (dit zal overigens nog wel ff duren) en natuurlijk wanneer er gebankt is + testuitslagen en foto's van die dag. De kappenset ga ik de komende weken mee aan de gang om hem helemaal spuitklaar te krijgen , zodat ik hem in December kan spuiten (en ja er komt nog een andere stof over de buddy , deze is oud en voor het testen.)



Maandag 13 Oktober 2008

Gisteren hebben Tommy en ik op een afgelegen weg nog wat kleine afstelwerkzaamheden verricht en wat foto's geschoten van de slider, want binnenkort ga ik banken bij Marco (De desbetreffende datum is overigens nog niet vastgesteld)

Wat gaat er dus gebeuren de komende tijd:

1. Banken bij Marco en vervolgens van deze dag een verslag uitbrengen inclusief foto's en testuitslagen.

Tussendoor: Kappenset spuitklaar maken , ik zit nu ongeveer op 75%.

2. In de kerstvakantie in December ga ik me kappenset spuiten waarna er vervolgens een update komt met foto's van de kappenset natuurlijk

Kappen spuiten kan ook eerder gebeuren dan het banken bij Marco dat ligt er even aan.

3. Daarna aanmelden voor bladen en specials etc.

Genoeg gepraat en op naar foto's van gisteren:

Slider 1:

stp64112bordertx8.jpg



Slider 2:

stp64111borderue8.jpg




Slider 3:

stp64114bordergy5.jpg




Slider inclusief eigenaar:

stp64127borderiq7.jpg




Dat was hem weer, de volgende update is nadat we naar Marco zijn geweest of wanneer de kappen zijn gespoten dat ligt eraan wat er eerst gaat gebeuren.

Laat nog even een reactie achter.



Zondag 28 December 2008

Zoals gezegd zou ik in de kerstvakantie mijn kappen gaan spuiten van de Slider. Dit heb ik vrijdag gedaan. Er is overigens nog niet gebankt bij Marco, dit zal in het nieuwe jaar ergens plaatsvinden. Dit was vermeldt dat het spuiten eerder zou kunnen gebeuren als het banken en zo geschiede.

De uiteindelijke kleur is geworden.................................................................................................... BLACK MAGIC welbekend van de Golf V R32.

Genoeg geluld en op naar wat foto's van de kappen in de spuiterij. Foto's van de slider met gemonteerde kappen komen pas als het weer mooi weer wordt. Alles ligt nu te slapen namelijk en het is niet bepaald ''sleutelweer''.

Slider voorkap(pen), Kiesler Achterspatbord en de puntbak (De 2 standaard slider kappen ga ik niet gebruiken, maar toch maar meegespoten.):

27122008384borderwj0.jpg




Special voetenkap, met aangepolyesterde sideskirts en accukap:

27122008385borderjj3.jpg




Beenschild met aangepolyesterde sideskirts en ondervoorkap:

27122008387borderqk2.jpg




De Special voorkap, waar je goed de weerspiegeling van de kleur kunt zien en het resultaat:

27122008389borderxq1.jpg




Dat waren de kapfoto's voor nu. Uitgebreide foto's van de kappen komen als het weer mooier weer wordt. Dan zal er ook een update volgen waarbij de kappen gemonteerd zijn op de slider.

De Final to do list van The T.A.H Ultimate Slider Project:

- Inhoud achterremklauw vernieuwen, hier is een deel van zoek. Wie er een 2de hands brembo Yamaha Aerox achterremklauw heeft voor weinig compleet mag reageren via pm!

- Langere stalen achterremleiding aanschaffen, die ik nu heb is iets te kort.

- 1 kapje welgenaamd de puntbak moet 1 keer overnieuw gespoten worden, omdat ik over deze niet tevreden ben.

- Busje laten draaien voor paddockstand, ook deze is zoek.

- M-Stuur verwisselen voor Recht stuur.

- Racegaas Chrome Silver halen voor achter de kappen waar frezingen inzitten.

- Banken bij Marco

- De Fotoshootjes.


Dat was hem weer, laat even een reactie achter wat jullie van de kleurkeuze vinden en het resultaat.

MVG, StephenT
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

De Projectpagina is weer ververst en geupdate. Graag alleen reacties m.b.t het project. Vragen , prijzen , offertes , opmerkingen etc over onze services kunt u via ons mailadres doorgeven of via pm laten weten.

Groet , StephenT
 
VERS.
ziet er echt mooi uit.
ben benieuwd naar het totaalplaatje.

In ieder geval suc6 ermee.

Grtz Hans
 
Echt heel erg veel respect voor je polijstwerk. :~
Als je dit naar de verchromer zou versturen zal het echt nog maar een prikje kosten denk ik zo.

Ben erg benieuwd hoe het totaal plaatje word.
Succes :W
 
Je project page staat bijna 2x hetzelfde in ;)
Erg mooi polijstwerk, ik zie dat je alle foto's ook zonder flits neemt, dan komt het ook mooi op de foto :).
Je had toch al een keer een projectpage?
Het zal wel een nette slider worden
 
Wanneer gaat die eigenlijk eens inelkaar? Ding is al een hele tijd een hoopje onderdelen volgens mij :p Ben benieuwd.
 
Wajoo polijst meester hiero..

Niet normaal meer, dat carter ziet er echt nice uit.

Goed bezig! :)
 
Thanx allemaal,

Ja verchromen zou idd erg weinig zijn maar ik wil het zo gepolijst houden ook vanwege de reclame etc. Geen grappen he Jordy drukduk :p je kent het

De slider staat op het moment in elkaar wel te verstaan het blok , de achtervelg en de gehele voorkant zit in elkaar, binnenkort volgt hier weer een update van.

Groet StephenT
 
Moet je je pvl niet polijsten? :p

Of ga je die niet meer zien als waterpomphuis erop zit?
 
Zijn geen oversized remschijven achter, wel wave.

ferencz snapt mijn standpunt totaal :) Grondplaat en rotor wordt misschien nog wel gepolijst denk ik.

MVG StephenT
 
Back
Top