Show je eigen auto topic #69

Status
Not open for further replies.
Morgen of overmorgen overschrijven! 8)

150,- en 49k km.
2nir31d.jpg
 
Zaterdag eindelijk m'n e46 verkocht. Gister direct maar een andere auto opgehaald, wou eigenlijks een zuinigere auto maar zag een mooie E39 staan op marktplaats die ik gewoon niet kon laten staan. Hoe zet ik hier foto;s neer ? Iets van
 
238 duizend jah. Maar rijd nog perfect hoor. Net grote beurt gehad en versnellingsbak gereviseerd
 
als je er een beetje op past en op tijd je onderhoud doet dan kunnen ook deze blokken wel 4 ton lopen.
het is maar net wat je rechtervoet doet, als die steeds onderin zit dan wil elke auto wel kapot;)

erg nette auto!! veel rijplezier en maar mee!
 
als je er een beetje op past en op tijd je onderhoud doet dan kunnen ook deze blokken wel 4 ton lopen.
het is maar net wat je rechtervoet doet, als die steeds onderin zit dan wil elke auto wel kapot;)

erg nette auto!! veel rijplezier en maar mee!

Het is en blijft natuurlijk altijd een gok. Maar heb er wel vertrouwen in. Alle boekjes zitten erbij en afgestempeld.Laatste stempel is van 236.000. Maar mocht het blok wel kapot lopen dan heb ik direct een goeie reden voor een snel blok in te bouwen. De looks zijn er al
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top