SBO Sprint #5 Hengelo 1 augustus

Status
Not open for further replies.
Beste rijders mijn vraag is gewoon jullie rust te bewaren....eerst vragen jullie om meer wedstrijden dan komt er toch iets leuks samen met DSSC is het commentaar....het moet natuurlijk wel leuk blijven,ik hoop dat jullie ook van onze kant begrijpen dat we jullie wat extra's geven en dat we blij mogen zijn dat Marco dit wil doen voor ons! wacht even af wat de beslssing gaat zijn....en hoeveel duitsers er komen kan je niet zeggen de DSSC heeft genoeg rijders of er veel of weinig komen is niet te zeggen....ik hoop dat er nu op een normale manier gerageerd kan worden...zeker door mensen die zich al helemaal niet hebben laten zien dit jaar.....vind het persoonlijk erg makelijk als je zo comentaar geeft....laten we gewoon met een postieve blik naar Hengelo kijken...en geef even via mijn mail aan wat volgens jullie zo fraude gevoelig is,het bestuur zal daar dan zoiezo over praten,laat dus even weten via dominic@stichtingsbo.nl wat jullie dwars zit,en ik weet zeker dat hengelo een succes wordt! kom op mannen! laat zien waarvoor we sprinten en waarvoor we die weekende elkaar steeds weer zien! ik ben gek op de sprints juist omdat ik zie wat het met de rijders doet....en het mooie is dat ik daar mischien nog meer van geniet als jullie omdat wij jullie dit graag zien doen!

Tot hengelo en we mailen!!
 
ik snap zowieso niet waarom iedereen zo aan het huilen is.
als je toch zeker weet dat je scooter snel is, wat maakt het dan uit of je finale's rijd ??
als je zorgt dat je de snelste tijd neerzet ben je toch 1e ?

@dominic-tc: zou je de volgende keer eens en paar keer op enter kunnen duwen na een zin?
k heb 5 minuten moeten lezen voordat k er wat van snapte :p
 
@ martijn

Dus dan maken de wat langzamere mensen zoals mij bijvoorbeeld al dus geen kans, in de finales kan er van alles gebeuren waardoor de iets langzamere ook een kans maken, zo zie ik het dan.

Maar we zullen zien wat gaat gebeuren in Hengelo. Eerst ff weekendje DSSC
 
Precies, zonder finales kan ik je zo van iedere klasse de top3 nu al geven.

Maarja dit heb ik al netjes aangegeven in een mail, in plaats van dit te gaan roepen op een forum, wat ik zelf niet zo netjes vind.
 
klopt maak ik weer wat kans maar das ook wel leuk ik bedoel ik rij meestal harder als jorn van jou maar jullie eindigen bijna altijd boven mij daar zeur ik toch ook niet over steef?
ze hebben dit jaar genoeg inzet getoond om er niet over te zeuren

ik zeg gewoon omdat ik blij ben met de metamorfose van de sbo

thumbs up!
 
klopt maak ik weer wat kans maar das ook wel leuk ik bedoel ik rij meestal harder als jorn van jou maar jullie eindigen bijna altijd boven mij daar zeur ik toch ook niet over steef?
ze hebben dit jaar genoeg inzet getoond om er niet over te zeuren

ik zeg gewoon omdat ik blij ben met de metamorfose van de sbo

thumbs up!


Jorn is er in hengelo niet eens bij. dus das het probleem niet.
 
hmm, wagenaar nog saboteren en het is een makkie:p
ik kijk weer eens op het forum en het is nog steeds hetzelfde als altijd.
mensen die haast nooit meehelpen met ook maar een papiertje opruimen of ook maar 1 hek optillen en op de juiste plaats neerzetten hebben hier de grootste mond.
als je die veel te veel vrije tijd nou eens in je scooter steekt of in het helpen van de sbo dan zul je zien dat of je scooter harder gaat dus je nix te klagen hebt omdat je hoog in het klassement staat of het bij de sbo gaat zoals jij het miss zou willen zien.
als iets niet gaat zoals jij het wilt moet je niet klagen maar helpen naar een betere oplossing.
"vrijwilligers" van de sbo, ik vind dat jullie het goed doen!!!
 
hmm, wagenaar nog saboteren en het is een makkie:p
ik kijk weer eens op het forum en het is nog steeds hetzelfde als altijd.
mensen die haast nooit meehelpen met ook maar een papiertje opruimen of ook maar 1 hek optillen en op de juiste plaats neerzetten hebben hier de grootste mond.
als je die veel te veel vrije tijd nou eens in je scooter steekt of in het helpen van de sbo dan zul je zien dat of je scooter harder gaat dus je nix te klagen hebt omdat je hoog in het klassement staat of het bij de sbo gaat zoals jij het miss zou willen zien.
als iets niet gaat zoals jij het wilt moet je niet klagen maar helpen naar een betere oplossing.
"vrijwilligers" van de sbo, ik vind dat jullie het goed doen!!!

onder wat valt opbouwende kritiek of feedback in jouw ogen dan?

Hoe lang gaat het nou al zo? Worden er juiste dingen verteld of terrecht commentaar komt er altijd wel weer iemand om de hoek kijken die het verhaal komt brengen van de niet helpende zeurende sbo rijders.

Mensen pompen honderden euro's in iets waar ze zich van tevoren voor inschrijven. Vervolgens krijgen ze een paar weken van te voren dit soort dingen te horen? Zoiets kan simpelweg niet vanuit een organisatie komen waarvan de leden er heel veel geld in steken en er volledig voor gaan...
 
onder wat valt opbouwende kritiek of feedback in jouw ogen dan?

Hoe lang gaat het nou al zo? Worden er juiste dingen verteld of terrecht commentaar komt er altijd wel weer iemand om de hoek kijken die het verhaal komt brengen van de niet helpende zeurende sbo rijders.

Mensen pompen honderden euro's in iets waar ze zich van tevoren voor inschrijven. Vervolgens krijgen ze een paar weken van te voren dit soort dingen te horen? Zoiets kan simpelweg niet vanuit een organisatie komen waarvan de leden er heel veel geld in steken en er volledig voor gaan...

dat bedoel ik dus, dat gezeur hier heeft geen zin.
daar hebben ze in mijn ogen weinig aan.
en opbouwende kritiek valt ook wel mee, ze horen van 3 mensen dat zij vinden dat ze het wel goed doen maar er moet gelijk weer iemand om de hoek komen en vertellen dat diegene het helemaal verkeerd ziet.
die jongens helpen kost een stuk minder geld alleen iets meer moeite, veel meer moeite, te veel moeite blijkbaar voor de meeste.
en ik vind het te simpel gezegd over een organisatie waar niemand ook maar 1 euro aan verdient en het allemaal vrijwillig is dat het allemaal maar moet kloppen en je zelf niet mee hoeft te helpen op wat voor een manier dan ook omdat je al betaald hebt.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top