jaguar courreur
-->>SP crew
De eerste legale sprint meeting in Nijmegen. Vorig jaar had het een slechte afloop, vandaar dat het dit jaar aangesloten is bij de sbo sprint competitie.
Aankomende zondag de 23e zal er een stuk over verschijnen in de lokale zondagskrant. Zal het stukje dan wel even posten.
Terrein zal volledig afgesloten zijn op het industriegebied, deelnemers kunnen gewoon binnen het terrein in het rennerskwartier parkeren. Bezoekers kunnen alleen buiten het terrein parkeren.
Entree: 2euro.
daginschrijvingen ook aanwezig.
Wat is er te doen:
- 150m sprint (startsysteem met tijdswaarneming)
- fred motoren testbank
- frietkraam enz
- toiletten
Gebruikelijke dingen.
Adres:
Westkanaaldijk in Nijmegen
voor routeplanner kun je beter aanhouden:
lindenhoutseweg Nijmegen
Het dagprogramma zal er iets anders uit zien dan normaal aangezien de vergunning voor het rijden zelf later ingaat als normaal.
Dagplanning:
Inschrijven vanaf 11u00 en vanaf 13u00 meteen sprinten met tijdsmeting voor de kwalificatie tot 15u30 of 16u00, zodat we ten laatste om 16u30 met de finales kunnen beginnen !
Het aantal daginschrijvingen is net zoals andere sprints 50.
Foto's van de sprintbaan:
[ir]http://i30.photobucket.com/albums/c329/luukovermars/2-1.jpg[/ir]
[ir]http://i30.photobucket.com/albums/c329/luukovermars/1-1.jpg[/ir]
Met zeer lang uitloop stuk! Er word terug ' gelopen' over het fietspad.
Sprintbaan word volledig afgezet met dranghekken en strobalen.
Het rennerskwartier:
[ir]http://i30.photobucket.com/albums/c329/luukovermars/16082006535.jpg[/ir]
[ir]http://i30.photobucket.com/albums/c329/luukovermars/16082006536.jpg[/ir]
[ir]http://i30.photobucket.com/albums/c329/luukovermars/16082006537.jpg[/ir]
met veel pijn en moeite hebben we dit terrein mogen huren, houd het AUB schoon! en sluit goed aan zodat iedreen een plekje heeft!
Hopenlijk tot dan!
*edit*
Aanvulling dag programma / Indeling terrein
Als eerste een paar kleine details, hoe alles ingedeelt word zul je zondag wel merken. Het word in grote lijnen een standaard SBO sprint, met als nadeel dat we een beperkte afgezette ruimte hebben.
Rijders en publiek krijgen verschillende entree bewijzen. Zo is er makkelijk overzicht te houden.
Mensen die niet mee sprinten, maar wel met de scooter komen (in welke staat dan ook) mogen de scooter/brommer met binnen de afzetting parkeren. Hiervoor zal ruimte open gehouden worden op 1 van de parkeer vlakken.
Mensen die niet mee sprinten kunnen wel met hun scooter/brommer op de testbank, echter wanneer dit afgerond is zal de brommer direct weer van het terrein af moeten. Hiervoor is gewoon weg geen ruimte.
Ook zal er een streng beleid gevoerd worden wat betreft het rijden buiten de sprintbaan. Wanneer je gezien word loop je kans dat er zonder pardon een gaskabel gaat sneuvelen. Wanneer dit je overkomt hoef je geen enkel moment boos/kwaat te worden op de organisatie, je vraagt er zelf om.
(deze teksten zijn niet aan iedereen gericht, de meeste mensen zullen dit wel snappen.. )
Aankomende zondag de 23e zal er een stuk over verschijnen in de lokale zondagskrant. Zal het stukje dan wel even posten.
Terrein zal volledig afgesloten zijn op het industriegebied, deelnemers kunnen gewoon binnen het terrein in het rennerskwartier parkeren. Bezoekers kunnen alleen buiten het terrein parkeren.
Entree: 2euro.
daginschrijvingen ook aanwezig.
Wat is er te doen:
- 150m sprint (startsysteem met tijdswaarneming)
- fred motoren testbank
- frietkraam enz
- toiletten
Gebruikelijke dingen.
Adres:
Westkanaaldijk in Nijmegen
voor routeplanner kun je beter aanhouden:
lindenhoutseweg Nijmegen
Het dagprogramma zal er iets anders uit zien dan normaal aangezien de vergunning voor het rijden zelf later ingaat als normaal.
Dagplanning:
Inschrijven vanaf 11u00 en vanaf 13u00 meteen sprinten met tijdsmeting voor de kwalificatie tot 15u30 of 16u00, zodat we ten laatste om 16u30 met de finales kunnen beginnen !
Het aantal daginschrijvingen is net zoals andere sprints 50.
Foto's van de sprintbaan:
[ir]http://i30.photobucket.com/albums/c329/luukovermars/2-1.jpg[/ir]
[ir]http://i30.photobucket.com/albums/c329/luukovermars/1-1.jpg[/ir]
Met zeer lang uitloop stuk! Er word terug ' gelopen' over het fietspad.
Sprintbaan word volledig afgezet met dranghekken en strobalen.
Het rennerskwartier:
[ir]http://i30.photobucket.com/albums/c329/luukovermars/16082006535.jpg[/ir]
[ir]http://i30.photobucket.com/albums/c329/luukovermars/16082006536.jpg[/ir]
[ir]http://i30.photobucket.com/albums/c329/luukovermars/16082006537.jpg[/ir]
met veel pijn en moeite hebben we dit terrein mogen huren, houd het AUB schoon! en sluit goed aan zodat iedreen een plekje heeft!
Hopenlijk tot dan!
*edit*
Aanvulling dag programma / Indeling terrein
Als eerste een paar kleine details, hoe alles ingedeelt word zul je zondag wel merken. Het word in grote lijnen een standaard SBO sprint, met als nadeel dat we een beperkte afgezette ruimte hebben.
Rijders en publiek krijgen verschillende entree bewijzen. Zo is er makkelijk overzicht te houden.
Mensen die niet mee sprinten, maar wel met de scooter komen (in welke staat dan ook) mogen de scooter/brommer met binnen de afzetting parkeren. Hiervoor zal ruimte open gehouden worden op 1 van de parkeer vlakken.
Mensen die niet mee sprinten kunnen wel met hun scooter/brommer op de testbank, echter wanneer dit afgerond is zal de brommer direct weer van het terrein af moeten. Hiervoor is gewoon weg geen ruimte.
Ook zal er een streng beleid gevoerd worden wat betreft het rijden buiten de sprintbaan. Wanneer je gezien word loop je kans dat er zonder pardon een gaskabel gaat sneuvelen. Wanneer dit je overkomt hoef je geen enkel moment boos/kwaat te worden op de organisatie, je vraagt er zelf om.
(deze teksten zijn niet aan iedereen gericht, de meeste mensen zullen dit wel snappen.. )
Last edited: