SBO Sprints 08 - Slap SBO geouwehoer # 22

Status
Not open for further replies.
ik weeg 40 zonder kleding en de zip in elkaar weegt ongeveer 44/45 rijklaar :)

























nee grapje ik weeg 59 zonder kleding :) en zip is wel 44/45 kilo
 
Ach mensen,

Ik reed met 110kilo+65kilo scooter, 7.7 :+ met 22pk.

Nu met 62kilo rijder+45kilo scooter, met 24pk stuk leuker hoop ik :W

Edit: dit is veel leuker

354558416.jpg
 
Last edited:
Ik reed met 75kg (inclu helm) en <50kg zip 7.04
en reed met 75kg (inclu helm) en 43kg frame 7.2x

Beide met ongv 22pk

mja ach
 
81kg en het blijft maar stijgen...
Scooter <55kg, maar gaat nog een stuk af (frame is nog origineel+kleine velg op komst) Hoewel ik beter zelf op dieet kan gaan, dus komende maand veel spinnen!*D 12% vet, dus 8kg kan er wel af (tenzij het weer wordt gecompenseerd door spiermassa:p) Ohja ben trouwens 1.85 ong. En peekaa's.. tja, ik zou wel willen zeggen zelfde als van maik vorig jaar, maar twins belde mij gisteren op om mij iets te vertellen wat mijn hart brak: scheur in mijn carter. En dat 2 maanden voor SBO...
 
81kg en het blijft maar stijgen...
Scooter <55kg, maar gaat nog een stuk af (frame is nog origineel+kleine velg op komst) Hoewel ik beter zelf op dieet kan gaan, dus komende maand veel spinnen!*D 12% vet, dus 8kg kan er wel af (tenzij het weer wordt gecompenseerd door spiermassa:p) Ohja ben trouwens 1.85 ong. En peekaa's.. tja, ik zou wel willen zeggen zelfde als van maik vorig jaar, maar twins belde mij gisteren op om mij iets te vertellen wat mijn hart brak: scheur in mijn carter. En dat 2 maanden voor SBO...

En in je uitlaat zat ook al een deuk, het zit je ook niet mee he
 
Ik moet ff snel iets weten voor morgen :+
Ik spuit mn zip velg, maar dat trommelremdekseltje(alu) zal ik die meespuiten of polijsten .

Ik weet het echt niet:p
 
En in je uitlaat zat ook al een deuk, het zit je ook niet mee he
Klopt, blokje lag daar ook voor een nieuw uitlaat/zuiger/binnenkop en nog wat dingen, en toen werd er gechecked of er speling op de lagers zat maar er werd een grote scheur gevonden. Maarja, geluk bij een ongeluk door een ongeluk8P Geluk dat we die nu gevonden hebben en niet dat ik erachterkwam tijdens een sprint als ik zou worden ingehaald door de achterkant van mijn carterx|
 
Waar maak je eigen druk om Flowmotion.

Scheur in het blok? Welke plaats. soms is het nog wel te lassen. anders ander cartersetje fixen.

Maar nog 2 maanden de tijd. dus je hebt nog een zee van tijd over. Het word gekker als het een paar dagen voor de sprint in puin loopt.
 
81kg en het blijft maar stijgen...
Scooter <55kg, maar gaat nog een stuk af (frame is nog origineel+kleine velg op komst) Hoewel ik beter zelf op dieet kan gaan, dus komende maand veel spinnen!*D 12% vet, dus 8kg kan er wel af (tenzij het weer wordt gecompenseerd door spiermassa:p) Ohja ben trouwens 1.85 ong. En peekaa's.. tja, ik zou wel willen zeggen zelfde als van maik vorig jaar, maar twins belde mij gisteren op om mij iets te vertellen wat mijn hart brak: scheur in mijn carter. En dat 2 maanden voor SBO...

Dat ding met zo'n lompe vork en complete kappenset en origineel frame minder dan 55kg. No way :)

ff cartertje tunen en wisselen... dagje werk.
 
Waar maak je eigen druk om Flowmotion.

Scheur in het blok? Welke plaats. soms is het nog wel te lassen. anders ander cartersetje fixen.

Maar nog 2 maanden de tijd. dus je hebt nog een zee van tijd over. Het word gekker als het een paar dagen voor de sprint in puin loopt.

10cm bij de vario, dus wordt idd gewoon nieuwe carterset, maar toch zuur.

Dat ding met zo'n lompe vork en complete kappenset en origineel frame minder dan 55kg. No way :)

ff cartertje tunen en wisselen... dagje werk.

enigste moment dat ik hem had gewogen was zonder achterkap en met een lege tank, toen gaf ie 50 aan, nou een achterkap weegt heus geen 5kg. En hoezo lompe voorvork? is gewoon zip2000 vork, geen lompe monoarm. Achja, ik zal hem vd week nog een keer wegen ben benieuwd naar totaalgewicht. Is inderdaad niet zo gek veel werk, maar ik hoopte dat de zip al af zou zijn, maar de extras moeten dus even wachten. En van andere kant misschien alleen positief, zal vast wel beter scoren met vers spul.

En Ilonka, waarom reageer je zo? En zowiezo waarom begin jij over "niet kunnen wheelieen door een deuk" en vervolgens je eigen reactie verwijderen? Als je het echt wilt weten: wheelien gaat nog steeds perfect, met versleten zuiger, met deuk in de uitlaat en een scheur in de carter. Enige reden waarom ik dat toen had opgemerkt is om aan te geven dat scooter TOCH last heeft van prestatieverlies door een deuk.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top