SBO 2011 Scooterspecial zippert sponsored bij DDL Tjoening

haha, die tcr zou al 26pk gescoord $hebben bij ddl!.

nja, dat van die v snaar kan kloppen hoor, geen idee, maar vond het vorig jaar ook al frapant dat die runner ook al 5 pk misde tegen over de dag ervoor bij ddl.

als je scoots bank die 25pk hebben, of somige nog meer, dan is het gewoon lastig banken, dingen gaan springen en moet je GOED zorgen dat je hem op de rol druk, dit was bij jullie ook totaal niet het geval!
 
a je geilt er gewoon keihard op ej :~

Haha hou wel van een lekker gaatje jah :+ haha ;)

verhaal zie vorige page

Ik vind dat jij/u/iedereen nu wel eens mag kappen met bitchen op de DDL bank... Tussen veel banken zit een afwijking van een paar tiendes. Ik weet dat er VROEGER idd verkeerde software op de bank stond die verkeerde info afgaf. Dit is al zo'n 3 a 4 jaar helemaal goed..

Tevens weet ik van iemand (noem ff geen namen) dat de bank bij DDL 0.3 pk minder gaf als de bank bij Vasco (is natuurlijk een moment opname dus eigenlijk verwaarloosbaar). En tegenover die van Fred gaf die 0.1 meer.

Oftewel de banken zijn ongeveer gelijk aangezien er vrijwel geen verschil in zit.

Mocht u verder commentaar hebben pm mij dan aub :) zou ik wel zo fijn vinden ;) want u bent al de zoveelste die het zegt :)

Verhaal Donny

Ahjoh laat gewoon lekker gaan :) gaat erom dat je meet ofdat er verschil zit nadat je dingen aanpast ;) ofdat dat dan van 21.1 naar 22.5 gaat of van 27.0 naar 28.7. Dat maakt dan ook vrij weinig uit toch?

waarom ga je de andere carterkap ook nog bewerken als je deze net gedaan hebt? neem aan dat je gelagerde vertanding wil houden, maar anders is een type 1 carterkap veel lichter (standaard al).

ben benieuwt naar de tijden op heereveen, wel onder de 6,99 van mij gaan he!

Dat doe ik omdat ik niet zeker weet ofdat die wel wordt goedgekeurd met dat gat ookal zit er gaas achter ;) En dan hebben we in iedergeval een back-up plan :) En zoals ik al eerder zei vond het ook wel mooi :)

Komt goed! Ga ik in iedergeval een poging wagen! Wie weet ofdat het lukt :) Na Heerenveen hoop ik toch wel door de aanpassingen :) en op Heerenveen zou het ookal leuk zijn :p


Haha hoe weet je ofdat we niet met 3 mensen aan zo'n ding hangen om hem op de bank te houden? ;) En dat die 25+pk heeft betekend niet dat die van onderuit ook zo fel is? Ligt geheel aan de aftstelling van het apparaat :) (en we hebben Jordy nog voor het nodige gewicht, no offense heur mocht je dit lezen Jordy :p nog bedankt voor je bandje btw :D)



Naja genoeg gezeikt op de bank :) mochten er nog vragen zijn stel ze gerust!

Bedankt voor de reacties :) zelfs sbk gedoe

mvg
Stephan :)
 
haha, die tcr zou al 26pk gescoord $hebben bij ddl!.

nja, dat van die v snaar kan kloppen hoor, geen idee, maar vond het vorig jaar ook al frapant dat die runner ook al 5 pk misde tegen over de dag ervoor bij ddl.

als je scoots bank die 25pk hebben, of somige nog meer, dan is het gewoon lastig banken, dingen gaan springen en moet je GOED zorgen dat je hem op de rol druk, dit was bij jullie ook totaal niet het geval!

over die runner durf ik geen uitspraak tedoen.heb geen idee hoe dit zat.

en over dat springen ben ik het eens.heb vorige jaar me bigbore sr ook vastmoeten houden op de bank(had 28.1pk op het achterwiel)want die wilde ervandoor.

de tcr had zelfs wat weelspin op de bank.depest is dat (zoals ik nu dus had) al word er door omstandig heden minder gescoord, houden mensen dat vermogen in hun hoofd. heb verder grafiek van de 26pk liggen :) en heb de versleten v-snaar ligen en ik weet zelf dat het ook komt doordat alles tewarm was. dus ik ben er tevreden over en mee verder :)


en sorry wuntke was me laatste reactie op hem :p wilde dit alleen even kwijt :p
 
Thnx vasco! :) Idd weet hoe het frame hier terecht is gekomen :p (Jordi, vasco, hans en nu ik geloof ik :))

Tot op Heerenveen :)
 
Update 06-05-2011,

Zoals gisteren al aangegeven de andere carterkap ook wat bewerkt en weer een verse laklaag gegeven :) Ziet die er weer redelijk uit want in de vorige lak zaten vlekken (A) zal na heerenveen ook hierwel het geval zijn, maar dat maakt ff niet uit, want daarna wordt als het goed is alles netjes gespoten met autolak :)

Even van alle kanten op de foto gezet en 1 ervan gemonteerd :)

[ir]http://i665.photobucket.com/albums/vv19/Wuntke/SBO%20Sprint%20Zip/IMG00686-20110506-1721.jpg[/ir]

[ir]http://i665.photobucket.com/albums/vv19/Wuntke/SBO%20Sprint%20Zip/IMG00687-20110506-1721.jpg[/ir]

[ir]http://i665.photobucket.com/albums/vv19/Wuntke/SBO%20Sprint%20Zip/IMG00688-20110506-1721.jpg[/ir]

[ir]http://i665.photobucket.com/albums/vv19/Wuntke/SBO%20Sprint%20Zip/IMG00691-20110506-1742.jpg[/ir]

Mvg
Stephan
 
Update Sprint Heerenveen 16-05-2011

De dag begon aardig vroeg! Om 03.50 ging de wekker al en Jaapie stond om 04.30 voor de deur om de laatste loodjes in te laden!

Omdat het nog zo vroeg was met mn slaperige kop mijn SBO hesje vergeten :O :( waardoor ik met een geel hesje #11 (311) heb rond gereden... Naja rijden kon ik in iedergeval haha :p

Bij aankomst in Heerenveen eerst ff een mooi plekkie uitgezocht en over de kar een zeil gespannen zodat de scooter bij regen eventueel droog erin kon worden geschoven!

Na dat dat gebeurt was de scooter eens bekeken en toen kwamen we er achter dat mijn Radiateur kapoet was!! De beide ophangpunten aan de bovenkant waren afgebroke, hoe dit kan is ons een raadsel aangezien hij daar juist NIET onder spannening stond daar.... Misschien toch de hobbels onderweg?? Gelukkig hebben we een reserve radiateur, alleen lag die spijtig genoeg thuis XD :p

Bij de keuring kwamen we er achter dat er nogsteeds wat speling op het nokje zat, dus er moet echt even een lasje op het nokje worden gelegd en dan op maat vijlen zodat die er precies strak invalt!



Toen maar gelijk in de rij gaan staan voor mijn eerste run! We hadden een vrij wel zgan TT91 bandje eromheen gelegd, dus die beetje flink staan burnen... Ook weer even in het ritme komen!

Eerste run 7.665 met 0.55 reactie :p Naja het betekende wel dat ik onder de 7.1 kon duiken!!!!!

Daarna nog wat runs gemaakt oa. 7.32 met 0.26 reactie, een 7.226 met 0.119 reactie. De overige weet ik even niet meer... Heb iets van 10/15 runs gemaakt! Meerendeels om mijn reactietijden proberen om laag te halen, er zat een stijgende (of eigenlijk dalende) lijn in 0.55 --> 0.119

Nog flink wat oefenen met wegrijden want hij glijdt nogsteeds alle kanten op zoals ook de Quist gasten hadden gezien :p die zeiden ook dat ding gelijdt alle kanten op, rijdt je op ijs ofzo?? :7

Naja hoorde ook dat het idee erwas om naar Meinerzhagen te gaan! Ik weet niet ofdat ik daar zelf ga rijden! Kijken wil ik zowiesow wel!!!

Kwam ook nog Tom(my) (TTE) tegen, was opzich ookwel appart als er opeens iemand naast je staat met "Jij rijdt met mijn oude blokje met nogsteeds de verkeerde pijp O-)" haha xd

Binnekort een update over een andere uitlaat, andere inlaat en hopelijk met wat meer vermogen en netjes gespoten en verzorgd frame!

mvg
Stephan



Thanks to:
  • DDL Tjoening
  • Jasper, Job-Jan, Nick en consorten
  • Jaapie
  • SBO
en uhm moet nog ff wat nakijken want hoorde ergens in de rij dat mijn blok scheef onder mijn frame staat :S is mij nog niet opgevallen dus dat bekijken we wel as weekend!!! Ken beter check, check, dubberl check dan er niet even naar kijken!


edit: Foto van de 1e run tegen Joey Koch oid.... (7.665 met 0.55 reactie)
[ir]http://i665.photobucket.com/albums/vv19/Wuntke/SBO%20Sprint%20Zip/productthumbCA06F520.jpg[/ir]
 
ik zie op de foto dat je op het puntje van je "zadel" zit. ik zat altijd bij het starten gewoon al in de houding die ik ook had tijdens rijden (tegen het tankje aan en ik had de voetsteuntjes onder me blok waardoor mijn voeten ook naar achteren zaten hierdoor had ik al het gewicht op het achterwiel)

rij je altijd zo weg als op de foto?
 
mij viel dit inderdaad ook direct op.

voetsteunen bij je blokophanging en met je reet tegen je tankje aanzitten.
zul je al veel minder last hebben van wheelspin..
 
Uhm de bedoeling is idd om de steuntjes naar achter te plaatsen! Staat ook als eerste punt op de planning :p Het probleem (soort van) is alleen dat het nu verplicht is om minimaal rond 25mm voetsteunen te hebben en dta past dus niet op dat asje ;)

Ik verzin er wel wat op, heb ookal wel wat idee'tjes :)

Zoals de scoot nu is, is er ook bij HD mee gereden btw ;)

Heb afgelopen sprint ook lopen oefenen met zithoudingen, zoals ik op de foto zit is alleen bij de eerste run (zo ver naar voren) heb een keer zo geprobeerd en toen had ik voor mijn gevoel 50m wheelspin, heb een keer achterop gezeten en toen kwam die de eerste 50m los van de grond waardoor ik even van het gas moest etc etc.

Ben eerlijk gezegd ook gewent om op een aerox te zitten (voorop het zadel dus) en dat gevoel zet ik over in de bovenstaande zithouding (op de foto)

Had ooknog even met Stijn staan praten :) aan het einde vd baan haha :p weet niet eens meer waarover het ging maja :p gaat om het idee :p
 
je kunt ook alu bussen laten draaien met draad aan de binnenkant, kun je ze zo pas maken bij je blokophanging.

ik zou ook eerder wat verder naar achter gaan zitten. Maar dat is voor jezelf pas te testen als de steuntjes verplaatst zijn natuurlijk :)
 
Dat was ook mijn "haalbaarste" idee idd! Busjes laten draaien ergens met draad erin die ik er dan overheen draai! :) Moet ik alleen een langere pen door mijn blok jassen zodat er aan beide kanten draad zit! :) en ff beide kanten borgen en dan zou het idd moeten kunnen!

Van het weekend gaat die helemaal uit mekaar aangezien er wat moet worden gelast en ik hem wat ga verlichten en daarna spuiten!
 
24muk5s.jpg



je blok bout hier doorheen (of iets in die richting) en door je blokophanging, dingen klappen in dus mogen gewoon.

werkt perfect!

heb ik met jou staan praten ja?:p
 
Dat was ook mijn "haalbaarste" idee idd! Busjes laten draaien ergens met draad erin die ik er dan overheen draai! :) Moet ik alleen een langere pen door mijn blok jassen zodat er aan beide kanten draad zit! :)

ik had een lang draadeind door de ophanging van de standaard onderaan het blok en daar bussen voor gedraaid van 25mm.
 
Ik had je ook nog gesproken in de rij volgens mij :D

Beetje aan je reactie tijden werken en dan knettahr hard boeke'n!

Grtz
 
@ Stijn

jaja aan het einde vd baan toch :p Je had gewonnen (een 2 meter ofzo) ergens rond uhm 15u ofzo :p Op je kunstwerkje was jij toch???

Toen bleef je even staan w88 op het einde om iets te vragen alleen idunno wat dat meer was :p

Over die voetsteuntjes :p die liggen hier al klaar haha :p die zater er eerst op ;) maar ben toch terug gestapt naar deze omdat deze lekker fors zijn en mn poten er goed oppassen :D

Edit:
DSC07452.jpg
ze zaten erop, alleen niet op de "juiste plek" liggen nu nog op zolder :p

@ Jordi

okok, zal eens even kijken van het weekend :) drukdrukdruk met school namelijk :p

@ Wallie

Uhm volgensmij idd ook :p toen zat ik beetje met Oscar te lullen en toen begon jij beetje mee te lullen toch right? Zip met een carbon voorkap ...?? :p


Haha volgensmij begin ik steeds meer mensen te kennen :p wel leuk! :) Zag ook dat Vasco nog naar zn oude frame stond te kijken met iemand en er een aantal maal naar wees :p dusja :) wel grappig!
 
ja was inderdaad met dat kunstwerk!

volgende sprint moet je me maar even aanspreken dan, weet het nu al niet meer namelijk:p
 
weet je wat je ook moet doen ff goede ophanging voor je radiateur fixen. dat iig alles niet afbreekt voor dat je aan de start staat :7
 
Heyheyhey niet focken met mijn radiateur he! :p

Jij lekte brandstof :p dus iedereen zijn ding :p

en hij was idd kapoet doordat het frame ana beide kanten te strak was vast gezet ;) en hij zat met die tywraps beter vast dan met die bouten joh XD :p alleen het zag er niet uit....

komt wle goed :) ben al druk bezig met het hele frame uit mekaar aant halen en veel dingen polijsten en spuiten (laat ik doen) :)

Misschien binnekort een update :)
 
Back
Top