SBO Sprints 08 - Slap geouwehoer topic

Status
Not open for further replies.
begint het kwartje nu pas te vallen? problemen zoals dit waren er niet geweest als de 75% regel was gebleven, mja schijnbaar was dat te moeilijk.....
 
Over een week een nieuw schuurmachine fixen :7 voor het polyesteren, iemand een aanrader ?

wta ben je bezig?

heb jij eigenlijk aan die achterkap van je nrg ook die 2 kleine kapjes wat er los op zitten erin gepolyesterd? ik heb dit gedaan, en ik zie dat geen enkel nrg dat heeft.
 
nja noem dit gewoon mierenn**ken..

Er is wel degelijk een verschil tussen gaten boren of gewoon een kap met een andere voorkap erin..(verschil tussen gewicht besparen of optisch)


Of wou je die nou ook gaan afkeuren omdat dat ook een gat is..

Ik vat em gewoon niet vind het al helemaal een beetje overdreven op deze manier weet het van die regel en die gigantische bullshit discussie die erover ging, maar dat je geen andere kap in je eigen voorkap mag maken omdat die van een sonic gewoon gigantisch lelijk is stnd vink gewoon net iets te..

je bent dus gewoon verplicht om met een stnd kappenset te rijden zullen aardig wat leuke/optische scooters tussen rijden volgend jaar:L

niet dus
 
Rustig mop alles komt goed(L) heb tog een mooie oplossing voor je kapjes?:W
Gewoon effe er achteraan komt alles goed + lekker licht
Spreek je dushie:D
 
nja noem dit gewoon mierenn**ken..

Er is wel degelijk een verschil tussen gaten boren of gewoon een kap met een andere voorkap erin..(verschil tussen gewicht besparen of optisch)


Of wou je die nou ook gaan afkeuren omdat dat ook een gat is..

Ik vat em gewoon niet vind het al helemaal een beetje overdreven op deze manier weet het van die regel en die gigantische bullshit discussie die erover ging, maar dat je geen andere kap in je eigen voorkap mag maken omdat die van een sonic gewoon gigantisch lelijk is stnd vink gewoon net iets te..

je bent dus gewoon verplicht om met een stnd kappenset te rijden zullen aardig wat leuke/optische scooters tussen rijden volgend jaar:L

niet dus
daar heeft iedereen die hier op het forum komt over kunnen mee beslissen. helaas voor deze mensen is er dit uitgekomen. als het aan mij had gelegen had die 75% regel er gewoon ingebleven. hoe je dat moet controleren was ons probleem gewist, mja nu is het makelijk voor ons iig.
 
Ja, dat had jullie probleem geweest. Maar wij wisten het dan ondertussen niet. Hoe moet je dan een scooter opbouwen ?
 
jullie wisten het wel, omdat ik heb gezegdt hoe je dat moet opmeten als het zou moeten. schijnbaar was dat moeilijk voor een aantal mensen. dit was alleen nodig geweest voor de regelneukers en de mensen die op het randje wilde gaan zitten hiermee. dat zouden er op zijn hoogst een stuk of 10 zijn geweest. nu kunnen mischien wel 30 of 40 man hun kapwerk weggooien of opnieuw gaan bewerken. daar heeft schijnbaar niemand verder bij nagedacht die gereageerd hebben. ik vindt het best zo de regel, alleen zal het voor meer mensen een nadeel zijn als een voordeel. als de regel was gebleven zoals hij was, hadden er mischien 8 of 9 man waaronder jij je scooter moeten aanpassen en had de rest gewoon kunnen blijven rijden.
 
Volgende week denk ff geld overmaken en shirtje opsturen....


Beunen is hier iig al volledig van start gegaan.. in een verwarmde garage met 538 op *D
 
Ja, maar elke regel heeft bij iemand een voordeel en de ander een nadeel. Maar bij die 75% regel lijkt het mij gewoon erg moeilijk om van elke scooter te zeggen dat dat gedeelte 75% is. En ik heb ook mijn gehele kappenset moeten weggooien. En toen de 75% regel nog aan de orde was heb ik verschillende keren gevraagd hoe dat dan opgemeten of berekend zou moeten worden en ik weet het nog steeds niet... Maar we hebben met z'n allen al eerder zo'n discussie gehad, en je komt er toch niet uit. Maar wat ik mij nog steeds afvraag hoe je in godsnaam 75% procent van een scooter wil berekenen. Als je nou 300 de zelfde scooters heb rondrijden dan kan het. Maar als je 60 verschillende scooters heb en 80 verschillende kappensets dan lukt dat gewoon niet in mijn ogen... Als je 3 verschillende mensen een scooter laat opmeten en daarvan 75% van laat berekenen dan rekenen ze allemaal in hun eigen voordeel en heb je 3 verschillende berekeningen. En toen wij een nieuwe regel mochten verzinnen is er wel degelijk nagedacht over het feit dat sommige mensen onnodig hun kappenset moesten weggooien. En als die 75% procent regel er had gekomen hadden sommige mensen ook hun kappen weg kunnen gooien. Dus dat hou je toch wel.
 
klopt alleen waren het er minder geweest dan nu zoals ik al zei. ik heb namelijk zoveel mogelijk scooters bekeken uit de scooter 70 en er zouden er max 8 of 9 niet door kunnen wat ik gezien heb.
 
bij de meeste kun je het met het blote oog al zien dat het nog geen 75% is. de rest waren twijfegevallen en moesten dus worden opgemeten.
 
Maar dan is het weer dat de ene zegt, ooh dat kan wel. De ander zegt dat kan niet... Maar zo kunnen we nog wel uren doorgaan. Ik hoop dat je mijn punt begrijpt. In ieder geval bedankt voor dit keer duidelijke antwoorden.
 
dat is nu ook zo, dus daar is niks in veranderd. er zullen nu nog steeds discussie's blijven over de gaten die er geboord gaan worden. een reglement roept altijd discussie op en dat zal nooit veranderen. mja beter een reglement om op terug te kunnen vallen dan helemaal niks. de regels zijn nu duidelijk opgesteld en zijn voor ons makelijk te controleren.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top