Of gewoon even vertellen wat er precies ongeveer veranderd moet worden.(Aangezien het feit dat je zoveel peugeots met 19mm en 21mm klaargemaakt hebt) Je laat het wel weten dat je het allemaal zo goed kan. Maar als je het kan uitleggen hoe het wel moet dan doe je ineens zo kortaf van zet de standaard carb er maar weer erop) Ik ga toch niet terug naar 12mm.
Oke dan zou de wel beter lopen dan dat ie nou doet, maar je mist wel wat kracht. Hij loopt op zich niet slecht, maar het kan wel beter met minder benzine verbruik.
dat je kracht mist is onzin , een std Peugeot carb heeft een vrij grote totale oppervlak , zal me niks verbazen dat het bijna niks scheelt met een 16mm..
iedereen geilt altijd op 16 danwel 17,5mm op een peugeot terwijl dat helemaal niks meer brengt..
de std carburateur wil zeer goed lopen MITS goed afgesteld , en daar zit vaak al het probleem..
op een peugeot merk je pas wat met een 19 of 21mm ..
en zoals Mol dus ook al zegt , zet je std carb er eens op en kijk wat ie doet..
mja , dan moet je m natuurlijk even naar die dealer van je brengen..
over het stukje van dat ik zoveel weet maar zogenaamd geen oplossingen aan je geef , ik weet allemaal hoe het werkt , zet je bij mij de scooter neer maak ik m gewoon klaar en is gewoon goed , maar om via het internet even een brommer te repareren is ONMOGELIJK.
wie weet is het een afgeragd blok van hier tot tokio , een klein dingetje (waar er heel veel van in een blok kunnen mankeren) kan er al voor zorgen dat je scooter het niet naar behoren loopt. en ga eens na HOEVEEL fouten er in een blok (tegelijk) KUNNEN zitten...
repareren via internet is altijd moeilijk..