SBO Sprints 08 - Slap geouwehoer topic # 4

Status
Not open for further replies.
Heb je een punt, ze kunnen betere opletten of een machine veilig genoeg is e.d. dan moeilijk doen over 2CM, maargoed ik ben de TC niet :p

Je ding ziet er al tof uit, wat ging je eigenlijk met de kappen doen ?
 
Komen verse kappen op,het is de bedoeling voor dit jaar nog een hele mooie voorkap te laten maken,aangezien ik carbon gewoon erg vet vind niet eens zo voor het gewicht,voorkant vind ik het mooiste van de scooter.
Er komt een carbon zip spardbordje op.
Ik blijf opzoek naar een sponsor me speurtoch gaat gewoon door:W
 
scooters zijn gewoon kut, zorg je er voor dat hij weer loopt, zaterdagavond, ga je zondag 4 keer op en neer over de inrit, naait er meteen wat vast bij de vertanding gvd

er gaat gewoon altijd iets kapot he, soms heb je gewoon zin om de grootste moker te pakken die je kan vinden, en gewoon heel dat ding naar de tyfus te slaan |( |(

gelukkig maar dat ik geen hamer kon vinden vanmiddag .... :p
 
En wat vinden jullie van mijn hand gefreesde SR voorvelg:p:p
Heb een tijdje geduurt maar dan heb je ook wat:D
s5030005kn0.jpg

Weet je zeker dat je de finish gaat halen?? :X
 
wat zeuren jullie nou steeds over die velg er zijn toch nog meer mensen met gefreesde velgen, waarom zou deze nou weer zo snel kapot gaan :X
 
omdat deze tot op de rand is weggefreesd :)
lijkt mij niet echt slim.. maja dat is mijn mening..
als je van een driehoek 1 kant weghaalt is hij toch ook iets minder sterk?
 
Lijkt mij idd ook niet zo veilig:X
Gefreesde velgen kan zeker goed gaan (heb zelf ook een setje voor dagelijks gebruik) maar bij deze velg is er gewoon niet veel velg meer over:p

2m5o18h.jpg


Dit is mijn velg.
In vergelijking met bovenstaande lijkt dit me toch een stuk betrouwbaarder:)
 
Ja alleen heeft het bij jou velg haast geen zin. Ik denk aan hooguit 50 gram wat je eraf gehaald heb. De manier dat Ricardo het heeft gedaan zou ik ook niet doen overigens, ik zou een 3 spaaks pakken met brede spaken en dan daar 70% uit halen, zoals mijn velgen dus.
 
En mijn velg dan :*

Die is wel helemaal gedaan maar niet helemaal tot de zeikant van de randen ;)

12012008040.jpg
 
Last edited:
Ja alleen heeft het bij jou velg haast geen zin. Ik denk aan hooguit 50 gram wat je eraf gehaald heb. De manier dat Ricardo het heeft gedaan zou ik ook niet doen overigens, ik zou een 3 spaaks pakken met brede spaken en dan daar 70% uit halen, zoals mijn velgen dus.

Dit heeft de vorige eigenaar er uit gefreest en is voor mij ook niet de bedoeling om er gewicht mee te besparen (voor straatgebruik) en is puur voor het oog.
Ik doel op de stevigheid van de velg en het risico dat de velg het begeeft en daarbij vergelijk die van rico met mijn eigen velg;)
 
Komt misschien door de foto dat het dun lijkt.
Maar het is dus zeker nog 0,50 cm dik en sterk genoeg!

Maar ik heb er 100% vertrouwen in dat het houd. Is proffesioneel met een CNC apparaat gedaan.

Pheww ben het bouwen zat :p wil dat het ding in elkaar staat en rijd!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top