Show je eigen auto #8

Status
Not open for further replies.
@Tom:Maar de vorige was geen vtec, en die was onderin lang niet zo sterk als deze. Het vermogen is ook gelijk gebleven, maar het koppel is gestegen. Zou het niet kunnen dat ze het vtec principe op de CRV's andersom hebben toegepast? Als je snapt wat ik bedoel.

Dit is het verschil trouwens:
max. vermogen 110 kW (150 pk) 108 kW (147 pk)
6500tpm 6300tpm
max. koppel 192 Nm 182 Nm
4000tpm 4500tpm

Denk dat ze dan gewoon nog wat imperfecties weggewerkt hebben uit het oude blok ofzo.
Andersom zoals jij bedoeld zou geen vtec heten.
Maar ik weet het ook niet om eerlijk te zijn.
 
Denk dat ze dan gewoon nog wat imperfecties weggewerkt hebben uit het oude blok ofzo.
Andersom zoals jij bedoeld zou geen vtec heten.
Maar ik weet het ook niet om eerlijk te zijn.

Andersom heet het volgens mij nog steeds vtec dan hoor.. ipv gewone nokken en wilde nokken heeft ie dan alleen erg tamme nokken en normale nokken. Zelfde systeem, ander doel :p

Niet iedereen kan vermogen wat pas boven de 6k vrijkomt waarderen namelijk :+
 
woensdag peugeot 205 1.6 gti gekocht

600 euro en hij loopt perfect:) alleen er zit beetje roest op.

[ir]http://www.tn-langeveen.nl/meijer/Image_017.jpg[/ir]
[ir]http://www.tn-langeveen.nl/meijer/Image_018.jpg[/ir]
[ir]http://www.tn-langeveen.nl/meijer/Image_019.jpg[/ir]
[ir]http://www.tn-langeveen.nl/meijer/Image_020.jpg[/ir]
 
ja vond ik ook. De knoop maar is een keer door gehakt:p
Me ouders waren er alleen niet blij mee met de aanschaf van een gti. Maar mij hoor je niet meer klagen:D

Nu versterker / subwoofer in bouwen. Keer andere achterklep / mistlamp / uitlaat.
 
Andersom heet het volgens mij nog steeds vtec dan hoor.. ipv gewone nokken en wilde nokken heeft ie dan alleen erg tamme nokken en normale nokken. Zelfde systeem, ander doel :p

Niet iedereen kan vermogen wat pas boven de 6k vrijkomt waarderen namelijk :+

Je zou best gelijk kunnen hebben idd.
Zit met me hoofd beetje vast bij het vti-type R principe :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top