SBO Sprints 08 - Slap geouwehoer topic

Status
Not open for further replies.
ik zou uitzonderinge maken voor de specials onder de std klasse. sommige willen gewoon een mooie custom scooter maken en daar moet ook aan gedacht worden;)

sommige doen het voor het gewicht maar als het echt custom is moet er een uitzondering gemaakt worden vind ik
 
ik zou uitzonderinge maken voor de specials onder de std klasse. sommige willen gewoon een mooie custom scooter maken en daar moet ook aan gedacht worden;)

sommige doen het voor het gewicht maar als het echt custom is moet er een uitzondering gemaakt worden vind ik

gaan ze toch lekker scooter special rijden?
 
ik vind dat er geen uitzonderingen gemaakt moeten worden. Bijna iedereen die iets aan zijn kap heeft gedaan moet een nieuwe kap kopen dus om daar nu uitzonderingen voor te gaan maken, dan benadeel je de anderen weer.

Gewoon beunen...
 
je kunt er ook voor kiezen om in een andere klasse te gaan rijden natuurlijk. Als je een optische scooter wilt ga je toch niet voor de tijden rijden lijkt mij.
 
Niet als je grote stukken heb die nog "grof" zijn..

Ben je uren bezig..
Ik zou een Mouse van Black&decker halen kees :p die heb je nu ook alleen de cheap one :+

Kheb die ook liggen perfect hoor en heeft al aardig wat schuur uren achter de rug en werkt nog perfect
 
die black en decker houd het ook niet veel langer als een kappensetje vol. krijg je wel steeds een nieuwe omdat je in de garantie zit :)

zo heb ik al 2 nieuwe dremels gehad en ook al een keer een nieuwe mouse.
 
Ooo :p mijn is al aardig oud en doet het nog goed :p
maar kheb verschillende schuurmachine's.. mouse is echt alleen voor het kleine werk.. grotere werk heb ik grotere :p
 
LoL :X je hebt ook wat grotere mousjes en kleinetjes twijfel nog een beetje of ik een grote of een kleine wil. Schuurband machine heb ik al, dat is echt een uber apparaat :p
 
gaan ze toch lekker scooter special rijden?

Beetje egoistisch niet?
Miss hadden ze gewoon is niet alleen aan een bepaalde groep scooters moeten kijken, als je stnd kappeset heb je toch de STANDAARD KLASSE?
je kunt er ook voor kiezen om in een andere klasse te gaan rijden natuurlijk. Als je een optische scooter wilt ga je toch niet voor de tijden rijden lijkt mij.

Als jij een jaar lang met dezelfde kappen rijdt die dat jaar wel goed gekeurd werden dan ga je er toch vanuit dat dat het jaar erop ook zo is?

Hoe zou jij het zelf vinden? ipv gewoon een makkelijk voor de hand liggend antwoord te geven.. alweer egoistisch dus:)
ik vind dat er geen uitzonderingen gemaakt moeten worden. Bijna iedereen die iets aan zijn kap heeft gedaan moet een nieuwe kap kopen dus om daar nu uitzonderingen voor te gaan maken, dan benadeel je de anderen weer.

Gewoon beunen...


Er is wel een verschil tussen gaten boren enz enz en gewoon optisch aanpassen wat alleen maar in tegendeel is voor het gewicht(voorkap weegt 6kg)


Sonicsjezer onder me zus der naam
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top