SBO Sprints 09 - Slap SBO geouwehoer # 23

Status
Not open for further replies.

Maarten

Fucking positive
Nieuwe SBO sprint slapgeouwehoer topic.

Voor de mensen die de eerste pagina van het vorige topic gemist hebben wil ik nog even een toevoeging aan het SBO gedeelte melden. Namelijk de announcement boven de SBO gedeeltes. Hierin staat alles simpel op een rijtje, dus daar kan je ook terecht met je vragen!

Een soort inhoudsopgave van de sbo dus. Dus als hier mensen zijn die vragen hebben, verwijs ze dan door naar:

http://forum.scooterforum.net/forum/announcement.php?f=90

Als jullie nog dingen missen in dat bericht, pm Wieger aub even!
 
Advertisement - register to remove this

Voor de mensen die nog stickers willen bestellen via ons (StickersperSMS.nl). Graag niet de laatste paar dagen voor de eerste wedstrijd ! :)

Deze tijd willen we liever goed reserveren voor de voorbereidingen van het 2009 seizoen ;-)
 
Net effe bij de oud ijzer pik geweest, stond daar een sp98 zonder velgen.
Ik dacht ga eens vragen of ze daar nog wat mee gaan doen, hoor ik opeens achter me RKRKRKRKKRRK :eek:

Resultaat --> hoopje oudijzer sp98 :p
 
Paultje, al aan de wodka? en morgen weer krantjes op t achterwiel brengen? succes ermee he :D

kep litertje red label staan:p
maar das voor morge avond @ hardbass*D
onderweg maar een jointje pikken en trein wil denk niet op ze achterwiel:p

hoe staat jouw leven erbij:*


@ wallie heb nogwel een 2000 frame voorje staan..
alleen moet ik die nog ophalen in hoofddorp:p

ik ga er niet nog een keer over beginnen he wieger..


je vergeet WEER de jointjes:+

:* sjunkie.. friday the 13th:winner: geweldige dag voor jouw:p
gister al op ze plaat met ze zip. wil niet weten wat er vandaag gaat gebeuren:*:p
 
Haha nee ik ben niet opzoek ofzo
Maar als zoiets voor je neus staat en het word toch weggegooid, waarom ook niet eh? :p
 
Haha nee ik ben niet opzoek ofzo
Maar als zoiets voor je neus staat en het word toch weggegooid, waarom ook niet eh? :p

vooral bij het oud ijzer:W dan had ik het ookwel geweten:p

kost meestal geen drol daar, en zoals je al zei krrrr in de ijzerpers ze geven er niets om
voor een paar eurs had je em mee genomen. wel zonde
 
thenumber23_poster.jpg


Heb ik eindelijk weekend ben ik ziek :|. Daarbij is m'n geld op en dat terwijl ik alleen nog lagers nodig heb om het blok in elkaar te branden 8P.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top