SBO Sprints 09 - Slapgeouwehoertopic #25

Status
Not open for further replies.
heb je er een foto van, ben wel is benieuwd hoe die er uit ziet.


Nog steeds aant wachten op mijn aim :p, wordt inbouwen opt laatste moment.
 
Maar nee dit is de opstelling voor komend seizoen:p

Iedereen is maanden bezig met zn scooter, jij hebt in al die maanden die 2 tenten op alle mogelijke manieren neergezet in de achtertuin en tot de conclusie gekomen dat dit toch de beste opstelling is?

Degelijke taak heb jij
 
Ik dacht dat evo's niet kapot kunnen :p haha
4 jaar en nog steeds een A-zuiger en geen slijtage...
Morgen even banken bij Vas dus ik moet oppasse dat die niet vastnaaid of wat dan ook als ik zo de verhalen lees
Tot Zandvoort
 
Zonde van die vespa ;)

Sonic eindelijk weer aan de praat.. vorige week vond mn eprom t nodig om de geeft te geven waarbij (een plofje ofzo) mn membraan plaat scheurde en tussen mn lagers terecht kwam

Tot vrijdag :*
 
Mischien dat jullie me even snel kunnen helpen,ik krijg dadelijk een bigbore 86cc(piaggio) blok,maar er zit een 2fast4race krukas in,en naar mijn weten is bigbore zuiger pen13 en 2fast as pen12,volgends die jongen zit er een speciale naaldlager in die van buiten pen13 oid is en voor in de krukas pen12
 
ik twijfel ineens over iets, maar vind het niet in het regelement.
is het verplicht een stuuraanslag te hebben?

weet iemand trouwens een fijn plekje ergens tussen roermond en maastricht waar ik even fijn mn houding kan oefenen?

:D ben je levensmoe ofzo
 
Mischien dat jullie me even snel kunnen helpen,ik krijg dadelijk een bigbore 86cc(piaggio) blok,maar er zit een 2fast4race krukas in,en naar mijn weten is bigbore zuiger pen13 en 2fast as pen12,volgends die jongen zit er een speciale naaldlager in die van buiten pen13 oid is en voor in de krukas pen12

2fast naaldlager past gewoon op mina toch.
 
Waarom zo moeilijk doen man, het oog van een 2fast as oud type is 15mm en het nieuwe type 17mm, zal wel een nieuw type in zitten anders heb je een 1mm dunne naaldlager. nja haal je ff een 13x17xbreedte naaldlager.
 
Waarom zo moeilijk doen man, het oog van een 2fast as oud type is 15mm en het nieuwe type 17mm, zal wel een nieuw type in zitten anders heb je een 1mm dunne naaldlager. nja haal je ff een 13x17xbreedte naaldlager.
denk dat er idd een nieuwe typoe inzit want zuiger zit gewoon vast etc
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top