ScooterForum.net Stickeractie !

Status
Not open for further replies.
Speciaal voor forummember leden deze stickeractie... ! -:-
Via dit topic kan je je eigen stickers laten maken voor je scooter ! Een leuke tekst, logo van onderdelen, een speciale volledige custom made set of het logo van je scooterclub...

Het zijn gesneden stickers, dus allemaal losse letters of echt gesneden logo in één kleur. Dus géén gedrukte sticker met achtergrond ofzo.

Helaas zijn er wel een aantal voorwaarden aan verbonden dit keer wegens negatieve ervaringen met bestelde stickers in het verleden...
- Betaling vooraf. Indien betaald zijn ze snel op de post en bezorgd !
- Geen gezeur van hoeveel kost dit en dat. Als je geld hebt kan je bestellen en het zal heus niet duur zijn. Dat weet geloof ik ondertussen iedereen al die stickers een keertje heeft ontvangen. Ik doe dus geen 'offertes' uitzoeken waarna er toch nix besteld wordt ofzo.

Hoe bestellen ?
- Hieronder vermelden wat je wil (voorbeeldplaatje/logo, de kleur en de exacte afmetingen)
- Indien je makkelijk en snel een sticker wil kan je hem voorbereiden met een JPG file in zwart-wit zo groot mogelijk. (liefst 2000 pixels breedte) of het juiste font aangeven voor teksten (bijv. via een goede site als www.fonts4you.nl)
- Daarna je adres pm'n en welke bestelling je had gedaan, dan PM ik het rekeningnr terug. That's it.

Kleuren: oranje, zilver, zwart, wit, geel, goud, fluor, paars, etc... (géén chroom meer)

Korting bij bestelling van stickers voor je clubje, tuning team of wat ook... !

Wees creatief en maak er toffe ontwerpen van !

Voor mensen die logo's zoeken:
het stickerboek :
http://forum.scooterforum.net/forum/showpost.php?p=1826568&postcount=598

(bestellen kan dan met het bijhorende nr + afmetingen + kleur)
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Hoi,
gezien je reactie op het andere forum heb ik besloten mijn tijd voor iemand anders in te vullen om stickers voor te maken. Iemand die het wel kan waarderen.

@ Gryx : op een demper geen probleem
@ Fluo-rox : ik zoek ff pm weer op, ook voor de banner ed.
@ ABT : ondertussen al pm gezonden
@ weenie : komt eraan
@ Crazybond : ik ga er ff naar kijken...
 
Hoi,
gezien je reactie op het andere forum heb ik besloten mijn tijd voor iemand anders in te vullen om stickers voor te maken. Iemand die het wel kan waarderen.

@ Gryx : op een demper geen probleem
@ Fluo-rox : ik zoek ff pm weer op, ook voor de banner ed.
@ ABT : ondertussen al pm gezonden
@ weenie : komt eraan
@ Crazybond : ik ga er ff naar kijken...

Kun je misschien ook een indicatie geven wanneer ik mijn stickers kan verwachten?
 
Ik had je hierover ook al een pm gestuurt maar misschien lees je die niet meer doordat je denkt dat het spam is ofzo :p

Ik vind de stickers zeer mooi en goed gedaan en dat voor zo'n lage prijs!

Daarom wil ik graag nog 2 keer die "Gryx" die bedoelt was voor op de demper en dan dat grote logo ook 2 keer maar deze keer iets kleiner namelijk een hoogte van 6cm.

Moest je niet meer de bestanden hebben laat me dan weten.
 
Nu Kenny aan de andere kant van de wereld zit heb ik deze week ruimte @ bureau. Tijd om weer eens aan het werk te gaan met stickers :)
 
mischien een rare vraag, maar hoeveel kost een vel goud van 1 bij 1 meter ?

+ verzendkosten ?

heb een sr50r met rode stickers en weet natuurlijk geen formaten enz van die stickers dus wil zelf snijden :)
 
Hoi Inne,

aangezien ik al een keertje sickers heb besteld, waar ik tevreden over was, op het lettertype na(wat een of ander krullettertype was, maar wat gewoon arial moest wezen), wil ik nog wat bestellen:D

deze nummers heb ik van de stickerpage, die je in de beginpost vermeldde:)
ik wil deze allemaal 2x alsjeblieft en in de maten van 10 bij 3.5 cm! alleen bij de laatste sticker namelijk de 1-28b die wil ik 8 bij 8 cm alsjeblieft (allemaal gewoon het lettertype waarin ze al staan dus!) De kleur: Oranje:)

aangezien ik vorige keer het verkeerde lettertype had gekregen, kan er nu wel een mooi prijsje van gemaakt worden toch:*

4-61a
4-65
4-70a
4-39b
4-50b
4-13d
4-14
4-33
3-10
2-12a
1-28b

Dus allemaal 2x in het Oranje:D

alvast bedankt!

groetjes Tom.
 
mischien een rare vraag, maar hoeveel kost een vel goud van 1 bij 1 meter ?

+ verzendkosten ?

heb een sr50r met rode stickers en weet natuurlijk geen formaten enz van die stickers dus wil zelf snijden :)

Zal je even moeten informeren bij een bedrijf die dat dat verkoopt. Ik heb alleen goud van 1m20 x 30cm in voorraad voor de kleine plotter.

Ondertussen hebben weer een aantal mensen pm gehad.

@ cozmo : zolang de grote plotter 'out of work' is kan ik geen grote stickers maken (dus max 25cm hoog momenteel). Heb al verschillende bedrijven gecontacteerd, maar niemand kan me met dit merk plotter helpen :(

@ Tommy : ik geloof dat ik al aardige prijzen heb

Na bovenstaande bestellingen ga ik het topic oven closen tot het weer wat rustiger is en ik snel kan werken.
 
hey, kan je deze nog eventjes doen?
weet niet of deze voldoende groot is,
mits wel graag
5 knaloranje maat 5,7cm x 7,8cm
5 zwarte maat 5,7 x 7,8cm
of in deze aard zodat ze niet vervormen

http://upload.server8.org/p82.PNG

p82.PNG
 
He Inne,

Heb even mijn bestelling aangepast zodat alle groot formaat stickers weggelaten zijn. Zou je de rest voor mij kunnen maken?

Thnx!

Hieronder de aangepast bestelling:

Ik zou graag weer wat stickers willen bestellen. Een deel voor mijzelf en een deel voor iemand anders. Is het mogelijk om een schatting van de prijs te maken van het deel wat niet voor mij is? Zo niet dan is dat maar jammer.

Ik stuur je een mailtje met de bestanden in eps formaat.

2x beide naamstickers in zilver. Lettetype is impact en grootte is 40:
naamstickers.jpg


Voor mijzelf:

2x spikeball in fluor groen met diameter 25, 20 en 15cm (alle maten 2x dus)
spikeball.jpg


2x in fluor groen onderstaande logo. Het ronde deel met een diameter van 25cm en 20cm. (2x 20 en 2x 25cm dus)
logoSS.jpg


Dakine logo in fluor groen van elke lengte 3x. Lengtes 30, 25, en 20cm
dakine_logo.jpg


2x mijn naam + telefoonnummer in fluor groen. Lettertype impact grootte 40
Vincent ten Hacken
Tel. 0621213138

2x ape logo met diameter van 25cm in het zwart en van alle volgende maten in het fluor groen: 2x 15cm 2x 20cm en 2x 25cm
DSC01113.jpg


Alvast bedankt,

Vincent
 
Hallo,

Is het mogelijk om het logo 6 - 1b te bestellen

drie maal in het zwart, afmeting 9 cm op 9 cm, of toch zeker zo dat de horizontale kant 9 cm is

alvast bedankt

edit: doe er ook nog maar 3 in het oranje bij :)
 
Last edited:
volgens mij gebeurt er weinig met die stikkers, al n paar pm'metjes gestuurd maar ik hoor(tot op heden) niets.

gewoon simpel et hebo logo @ 115 x 450 mm (heb eigen voorbeeld)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top