SBO sprint - Nijmegen 20 aug

Ik hoop aanwezig te zijn! Maar ik kom 20 augustus s'nachts terug vanuit spanje. Als ik en de scooter in goede staat zijn neem ik een daglicentie en anders zou ik echt balen want de meeting is ong 5 minuten hier vandaan :(.
 
ik kom ook wel :) zoals normaarl , maar we hoeven niet tussen de mensen door terug te lopen? Aangezien dat wel een sma lfietspad is, of is er maar aan 1 kant volk?
 
jaguar courreur said:
inderdaad, en aan linkse kant kan iedereen terug lopen, alleen rechts aan de kant van de dijk komen mensen te staan

mooi plekje IMO,

hellende kanten voor goed zicht;) en nog ff dan de grasmaaier er overheen halen?:p

geetz en suc6
 
was fotograaf langs geweest voor foto voor bij het intervieuw, nu hebben ze er een vivacity of zoiets naar gezet:( zal binnekort wel even stukje posten.

het staat ook nog in de lokale zondagkrant
 
Last edited:
Nja ze hadden mij gevaagt om wat actie foto's er is een fotograaf langs geweest, wat foto's geschoten over de dijk........... Maarja hopen dat het ook eens wat andere mensen aantrekt om een keer te komen kijken:)
 
uuhhmm,, waar kan ik me inschijven?:p ik heb heb de tekst doorgelezen over het inschrijven, maar ik kom er geen wijs uit! ik wil gewoon een daglicentie
 
PFf ik kom dus niet meer :|
Ik ga met me vriendin weekendje weg omdat we 1 jaar samen zijn..

Mmm had me der best op verheugd maar goed, ander keertje dan maar

Iedereen have fun daar :)
 
Back
Top