ScooterForum.net Stickeractie !

Status
Not open for further replies.
Speciaal voor forummember leden deze stickeractie... ! -:-
Via dit topic kan je je eigen stickers laten maken voor je scooter ! Een leuke tekst, logo van onderdelen, een speciale volledige custom made set of het logo van je scooterclub...

Het zijn gesneden stickers, dus allemaal losse letters of echt gesneden logo in één kleur. Dus géén gedrukte sticker met achtergrond ofzo.

Helaas zijn er wel een aantal voorwaarden aan verbonden dit keer wegens negatieve ervaringen met bestelde stickers in het verleden...
- Betaling vooraf. Indien betaald zijn ze snel op de post en bezorgd !
- Geen gezeur van hoeveel kost dit en dat. Als je geld hebt kan je bestellen en het zal heus niet duur zijn. Dat weet geloof ik ondertussen iedereen al die stickers een keertje heeft ontvangen. Ik doe dus geen 'offertes' uitzoeken waarna er toch nix besteld wordt ofzo.

Hoe bestellen ?
- Hieronder vermelden wat je wil (voorbeeldplaatje/logo, de kleur en de exacte afmetingen)
- Indien je makkelijk en snel een sticker wil kan je hem voorbereiden met een JPG file in zwart-wit zo groot mogelijk. (liefst 2000 pixels breedte) of het juiste font aangeven voor teksten (bijv. via een goede site als www.fonts4you.nl)
- Daarna je adres pm'n en welke bestelling je had gedaan, dan PM ik het rekeningnr terug. That's it.

Kleuren: oranje, zilver, zwart, wit, geel, goud, fluor, paars, etc... (géén chroom meer)

Korting bij bestelling van stickers voor je clubje, tuning team of wat ook... !

Wees creatief en maak er toffe ontwerpen van !

Voor mensen die logo's zoeken:
het stickerboek :
http://forum.scooterforum.net/forum/showpost.php?p=1826568&postcount=598

(bestellen kan dan met het bijhorende nr + afmetingen + kleur)
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

ha inne.
ik heb hier nog een bestelling: Alles in kleur wit:

7-4A en 7-4B Max 4,5 cm hoog (breedte gewoon wat mooiste past)
10-3 Max 9 cm hoog

ik hoor wel wat het kost (als het makkelijker voor je is wil ik ook wel direct een kalender + magazine bestellen?)

Groetjes erwin
 
eej ff vraagje tussen door: ik krijg steeds me brieven ongeopend trug gestuurd als ik ze stuur naar Coenecoop 123d
zijn jullie van adres veranderd?
 
Marcelinho said:
eej ff vraagje tussen door: ik krijg steeds me brieven ongeopend trug gestuurd als ik ze stuur naar Coenecoop 123d
zijn jullie van adres veranderd?

Coenecoop is adres van koopmans en aangezien koopmans weg is komt de post ook niet aan.
 
hoe zit het met mijn stickertjes (a) ik heb namelijk nog geen pm met de koste gehad. Dus k weet ook niet wat ik moet betale.
 
Inne is érg druk de laatste dagen. Gun haar even wat tijd voor haar zelf aub.
Je zult vanzelf je stickers ontvangen of de PM met wat je nog moet betalen.

ST.net is bezig met een verhuizing, dus ze heeft geen beschikking over full-time internet verbinding.
 
Dat zijn full color stickers, inne doet plotten en dan kunnen kleuren niet zo overlopen dacht ik. beter naar een drukkerij gaan. zeker voor dat aantal. Ik kom deze week niet op mijn werk anders had ik het wel kunnen vragen.
 
internet werkt... het werk dat afgelopen weken blijven liggen is wordt bijgewerkt nu en het magazine is af. Tijd om hier weer aan de slag te gaan.

@ Renzoke : grote aantallen is geen probleem aangezien ik ook de officiele stickers voor Stage6 doe en dat loopt in de paar duizend. Alleen kan ik geen gekleurde stickers doen, wel gesneden.

Dan wordt het zoiets:
voorbeeld_skatesports.jpg


Groffe tekening, maar dan uiteraard met het ventje netjes afgewerkt

@ markbenq : klaar, volgt nog PM

@ Mizzle : heb je toevallig het lettertype van Flakkee Racing en/of het hele ding in groter formaat ?

@ ErwinM. : klaar, volgt nog pm

@ Zendur : zonder de schaduw geen probleem

@ Fluo-Rox : lonsdale klaar, allen de hardcore stickers welke kleur ? zwart met rook ook ?

@ M@rc : ik heb ook het originele ABT logo als je wil

@ strikepro : ik heb de originele lettertypes, geen probleem. Ze zijn klaar, strax ff pm

@ weenie : ik had nog niet welke kleur :)

ivm adres: we zijn verhuisd !
ST.net heeft nu echt een eigen kantoor en is te vinden @
Kloppenland 26
5331 RW Kerkdriel
 
Last edited:
M@rc. said:
Doe de A.B.T. stickers maar zoals ik het neer had gezet in lettertype ''japan''

grt Marc

oki, moet ik wel ff de echte afmetingen hebben, aangezien het lettertype grootte nix zegt in het plotprogramma en ook hoeveel van welk :) (aangezien er 4 speciale bijstaat veronderstel ik 2x van elk)
 
Het zijn 4 stuks, dus A.B.T. tuning grote letters en met daaronder Amstelveens beun team in kleine letters. Lengte van de stickers 20 cm
ongeveer zo:
A.B.T. tuning
amstelveens beun team
graag zo dat de twee regels even lang zijn(20cm)

grt Marc
 
Razma said:
@ Mizzle : heb je toevallig het lettertype van Flakkee Racing en/of het hele ding in groter formaat ?

Even navragen.. zal ik dan even pm-en of hier posten?
(in welk Formaat moet ie wezen?)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top