SBO Races - Slapgeouwehoer topic #7

Status
Not open for further replies.
Ik heb nog geen idee van de kleuren. Weet ook niet met welk blok ik wil gaan rijden, malossi blok + kleuren is erg tof maar daar rijden er straks al 2 van rond (als mijn vermoeden van jouw kappenset juist is ;))
weet je het al ?
 
weet je het al ?

Zit al lekker 1,5 week op Corfu dus houd mij daar momenteel helemaaaaaaaaal niet mee bezig. Zie het over een paar weken wel weer, als ik terug ben in NL heb ik eerst weer zat andere dingen te doen :p
 
Zit al lekker 1,5 week op Corfu dus houd mij daar momenteel helemaaaaaaaaal niet mee bezig. Zie het over een paar weken wel weer, als ik terug ben in NL heb ik eerst weer zat andere dingen te doen :p

misschien moet jij is meer vakantie gaan vieren met die chick van je ;) ipv hier op het forum te zitten in je vakantie. Of is jo je zat :p, dan kunnen we wel ruilen voor je laatste paar dagen ;).
 
Zit al lekker 1,5 week op Corfu dus houd mij daar momenteel helemaaaaaaaaal niet mee bezig. Zie het over een paar weken wel weer, als ik terug ben in NL heb ik eerst weer zat andere dingen te doen :p

hoor het wel van je:p ben alvast begonnen..
 
Ik kom hier zo snel mogelijk op terug.

Saturday 13/8/2011 CLASTRES
FREE PRACTICE 14.00 – 18.00

Sunday14/8/2011 CLASTRES
INSCRIPTIONS 08.30 – 09.00 ( Sprint )
BRIEFING 08.40 ( Sprint )
Technical control 08.30 – 09.20 ( Sprint )

SPRINT .

PRACTICE1 PRACTICE 2
MiniGP + ProtoGP+ RR 09.00 10.00
JuniorGP + AMX 09.20 10.20
Pitbike +Scooter 70cc 09.40 10.40


CHRONO RACE1 RACE 2
MiniGP + ProtoGP+ RR 11.00 12.40 14.20
JuniorGP + AMX 11.20 13.00 14.40
Pitbike 11.40 13.20 15.00
Scooter 70cc 12.00 13.40 15.20

PODIUM 15.40


ENDURANCE.

INSCRIPTIONS 11.30 – 12.00 ( Endurance )
BRIEFING 12.00 ( Endurance )
Technical control 11.30 – 12.00 ( Endurance )

TRAINING 12.20 – 12.40
CHRONO 14.00 – 14.20
RACE 16.00-18.00 (2h race!)
PODIUM ( Endurance ) 18.15


** 98DB CONTROLE VAN CIRCUIT
** CONTRÔLE 98DB DU CIRCUIT

sprint is 10€ duurder dan gewoonliijk, dus 75€
endurance 20€ duurder voor 2u : 120€
daglicentie 15€
 
helemaaaaaaaaaaal niet mee bezig maar wel op het forum zitten hahahaha

Ja blijft toch verslavend om hier af en toe een kijkje te nemen, met wifi in het appartement kan ik het niet laten ;)

hoor het wel van je:p ben alvast begonnen..

Wat ga je rijden dan volgend jaar?

misschien moet jij is meer vakantie gaan vieren met die chick van je ;) ipv hier op het forum te zitten in je vakantie. Of is jo je zat :p, dan kunnen we wel ruilen voor je laatste paar dagen ;).

Meer vakantie vieren...helemaal mee eens, eens kijken of ze dat op werk ook begrijpen ;)
 
Aan de foto te zien is hij niet verbrand, hij lijkt er wel jonger op te worden.

Wat Arnoud en Erik daar nou doen?
 

Attachments

  • HPIM2457.JPG
    HPIM2457.JPG
    456.4 KB · Views: 55
Gé, dat kan echt niet haha. Wat moet jij met die foto's :D
Was overigens wel een mooie tijd, wel retekoud toen! Al hadden we een fijne kachel in de pitbox +ralf+
 
Back with another video from this weeks raceweekend.

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=LRnmxPracm8"]‪Asserballe Raceweekend 2# 2011 Denmark‬‏ - YouTube[/ame]
 
Ik zag op de IDSM website dat ze een 10 en 12 inch klasse hebben maar verder geen specifieke stage6cup die ik toen in 2009 wel had gezien @ Spa. Komen wij stage6ers wel een beetje mee? Weet iemand of het niveau een beetje hoog is?

Dat gaat bepalen of we flink gaan stappen the night before:p

@ Flip, kom je ook naar Emmen?? Je weet dat we alles hebben om je racert vlammend te maken he!
 
Ik zag op de IDSM website dat ze een 10 en 12 inch klasse hebben maar verder geen specifieke stage6cup die ik toen in 2009 wel had gezien @ Spa. Komen wij stage6ers wel een beetje mee? Weet iemand of het niveau een beetje hoog is?

Dat gaat bepalen of we flink gaan stappen the night before:p

@ Flip, kom je ook naar Emmen?? Je weet dat we alles hebben om je racert vlammend te maken he!

Zit zelf de komende maanden in Duitsland, dus geen emmen voor mij. Zodra ik terug ben maken we mijn racer vlammend ;) Zal ik jou wel weer eens om de oren vlammen :D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top