SBO Sprints 09 - Slapgeouwehoertopic #27

Status
Not open for further replies.
Haha, ik geloof dat Vas AC cilinders nu wel ruig vond.. Als hij het blok doet doe ik het frame :D
 
Haha, ik geloof dat Vas AC cilinders nu wel ruig vond.. Als hij het blok doet doe ik het frame :D

Moeten we vas eerst weer eens vinden, hij is vrijdag vertrokken naar terschelling, en na vrijdagavond niks meer van m vernomen!
 
kees geloof me als je zoveel moeite in een evo drukt kom je veel verder met een speed kijk naar mij ik ben veel zwaarder en als ik iig al wat vaker zou banken dan ging ik ook veel sneller

maar doe het maar niet anders word jorn nog boos op me omdat ik zijn kampioenschap verneukt heb;)
 
haha toch niet de mal gesloopt :D goed bezig knul, is best redelijk inderdaad.. die epoxy kap weegt 450 gram geloof ik..

Foto?

Je mag me veel noemen maar knul gaat mij tever:D, hier een fototje afgewerkt zit nu op 615gr. Je mal is wel kapot idd, bij zon klein gaatje naast de koplamp maar dat vrees je toch uit zo'n kap:p
34pb7mr.jpg
 
kees geloof me als je zoveel moeite in een evo drukt kom je veel verder met een speed kijk naar mij ik ben veel zwaarder en als ik iig al wat vaker zou banken dan ging ik ook veel sneller

maar doe het maar niet anders word jorn nog boos op me omdat ik zijn kampioenschap verneukt heb;)


Nee ik geloof je niet :p

Bas Cleassen is een goed voorbeeld. Heeft in totaal dit seizoen 3/4 uur gebankt en reed de eerste wedstrijd voor de eerste plaats en tweede wedstrijd 4e plaats, en laatste heeft hij het zelf verpest door wat pech. Maar rijd wel tijden van 6.95, 6.98, etc.. En mijn evo knalt nu ook eindelijk, of je nu een speed of een evo hebt water lekkage is niet bevordelijk voor je vermogen.. en poorttiming van mijn evo is nagenoeg gelijk als die van Bas nu.

Met een beetje geluk en oefenen zit ik goed onder de 7 de volgende sprint, me snelheid heb ik al verbroken met 120km/h! (Alleen was me reactie toen 0.2sec :X)
 
Je mag me veel noemen maar knul gaat mij tever:D, hier een fototje afgewerkt zit nu op 615gr. Je mal is wel kapot idd, bij zon klein gaatje naast de koplamp maar dat vrees je toch uit zo'n kap:p *foto

Ziet er best goed uit! Maar met glasmat of weefsel gedaan? Weefsel is beter..

Ik ga van de week een achterkap maken (voor jou evt) :)
 
Ziet er best goed uit! Maar met glasmat of weefsel gedaan? Weefsel is beter..

Ik ga van de week een achterkap maken (voor jou evt) :)

Met glasvezel, maar hier en daar nog een matje erachter waar de tyraps komen, zal uiteindelijk 700gram zijn ofzo. Maar een carbon achterkap vind ik prima, dan majij die hr2 houden :)
 
Met glasvezel, maar hier en daar nog een matje erachter waar de tyraps komen, zal uiteindelijk 700gram zijn ofzo. Maar een carbon achterkap vind ik prima, dan majij die hr2 houden :)

Haha grapjas, dan mag jij bijbetalen bedoel je :+

Ben je nog bezig geweest met mijn achterkap keesie?

Vanavond denk ik!, ben alleen nu nog op me werk om een site af te krijgen..

Heb hem al wel gedeeltelijk geschuurt, nog op 2 plekken hars smeren schuren en hij is spuitklaar ;)

Kees, tussenstand kampioenschap al klaar? O-)

Scooter Special is nu ook eindelijk klaar, ik heb een beginnetje gemaakt aan Super Special. Maar ja ik weet dat iedereen zolang erop wacht maar doe echt mijn best om het zsm af te maken maar kan geen ijzer met handen breken helaas. Zodra het af is + gecontroleerd door mijn collega's stuur ik een mailing en zie je het vanzelf ;)
 
Vanavond denk ik!, ben alleen nu nog op me werk om een site af te krijgen..

Heb hem al wel gedeeltelijk geschuurt, nog op 2 plekken hars smeren schuren en hij is spuitklaar ;)


Ok dan, ik hoor het wel van je.

Dan kom ik ''even'' naar het verre Roosendaal :p
 
[IR]http://i26.tinypic.com/2nm2bec.jpg[/IR]

Zo word tegenwoordig dus ff een cilinder de brievenbus in gepropt bij de tnt:X Toen ik hem dus er uit wou trekken had ik de hele brievenbus in mijn handen:D Het ergste is nog dat ik gewoon thuis was toen die bezorgd werd:X
 
Haha nice,

Hier hadden ze laatst een aim teller gewoon achter een houten kistje neer gezet wat bij de voordeur staat. Vind dat echt vreemd, hebben ook aanklacht ingediend enz. (eigelijk had ik moeten zeggen dat ik niks ontvangen had, maar op dat moment denk je daar niet aan)

Btw iemand nog een sprinter kopen, hok gaat de deur uit ben er helemaal klaar mee.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top