Scooterforum.net 10 Jaar

Ole,

Tijd voor een feestje. Het forum bestaat 10 jaar :) Ik kan niet anders zeggen dat ik in die 10 jaar tijd een hoop leuke herinneringen te danken heb aan het forum en de evenementen die erop georganiseerd zijn. Maar bij deze natuurlijk ook alle leden en bezoekers bedanken dat zij al die tijd hier op het forum komen.

Op naar de volgende 10 jaar! :W

groeten namens de Crew.
 
Advertisement - register to remove this

Jij bent lid sinds 27-5-2000 bas? dag te laat joh!
of was het 1 dag een offline forum voor jou alleen?
 
De datum is een ruwe gok. Die 27/05/00 was eentje waarvan ik toen een backup had, maar het kan ook net een paar weken eerder zijn geweest. Opstart problemen en nog niet zo bedreven met de backups van toen :) Ook paar keer geswitched van software, waardoor ik toen zelf me registratie datum teruggezet heb. Maar eigenlijk dus een dagje te laat :p
 
En hoeveel dagen/uren in die tien jaar tijdelijk offline geweest denk je?
voor mijn gevoel niet zo heel veel.
 
We hebben in de begin jaren paar keer downtime's gehad, maar de laatste 5 jaar zeker niks buiten gepland onderhoud. De langste keer misschien 4/5 dagen? en dat is in het begin geweest.
 
Feli Bas, ik trek ter ere van dit jubileum mijn KRT trui aan. Zou je het forum misschien weer in de oude lay-out kunnen zetten? :p
 
Andere style kiezen kunnen alle users. Alleen hebben wij er eentje extra bij staan ;)

En, gefeliciteerd Bas!!! Op naar de volgende 10 jaar
 
Tjah, en toen bestond het forum alweer 10 jaar :D

Ben er vanaf de begintijd bij, vanaf scooterz.nl en altijd veel lol gehad hier. Heeft ook een hoop vrije tijd gekost, maar veel geleerd, en bovenal; veel leuke mensen leren kennen!

Op naar de volgende 10 jaar! Gefeleliciteerd!
 
Back
Top