SBO Sprints 08 - Slap geouwehoer topic

Status
Not open for further replies.
Vasco heeft een vraag gesteld in het algemene vragen topic over een runner :+
Gast.. net alsof je daar mee gaat rijden!

Wat is daar zo vreemd aan? :#

Ik denk dat Vas mijn runner gaat kopen, en daar dan die kappenset op gaat hangen... +ralf+
 
Niet te zuinig hé...

Krijg gewoon 4x dezelfde mail over het feit dat ik morgen of overmorgen inschrijfformulieren thuis kan verwachten:p
 
Zo :7 vanavond weer verder beunen aan bram zijn kappies..

Het is mij gelukt om een voorkap 700 gram te verlichten zonder een enkel gaatje of freeswerk :7 en nog een hoop polyester erbij :D
 
verlichtende lak eropgespoten? :7

Haha nee, het is eigenlijk heel simpel. Beetje logisch nadenken en je weet het vast wel :) in totaal gaat er ongeveer 3KG van me kappen af zonder een enkel gaatje.

mensen stuur je kappen naar Kees op dan weeg je weer kilo's minder +pippi+

Haha, nou dacht het dus niet polyesteren is leuk maar beperkt :p de kap zat dicht, even schroevendraaier zachtjes tikken, zacht plekje, wegsnijden, opnieuw doen en dat keer 10/20 dus.. totdat het helemaal goed is.

Moet zelfs me eigen kappen nog doen :rolleyes:
 
Gewoon je halve kap weg schuren aan de binnekant van je kap :+

En aan et eind zijn je kappe zo dun dat ze schure van de trillinge :p
 
Wat een bull shit ben dus gewoon verplicht om met mijn voorkap in de scooter special te rijden..

Beetje overdreven..


oftewel slaap hier nog maar 3 maanden over..

weet niet of ik er nog wel zin in heb op deze manier, je mag niet eens je kap veranderen ,wat alleen maar in tegendeel is voor het gewicht(boeit mij weinig)

terwijl je een jaar daarvoor het hele jaar met dezeldfde kap meerijdt.. best sneu
 
Last edited:
Ik begrijp je punt sonicsjezer... het is ook gewoon kut en aardig nadelig voor een hoop personen.

Bij mij was het gelukkig minder erg maar kon wel wéér een nieuwe binnenkap gaan kopen omdat ik toevallig voor de laatste 2 sprints 2 gaten erin had gemaakt van bijna 30cm :/
 
vind het eigen ook niet dat ze dat moeten verw8en van mensen die al een jaar(of meerdere) meerijden..

Over het borgen enz ok Maar omdat je toevallig je kap hebt bewerkt(NIET VERLICHT)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top