SBO Sprints - Slap geouwehoer topic...

Status
Not open for further replies.
Haaa ik ben bezig met me rijbewijs maar heb een supermoeder ( ben niet aan het slijmen hoor ) en die rijd mij en me Fans overal HEEN!!!!! Haa en op me verjaardag zou ik zeker gaan dat is toch je geluksdag!!!!
 
@ fastfirefox
nou bij mij is het dus echt geen geluksdag.
ze hebben mij zelfs eens opgepakt op mijn verjaardag en sinds dien is het meer een ongeluks dag.
en k heb trouwens nog genoeg te doen voor het zover is
frame lichter maken
carters kopen plus de benodigde spulletjes en opbouwen
kappen verder af schuren en laten spuiten (waar de lak eraf moet tot het plastic)
opbouwen en afstellen
en flink oefenen met starten
 
als je de dragstrip bedoeld... uiteraard hebben we contacten gezocht met het beheer en de gemeente. Helaas zijn er zo weinig geluids/evenementendagen daar én deze zijn al jaren vooraf volledig geplanned.
Maar we hebben het iig wél geprobeerd.
 
@ Dennisbots

Ja ik heb alles al klaar moet alleen nog de cilinder ff laten tunen en een beetje afstellen en jah dan beetje hobbyen met de kappen ben dus al bijna klaar voor 2006. Maar misschien kan je nu dan van je verjaardag je geluksdag gaan maken is weer eens wat anders.

Nou jongens ga me vriendin opzoeken spreek jullie morgen wel weer. Groeten!!
 
Razma said:
als je de dragstrip bedoeld... uiteraard hebben we contacten gezocht met het beheer en de gemeente. Helaas zijn er zo weinig geluids/evenementendagen daar én deze zijn al jaren vooraf volledig geplanned.
Maar we hebben het iig wél geprobeerd.

Dragstrip zou nog mooier zijn idd maar ik bedoelde eigenlijk net als dit jaar op het terrein van de VOC, naast de strip. Maar qua ruimte niet ideaal voor een deelnemersveld van 150 man ofzo..........(of wat voor aantallen dan ook.)
Al moet ik zeggen dat het dit jaar wel leuk was. En het asphalt van het VOC terrein is velen malen beter dan het asphalt op de strip. Heb daar een paar keer meegedaan met auto, de grip daar is nihil.
 
het terrein van het VOC mag niet volledig gebruikt worden als rennerskwartier helaas.
Maar indien de organisatoren van dit jaar het toch voor elkaar zouden krijgen, mogen ze uiteraard altijd even contact opnemen :)

(reden is oa bang voor beschadiging van het slipvlak etc, wat enorm veel geld kost)
 
Razma said:
tumterditum....

zoals beloofd kwamen er snel plaatsen en data.. dus bij deze !

6 mei Driewegen (Zeeuws Vlaanderen)
...



Driewegen is toch echt in Zuid-beverland, of er moet op zeeuwsvlaanderen ook nog een driewegen zijn, maar dat lijkt me stug 8P
 
C4rN said:
Driewegen is toch echt in Zuid-beverland, of er moet op zeeuwsvlaanderen ook nog een driewegen zijn, maar dat lijkt me stug 8P


tom plaats niet van die twan reatie's eerst effe zoeken voor je post
want er dus wel degelijk een driewegen in zeeuwsvlaanderen.

ligt tussen biervliet en hoofdplaat in.

images.jpg
 
Zoooooo heb net het geld overgemaakt. Me andere informatie opgestuurd nu maar wachten op de map. Zal nu wel langer duren denk ik heh? Vanwege kerst. Maar hoelang duurd dat normaal gesproken als je het geld over heb gemaakt of is er niet echt een tijd voor? Nou maak me nie veel uit maar ben volgende week vrij zou wel leuk zijn als ik het zelf in ontvangst kan nemen.

Groeten
 
Het gaat iig altijd de dag op de post als het geld ontvangen is (of at least een dag later), alleen is het idd even wachten hoe snel de post is nu !
 
RAM ben ik sowieso al bij als official bij de rally die daar word gehouden en vorig jaar ook mee geholpen met de legal streetraces die op de zondagavond werden gehouden :). dus ben benieuwd.
 
Tijdens één van de sprints krijgen we bezoek uit Frankrijk en Japan voor foto's :)

en ook in het Engelse blad Twist 'n Go en Motoretta zullen regelmatig wel eens Nederlandse sprintfoto's te zien zijn :W
 
Tijdens elke sprintwedstrijd van de SBO zal HZ Bromshop/Bromparts aanwezig zijn met een onderdelenstand.

Dus ook zuigers, snaren, bougies, sproeiers, rollen, drukveren etc.
All you need... :W
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top