SBO Sprints - Slap geouwehoer topic...

Status
Not open for further replies.
JasperdB said:
tja ik heb nu een nau helm (een goedkopere helm) en ik was idd niet van plan een andere te kopen. discussie nu afgelopen svp ?

Speciaal voor Jasper dan deze aanbieding })

CMS X-ARTIC HELM GP4

Kwalitatieve helm met motorkeuring en snelsluiting
Verkrijgbaar in zwart/blauw/zilver of zwart/zilver en zwart/rood/zilver

sbo_aanbieding_2.jpg


Prijs voor SBO startbewijshouders: 82,3 Euro (dus 98 Euro inclusief)

Normaalprijs: 140 Euro inclusief !!!
 
wat is eigenlijk een beetje de gemiddeldde prijs van een pak wat veilig is
ik probeer namelijk een kostenplaatje op te bouwen dat ik weet hoeveel ik ongeveer kwijt ben.
 
Razma said:
Speciaal voor Jasper dan deze aanbieding })

CMS X-ARTIC HELM GP4

Kwalitatieve helm met motorkeuring en snelsluiting
Verkrijgbaar in zwart/blauw/zilver of zwart/zilver en zwart/rood/zilver

sbo_aanbieding_2.jpg


Prijs voor SBO startbewijshouders: 82,3 Euro (dus 98 Euro inclusief)

Normaalprijs: 140 Euro inclusief !!!

thnx :p ik ga eens met mijn ouders overleggen of ze me miss een beetje willen sponsoren ;)
 
hey ik heb een laser helm is die wel gekeurd want da weet ik nie maar goed
ik ga ook zkr sbo rijden moet nog een keer ingeschrijven wanneer da mogelijk is
mvg michael
 
misschien een andere tip voor de pakken/helmen/handschoenen.
Op motorbeursen te kijken, heb je vaak mooie aanbiedingen op je spulletjes.
 
een pak is noodzakelijk voor de SBO races... voor de SBO sprints uiteraard wel een goede en veilige optie maar geen verplichting.

@ thezippie: goedgekeurd ? tja.. het moet een goede deugdelijke integraal helm zijn met een deftig vizier
 
Razma said:
een pak is noodzakelijk voor de SBO races... voor de SBO sprints uiteraard wel een goede en veilige optie maar geen verplichting.

@ thezippie: goedgekeurd ? tja.. het moet een goede deugdelijke integraal helm zijn met een deftig vizier


wtf weet je hoeveel mensen er met een crosshelm rondrijden hahah klote voor hun mjah zie het nut ook niet van een cross helm
 
Scarface. said:
wtf weet je hoeveel mensen er met een crosshelm rondrijden hahah klote voor hun mjah zie het nut ook niet van een cross helm


uhm een cross helm zit gewon fijner als een intergraal VINDT ik maarja nog geen jaar oud en moet nu alweer vervange worde door de nieuwe regelement:(
 
hmmm.... blijkbaar ff misverstand :)
cross helm is toegelaten voor de sprints, maar vorige opmerking was vooral bedoeld voor mensen met een open helm, maar vooral een gare integraal zonder vizier of een té erg vizier.

(sorry, maar je hoeft iig geen andere helm te kopen met een cross helm, als ie in goede staat is)
 
Razma said:
hmmm.... blijkbaar ff misverstand :)
cross helm is toegelaten voor de sprints, maar vorige opmerking was vooral bedoeld voor mensen met een open helm, maar vooral een gare integraal zonder vizier of een té erg vizier.

(sorry, maar je hoeft iig geen andere helm te kopen met een cross helm, als ie in goede staat is)
Je moet dus wel een crossbril dragen?
 
Nee, crossbril is niet verplicht.

Een crosshelm dient uit 1 stuk te bestaan, dus niet met het kinstuk eraan gebout. Ook een helm zonder kinstuk is verboden.
Een vizier of crossbril MAG, maar mag indien aanwezig niet beschadigd zijn.
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top