SBO Sprints - Slapgeouwehoertopic #30

Status
Not open for further replies.
Waarom zijn er zo weinig goeie speedjes te koop :(..

Ik heb nog een speed blok te koop, perfect in orde na een jaar stil liggen meteen een 6.8 rijden. 1 jaar kampioen mee geworden in de scooter 70 en 1 jaar 2e, als je intresse hebt pm me maar.
 
Ik heb nog een mooie fiets staan, dubbele stang ter versteviging, altijd netjes warm getrapt, en ingesmeerd. Ook tevens met een extra slot, want de fiets is eventueel als dagelijks vervoer te gebruiken, dit is echter afgeraden wegens de geluid die hij creëert wat voor nodige aandacht van politie zorgt. De fiets heeft geen vering, dus is ongeschikt voor Friese sprints. Afhankelijk van de rijder en conditie kan er onder de 12 getrapt worden.
 
Ik heb nog een mooie fiets staan, dubbele stang ter versteviging, altijd netjes warm getrapt, en ingesmeerd. Ook tevens met een extra slot, want de fiets is eventueel als dagelijks vervoer te gebruiken, dit is echter afgeraden wegens de geluid die hij creëert wat voor nodige aandacht van politie zorgt. De fiets heeft geen vering, dus is ongeschikt voor Friese sprints. Afhankelijk van de rijder en conditie kan er onder de 12 getrapt worden.

achterwiel is aan vervanging toe, missen wat spaken:+
 
En ik maar denken dat je met een Evo reed :p

Ik reed 3 jaar met een door joël aangepaste evo. Maar het laatste jaar had ik er gewoon een speed met std timing onder hangen :p

mijn snelste tijd is wel neergezet met de evo. Maar de speed beukte wel heel erg constant. :p
 
oscar, leef jij nou van een uitkering ofzo? of hoor je bij de testcommisie.
vanmiddag vroeg je ook al of je me epc stuur mocht testen of tie wel lekker zat.

trek je portomonnee is een keer open inplaats van alles bij elkaar te bietsen de hele tijd.
 
Ongesteld ofzo?:rolleyes:

Ik wou alleen maar kijken of ie in mijn clamp past slimmerik:p

En ik loop helemaal niks te bietsen, die c30 zou ik uberhaupt niet eens zomaar willen. Was gewoon een grapje;) M'n portomonnee is al heel vaak ver opengeweest:Z
 
Ik heb nog een speed blok te koop, perfect in orde na een jaar stil liggen meteen een 6.8 rijden. 1 jaar kampioen mee geworden in de scooter 70 en 1 jaar 2e, als je intresse hebt pm me maar.

Had je er maar wat sneller mee gereden :*

Maar wel ongelovelijk dat dat blok altijd goed loopt!!
 
Nog een mooie foto van Dennis op SAWE:)

2emzokx.jpg
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top