Show je eigen auto #83

Status
Not open for further replies.
Kan dr vader toch wel even schokken? :7

:7

PDC zal niets kosten indd. Maar wel slim indd om over dat kleurverschil te vermelden, bij geen goed resultaat zonder verdere kosten over te laten spuiten. Gaan ze niet akkoord, ander bedrijf zoeken.
 
Klote zooi, ging net een ander diff op halen om onder mijn iS te zetten was die 3750rpm zat bij 120km/h 8P

Draait op de terug weg de motor kapot, hij houd erg in, loopt op 3 cilinders en rookt als een gek.

Waar ik nog het meest van baal is dat ik net de tank vol heb gegooid :+ probeer de tank wel leeg te rijden :+

Nu heb ik wel een goede rede om weer lekker met de cabrio te rijden 8)
 
Haha! De CRX heeft weer een ritje Luik erop zitten. Stukje Duitsland gepakt :p

Met als resultaat : 231 km/h @ tomtom bij 81xxrpm :D Me vriendin werd gek. Maar ik moet zeggen dat het toch niet zo'n pretje is zo hard met dat oude beesie.
 
Zat ik ook aan te denken maar de tank van mijn Cabrio is ook nog vol :X
Om nu +/-45liter door een 8mm benzine slangetje te pompen schiet ook niet op :p

Naja was toch al van plan om die auto te slopen na de "winter" maar toch is het wel even balen :p

Edit:
Dat is wel aardig hard in zoon koekblik! :W
 
Zat ik ook aan te denken maar de tank van mijn Cabrio is ook nog vol :X
Om nu +/-45liter door een 8mm benzine slangetje te pompen schiet ook niet op :p

Naja was toch al van plan om die auto te slopen na de "winter" maar toch is het wel even balen :p

Edit:
Dat is wel aardig hard in zoon koekblik! :W

Compressor en wat drukopbouw doet wonderen ;)
 
Haha! De CRX heeft weer een ritje Luik erop zitten. Stukje Duitsland gepakt :p

Met als resultaat : 231 km/h @ tomtom bij 81xxrpm :D Me vriendin werd gek. Maar ik moet zeggen dat het toch niet zo'n pretje is zo hard met dat oude beesie.

omfg:D
 
Draait op de terug weg de motor kapot, hij houd erg in, loopt op 3 cilinders en rookt als een gek.
Welke kleur rookt ie ?
Rotte bougie of bobine waarbij je een cilinder vol staat te pompen met benzine gaat ie ook aardig van roken :p

Of stomweg vervuilde benzine, je zult de eerste niet zijn.

Om maar iets te noemen.
 
niet zo bang zijn, je kan maar beter met 231 km/h crashen dan met 120 km/h. Dan heb je er misschien nog last van. Ooit ook eens meegereden met een crx met een gangetje van 250 ofzo, no problemo.
 
no+shit+sherlock+2.jpg
 
Haha! De CRX heeft weer een ritje Luik erop zitten. Stukje Duitsland gepakt :p

Met als resultaat : 231 km/h @ tomtom bij 81xxrpm :D Me vriendin werd gek. Maar ik moet zeggen dat het toch niet zo'n pretje is zo hard met dat oude beesie.

Met dat rotte ding met dat gat in de vloer :D?
/

En Aad heeft weer zitten smoken :p?

Rij toch liever 200+ in een dikke Duitser dan een gare Jap.
 
Hij probeert het tenminste, ik wil ook mijn top weten en zal dit ook testen zodra ik in duitsland ben.
Igg doet hij het niet op de NL wegen.

Maar is toch zonde een auto verbouwen en dan niet weten wat hij kan ?
of veel vermogen hebben maar het niet durven gebruiken omdat je banden / onderdelen slijten.
 
niet zo bang zijn, je kan maar beter met 231 km/h crashen dan met 120 km/h. Dan heb je er misschien nog last van. Ooit ook eens meegereden met een crx met een gangetje van 250 ofzo, no problemo.

Zit ik liever in een Audi met 240km/h hoor als in een Honda :p

@Jan-Willem, je kan ook overhevel ''pomp/slang'' kopen bij de meeste tankstations. Hang je erin en hoef je zelf niet aan de slang te zuigen, hevel je zo alles over naar een jerrycan.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top