SBO Sprints - Slap geouwehoer topic...

Status
Not open for further replies.
hoogstwaarschijnlijk ben ik volgende week niet meer de eigenaar van mijn street project.

altijd maar weer wachten of het dan ook echt doorgaat, maar klinkt wel positief nu.

van de week even het laatste lassen en slijpen aan het kymco frame, en dan zal ik hem eens netjes opbouwen.

die word wel opgehaald hoor 8)
 
Zijn er hier al mensen eigenlijk waarvan de scooter al testbankresultaten heeft?

ZOJA > posten die handel!!

greets

ps: kan leuk zijn om andere hun voorbereidingen aan te passen
 
Zijn er hier al mensen eigenlijk waarvan de scooter al testbankresultaten heeft?

ZOJA > posten die handel!!

greets

ps: kan leuk zijn om andere hun voorbereidingen aan te passen

21,1 pk sae 8P, met kutafstelling en verkeerde uitlaat. Hoop toch wel 22.5 te scoren ofzo minimaal
 
al gebankt met het kymco hok, kwam binnen met 23 (ja tis niet echt kymco meer alleen het voorste deel van de carters) toen maar geblokkeerd gaan meten, kwam een leuke score uit totdat het small end moest knappen en alles aan gort is. Dus maar weer bezig met een nieuw blok op te bouwen/lassen.
 
je was erbij slet! Heb jij die foto's nog op je telefoon staan? mij andere pc is namelijk ge eund... zit lekker mee de laatste tijd, zit aardig te overwegen om helemaal te stoppen met die kut scooters.....
 
je was erbij slet! Heb jij die foto's nog op je telefoon staan? mij andere pc is namelijk ge eund... zit lekker mee de laatste tijd, zit aardig te overwegen om helemaal te stoppen met die kut scooters.....

Die externe drijfstang was wel vet idd:D
 
je was erbij slet! Heb jij die foto's nog op je telefoon staan? mij andere pc is namelijk ge eund... zit lekker mee de laatste tijd, zit aardig te overwegen om helemaal te stoppen met die kut scooters.....

Was dat die grafiek die je mij stuurde?
 
Ik heb nog niet gebankt, ben momenteel druk met het fixen van een goede koeling, daar heeft me schatje nogal problemen mee:p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top