Show je eigen auto #80

Status
Not open for further replies.
Nee niet nog een winter, rijd al 2 jaar met een m3 met zomerbanden in de sneeuw ( e36 en e46 ) Dat slaat gewoon nergens op, + heb hem nou net gespoten enz, beetje zonde om hem door die kut pekel te sleuren:p
 
Voor die prijs zal die wel zonder thermostaat zijn...


Edit:

Zie in zijn reply met thermostaat staan...


Erwin: wat was je nu eigenlijk compleet kwijt voor die kit, incl. thermostaat etc. En heb je een betere foto van de complete kit?

Morgenmiddag zal ik even wat foto's maken.

In totaal was ik 202 euro kwijt.
Mocal oliekoeler.
Sandwichplate MET thermostaat.
Rvs omvlochten leiding ( al afgeperst )
Bevestigingsmateriaal
 
lui hond dat je bent kenzie, ook lekker grond spuiten tot afplak rand :p

het zijn ook allemaal op randjes afgeplakt dus dus boeie, dat schuur je zo af:p

btw dat matzwart heb ik met action spuitbusje gedaan, werkt prima. alleen de grote delen (rest van me auto) ga ik hem rollen.
 
Loos die Airco :+

//Edit: Of bouw de rad onder je scoop.


Dat is het probleem niet. De stuurbekrachtigingspomp zit op 3a4mm tegen het oliefilter aan. Deze heeft n diameter van 65mm. Gemiddelde sandwichplate met thermostaat heeft n diameter van 75mm. Gaat dus niet lukken. Moet met een relocationkit gaan werken. Maar dat geeft weer zoveel slangen en andere troep.
 
Ik vind dat niet erg hoor. Het is een originele GTD, niet zo laag als de rest van de VW scene. De mijne is ook origineel maar je moet van het chrome houden enzo. En ik mis die lip omdat ik nog geen nieuwe heb gekocht omdat ik daar eerst een deuk weg moet halen..

Ga je der ook zo'n hazengtilip onder knallen dan? Of gewoon zo'n normale kleine zoals wat ik heb?

DSC00433.jpg
 
Last edited:
Gewoon zo'n normale inderdaad, een CL lip. Even kijken waar ik een originele nieuwe kan vinden. Golf1onderdelen.nl heeft ze niet meer namelijk.
 
Ik vind dat niet erg hoor. Het is een originele GTD, niet zo laag als de rest van de VW scene. De mijne is ook origineel maar je moet van het chrome houden enzo. En ik mis die lip omdat ik nog geen nieuwe heb gekocht omdat ik daar eerst een deuk weg moet halen..

Ik heb nog wel en GTI lip liggen :7
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top