SBO Sprints - Slap geouwehoer topic...

Status
Not open for further replies.
Kappen, Blok, Wielen, etc.

Enige wat mist is KVS, KVS Slangen, Accu, Waterpomp, en het stuur + remkabels, gaskabel etc.

:p

-edit-
Uitlaat
 
ik vind gewoon dat de tijd te snel gaat, ik kom tijd te kort kan ik je nu al wel vertellen denks :X... damn :p

beter wordt de sbo 2 maand uitgesteld ofzo :D... hihi
 
Bart, Mijn blok gaat er inderdaad na elke meeting weer af. dit komt omdat ik steeds probeer om de scooter verder af te maken, maar komt er steeds niet van :) de scooter wordt dus voor elke meeting weer vanaf frame af aan opgebouwd. en elke keer weer de nacht van de voren in de zelfde beunstatus.

gr
 
damn, dan zou ik echt gek worden.

vorigjaar heeft me scooter het helejaar inelkaar gezeten, enkel even het fijne afstellen en gaan :D

verder niet echt probs gehad vorigjaar..... 1 keer trappen en lopen
 
Zo ging het dus bij "ons" bijna elke keer voor een meeting/sprint. Voor Eindhoven reden de scooters goed en hadden we alles klaar gezet wat een rust..
 
als iedereen gewoon minder zevert hier en wat meer doorwerkt komt alles goed +pippi+

1-0!

ik heb me ook voorgenomen om de scooter nu gewoon voor 21april helemaal 100% inelkaar te zetten en zodoende met rust naar de meetings te kunnen. niet steeds weer alles los. natuurlijk wel verbeteringen aanbrengen per meeting.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top