Show de auto's van je ouders #6

Status
Not open for further replies.
Ja een maatje snap ik wel. Maar hij heeft hier 0,0 vrienden:+.


Reaktie blijft wel lang uit heh8P...

Wat een

drama-queen.jpg


hier. Mag je nog niet op een forum surfen als je geen maatje bent van de vaste forumers?
 
Wat een

drama-queen.jpg


hier. Mag je nog niet op een forum surfen als je geen maatje bent van de vaste forumers?

Belg zeker?! LEZEENNNNNN!! Het gaat over hoe je hier terecht komt als je niets meer om scooters geeft. Welke reden je dan hebt om je op een SCOOTER-forum aan te melden...Damnhé :X
 
8P Wat een gezeur!?

Dat ik niet vermeld wat de autosloop van me pa is is heel eenvoudig. Ik kom hier niet op dit forum om reclame te maken, ik kan heel goed het te koop aangeboden geval ding vol gaan zetten, maar dan kan ik ook gaan wachten op verhalen. Bovendien is dit volgens mij niet toegestaan om reclame voor je eigen zaak te maken(buiten het scooter gebeuren)

Of ik nu op een poker forum, tuin forum, auto forum of wat dan ook forum zit/aanmeld mag ik toch zelf weten? Ik heb me hier aangemeld omdat ik zelf ook vanaf me 16e tm 18 met scooters ben bezig geweest, daarbij lees ik graag het 'projecten' topic door, en is het leuk om verhalen van leeftijds genoten te lezen.

Over ErikN, dat ben ik natuurlijk niet! Daarbij komend vind ik het ook een grof schande als ik daarmee word vergelekenx| Dat ik mijn eigen een S klasse en M3 kan veroorloven komt omdat ik goed heb gespaart + dat ik niet op me eigen ga wonen. Al het geld wat ik verdien en heb kan ik dus besteden aan de hobby's (M3, etz...) Het geef ook niet als ik iemand jarloers maak(voor mij) maar probeer me dan niet zwart te maken. Overige opmerkingen of wat dan ook gewoon via de PM, geen behoefte om weer een heel levens verhaal te gaan typen.
 
1e zin, 2e alinea. Waarom vind je het dan een "grof schande" (8P) dat je daarmee vergeleken word?:D


Edit: Laat maar ook, waar maak ik me druk om. Heb je die auto's; kick voor je, veel plezier ermee! Als je daarover opschept en alleen maar internetpics post van auto's waarvan je zegt dat die van jou zijn maar het eigenlijk niet zijn; :L

OT...
 
Mijn vader een t4, vol met timmermans gereedschap.
Mijn moeder een renault scenic.
Mijn broer een vw golf 4. Met cheap-ass nep audi velgen :X.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top