SBO Sprint #5 Hengelo 1 augustus

Status
Not open for further replies.
Dennis heeft al oranje velgen :p

ontopic, als het weer maar beter word als vorig jaar,, vorig jaar kostte het mn uitlaat:p
 
Ik hoop elk moment van de dag te kunnen rijden.. Is me nog niet gelukt, mooi streven toch?:+
 
Zou wel het eerlijkste zijn, anders kun je ongevoor vooraf aangeven wie die dag het snelste zijn.
 
Geen Finales?? Hoeveel duitsers komen er dan wel niet?
Dit is idd heel fraude gevoelig..

Vind het sowieso een beetje raar dat zulke beslisingen zomaar genomen kunnen worden, de sprinters kunnen toch ook niet zeggen ''vandaag betalen we geen inschrijfgeld'' oid.

Imo de hele shit van de sbo, van de rijders word verwacht alles netjes te betalen, altijd op tijd aanwezig te zijn, alles in orde te hebben etc etc
Niet betalen is niet rijden, niet op tijd is een grote bek, kleinigheidje niet in orde is niet rijden.

Voor de sbo iets te druk? prima dan bezuinigen we wel op het gene waar veel rijders het voor doen en ze ook sbo rijden.



Moeilijk uit te leggen :p maar sommige zullen mijn punt wel begrijpen denk ik.
 
Geen finales rijden is niet fraude gevoelig. Wat als het overdag regent en alleen de snelste tijden gelden? Dan accepteert iedereen het wel.

Verder staat er in mijn begin post dat er nog besloten word of er finales gereden worden of niet. Er bestaat een reële kans dat dit niet is.

Verder denk ook eens na over hoe hard wij ons dit jaar inzetten voor jullie en de sport. Dat alles niet gaat zoals jullie willen is misschien jammer maar vaak genoeg hebben rijders invloed gehad op onze besluiten en zijn wij met name bezig met het behartigen van jullie belangen.

@Pepijn trek niet te snel je conclusies want zo simpel is het echt niet.

Denk eens goed na over het laatste.
 
Ja kom, we kloppen allemaal bij SOBW aan, misschien willen zij ook sprints organiseren?

Nee nee, ik heb een veel beter idee: er zijn zoveel mensen die het beter weten, waarom beginnen zij geen eigen stichting? Of beter nog: maak het meteen commercieel, dan vang je ook meteen een leuk centje. Wordt vast en zeker een succes als je toch al weet wat voornamelijk NIET moet.
 
Ja kom, we kloppen allemaal bij SOBW aan, misschien willen zij ook sprints organiseren?

Nee nee, ik heb een veel beter idee: er zijn zoveel mensen die het beter weten, waarom beginnen zij geen eigen stichting? Of beter nog: maak het meteen commercieel, dan vang je ook meteen een leuk centje. Wordt vast en zeker een succes als je toch al weet wat voornamelijk NIET moet.

Het hele seizoen zien we niks van je, en nu ga jij ineens interessant doen.

Ik vind gewoon dat er finales gereden moeten worden, wat kees als argument gebruikt is ook onzin. Regen is overmacht, dit is gewoon 1 of ander verzinsel om die duitsers een uur langer te laten rijden. Het is toch ons kampioenschap?
 
Nee Martin, het is helemaal geen onzin. Er zijn twee belangen die hiermee gemoeid zijn en hoe vervelend dat voor jullie is daar moeten wij rekening mee houden. Als we nu wel finales rijden betekend simpelweg dat we het risico hebben dat er niet genoeg tijd is om te kwalificeren en dan telt de wedstrijd al helemaal niet volgens het reglement.

Jij bent er heel erg op tegen omdat het voor jou niet gunstig uit komt. Dat snap ik maar je bent niet de enige die hier nadeel bij heeft. Uiteindelijk is hoe hard je scooter loopt toch een van de belangrijkste factoren die tellen.

Als je echt vind dat ik onzin uitkraam prima, maar bel me dan op en kom met goede ideeën, je weet me nummer. Want ik sta best open voor suggesties hoor net zoals andere rijders ons netjes mailen en wij hier iets mee gedaan hebben. Van liggen klagen op een forum word niemand beter.
 
Jammergenoeg heb ik het te druk met andere dingen waardoor jullie me moeten missen (?).
Volgende wedstrijd ben ik hoogstwaarschijnlijk aanwezig, met of zonder scooter.

Duitsers of geen Duitsers, iedereen van SBO mag namelijk ook profiteren van extra uur rijtijd. Overigens weet ik niet (en hoef ik ook niet te weten) wat de echte reden hierachter is, maar als het om onze Oosterburen gaat, dan zeg ik het volgende: dit is ONS kampioenschap met HUN tijdsysteem.
 
zullen we anders gewoon afwachten :+

Ipv bij voorbaat al te gaan roepen..
Als je iets wilt weten kun je mailen en zul je daar zeker een mail op terug krijgen.
 
Bij deze wil ik mijn woord ook nog even kwijt dan betreft dit evenement/beslissingen.

Ik had er in eerste instantie helemaal geen tijd/zin in, omdat het organiseren van een sprint gewoon heel erg veel tijd kost wat ik op dit moment helaas niet veel heb.

De sbo crew heeft er alles aan gedaan en veel tijd ingestoken om mij toch zo ver te krijgen om de 3e editie hengelo toch door te laten gaan. Zonder hen was er geen hengelo geweest en hadden jullie een sprint minder gehad! Hoop dat jullie dat ook inzien..

Mijn voorkeur gaat ook uit na finales rijden (dit ivbm kampioenschap en de sensatie die het altijd met zich mee brengt), ik ben nu dan ook druk in de weer met de gemeente om de vergunning wat langer mag gelden (normaal tot 19:00 uur). Anders komen we gewoonweg in tijdsnood!

Zo :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top