SBO Sprints 09 - Slapgeouwehoertopic #26

Status
Not open for further replies.
Maarten, Tom, Wieger, Jordi, Vasco en Bas en een luchtbed....

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=YIM18O8Dv9g&feature=channel"]YouTube - MOV05692[/ame]
 
Want dat zijn beelden die beter niet over het internet verspreid kunnen worden ? :+


Als we enigzins een serieuze reputatie willen houden kunnen we het beter niet doen idd aangezien we daar liepen met 4 rijdervertegenwoordigers, tc en DE Tom
 
Hij is er weer klaar voor :winner:.

IMAG0044.jpg


IMAG0047.jpg


IMAG0045.jpg
 
Gister gecrashed met de scoobi :(

Dit is er nog van over..​

281y2k4.jpg

sybf2t.jpg

33dlh5g.jpg

j9y8u8.jpg

Trouwens de verplichte killswitch zat om zijn hand voor de crash en zat dus gewoon nog vast op de killswitchbevestiging na de val.​
Dit kwam omdat het killswitch koord gebroke was waar die vast zit bij de hand :O!!​

Foto:​

291grr7.jpg

Hoe kan dit gebeuren :S​
Niet dat dit iets had voorkomen van de val maar gaat me gewoon om de veiligheid van deze killswitch dus!!??​

Iig zit sluiskil er niet meer in :( en hopen dat 21 juni weer erbij kan zijn!​
 
Last edited:


Was al de eerste gedachte die ik had toen ik dit type killswitch in mijn handen had. Ik snap ook niet dat de sbo voor tijdswinning kiest ipv veiligheid.
Naar mijn weten zijn de bekende ''rode dopjes'' afgeschaft omdat het oa in de finales te veel tijd zou kosten als er vóór de start één afschoot.

Wel mooi kut zo die crash, scooter valt wel mee allemaal maar heb je er zelf nog wat aan overgehouden?
 
Idd die gedachte had ik ook over die tijdwinst dat ze dat belangrijker vinden !!
Maja ze kijken maar wat ze ermee doen..! Dit is iig het bewijs dat die dingen dus niet veilig genoeg zijn!

Heb zelf naast een kapotte scooter niks aan overgehouden. Alleen vriend van me reed die kwam verkeerd neer met voorwiel en sloeg paar x over de kop en brak sleutelbeen
 


Was al de eerste gedachte die ik had toen ik dit type killswitch in mijn handen had. Ik snap ook niet dat de sbo voor tijdswinning kiest ipv veiligheid.
Naar mijn weten zijn de bekende ''rode dopjes'' afgeschaft omdat het oa in de finales te veel tijd zou kosten als er vóór de start één afschoot.

Wel mooi kut zo die crash, scooter valt wel mee allemaal maar heb je er zelf nog wat aan overgehouden?

Tijdswinst? Is iig niet de belangrijkste reden natuurlijk... De kwaliteit van de 'dopjes' was erg slecht, dat kunnen heel wat mensen hier bevestigen dat het altijd een drama was bij de start en wat dus juist onveilige situaties veroorzaakte, maar blijkbaar is de kwaliteit van de 'vorkjes' tegenwoordig ook al 'ver-chinaat' :(

Gaat er eerder om dat (in principe) de scooter automatisch uitvalt bij een crash doordat je 'm pas lostrekt... maar bij dit soort kwaliteit is dat natuurlijk ook dramatisch x|

Als we voor tijdswinst zouden gaan, zouden we juist alleen maar schakelaars moeten kiezen ipv dingen met een touwtje.
 
Zonde dat de switch niet gewerkt heeft.

Ik heb het op de race nog niet meegemaakt dat dit gebeurd bij mensen.
Hopelijk is het een 1 malige keer. zou niet bepaald veilig zijn als het bij iedereen gebeurd.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top