9 jaar Scooterforum.net!

+ralf+ 9 Jaar +ralf+

Als ik er nu zo aan terugdenk is Scooterforum.net al best lang te vinden op internet. In die 9 jaar zijn we dankzij jullie gegroeid naar wat we nu zijn. Tijd voor een feestje zou je zeggen, maar dat is digitaal moeilijk te vieren :)

Ik wil gewoon iedereen bedanken die in de afgelopen jaren de site heeft bezocht, reakties achtergelaten heeft en andere scootertuners heeft geholpen. Je kan zeggen dat Scooterforum.net toch een begrip is in de scooterscene en daar draagt iedereen die hier komt aan bij.

In alle jaren hebben we in elk geval hier een hoop meegemaakt, en als het aan mij ligt zal dat zeker nog wel doorgaan.

Wil je wat meer info over Scooterforum.net? http://wiki.scooterforum.net/index.php/Scooterforum.net

Op naar onze 10e verjaardag!

gr Bas
 
Advertisement - register to remove this

:W

bier.jpg
 
komt er dan een echt feest? :!

iedereen bedankt die deze site onderhouden.

Zou wel een plan zijn, maar dan eerst een sponsor vinden ;)

We gaan eerst maar eens kijken wat we kunnen veranderen om dit forum weer wat vooruit te laten gaan, aangezien we al een tijdje stilstaan in de ontwikkeling.
 
ole. waar is de taart :+

ik wil bij deze mezelf bedanken voor alle provocerende opmerkingen en nutteloos gezwets
 
Zit hier ook alweer een tijd, alhoewel de brommers alweer een jaar of 5 de deur uit zijn, blijft t GC gedeelte echt tov:W
 
Back
Top