Yamaha Neos SBO 70B 2011!

ik ga ervoor of ik blijf thuis,, nu was me reactie wel wat over de top maar he,, heeft de rest ook weer iets te lachen toch..

lisse word gewoon ogen dicht en knallen! arthur we zette ze nog n keer naast elkaar allright?^^
 
Zo, even mijn verslag van lisse, wederom onog even zonder foto's omdat ik deze nog niet heb gezien dusja.

de dag begon mooi, alles ging op tijd.. aankomst, meehelpen opbouwen.

We konden op tijd rijden dus en zo begaven we ons in de rij naar de startlijn.
helaas merkte we een lekkage in het kkoelsysteem op en zo konden we weer trug op dit eve te repareren.
terug in delijn en gas erop!

ik dacht een 7.2 ofzo.. best wel kut dus, echter kn ik na de finisch wel vas felicteren met zijn kampioenschap aangezien hij alleen maar een tijd neer hoefde te zetten!

wel een mooi citaat van vas bij het teruglope.. Eh rick! Je hebt me gebooekt man!
hhaha
nja zo door de dag beetj gelijketijden door kutreactie tijde, tot we en 7.05 rreden met 0.03 reactie ofzo..

omloop verzekerd, dus mooi een run gemakt met vlaggetje achterop! leuke foto..

in de omloop tegen Marc vWee.. eerste allebei vals,, en terecht,, tweede keer pas weg bij groen.. maar toch vals..

hierna si dus de tweede en derde plek vergeven aan wallie en arthur.. wat ik hun meer gun dan wie dan ook! al had ik e zelf ook wel willen staan!

volgend jaa hopeijk nog harder.. gaan zeker ons best doen! het was mooi om in de top mee te rijden bij me eerste jaar!

Ga nu aub niet de discussi starte om de valse starts, ik heb mn mening, andere die van hun! Tot de huldeging alemaal!

hier nog wel filmpje van mij tege marc dan

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=VC4yilXaiNY"]SBO Lisse 2011- Valse start? - YouTube[/ame]
 
Netjes gereden voor je eerste Seizoen Rick en je scooter gaat zeker nog ver komen.

@ Met rood weg. Er is een verschil tussen met groen gas geven en met rood jezelf uit stage duwen ;) Trust me ik heb mezelf ook wel eens uit de stage gewiebeld zonder gas te geven :p
 
bedankt allen! ik mag niet klagen en dat doe ik dan ook.niet alleen had ik mezelf dusdanig omhoog gewerkt dat een.podiumplaats er nog in zat.. helaas door stomme fouten ( gebrek aan ervaring dan maar xD ) de mist in gegaan!

oh ja en oscar.. in het begin heb ik veel commentaar gehad.. toch mooi dat een van de mensen die t hardste riep.. totaal geen bedreiging voor me was op de baan!


:*


een van de mooie dingen vind ik.nog wel vas.. in t begin van.t jaar had ik zelf t gevoel dat hij t idee had van.. komt een.jochie.aan.. claimt veel vermoge te hebbe en komt aan.met.een kermisscooter.. en.langzaam maar zeker begon die bij te draaien! echt lache!


door het jaar heen veel.mensen leren kennen waarvan ik veel feedback en tips heb gekregen.. zo ben ik van 147.8 kilo totaal.naar 140.6 gegaan wat perfect is.

bedankt zoieso allemaal! volgens jaar gaan we er weer tegenaan!

vas arthur.en wallie.. nogmaals gefeliciteerd!
 
9r0mzs.png


2qvxit3.png


149s281.jpg


255svpy.jpg


jkzubp.jpg


k2fspi.jpg


al19ar.jpg
 
zo,, even het stof van mijn project page afblazen!

UPDATE SBO 2012

Zoals een aantal mensen weten zijn er twee leden uit ons team gestopt.. de een omdat de eigenaren van de scooters er geen heil meer in zagen, de ander omdat hij zijn oude sport op gaan pakken! Jammer natuurlijk, maar we laten de pret niet drukken en hebben beslote dat ik samen met vinny, keihard het nieuwe seizoen in gaan!

Voor dit jaar hebben zowel ik als vinny nieuwe aanpassingen aan de scooters! welke dit zijn laat ik in het midden.. iedereen mag zelf proberen:D

alles was (net:+) op tijd klaar, en we waren klaar voor het nieuwe seizoen!


ETTEN LEUR 2012

We hadden besloten om een dag van te voren aan te rijden ondanks dat deze sprint redelijk dichtbij thuis was. Dit zonder spijt want na aankomst hebben we het voor elkaar gekregen het terras van het campingrestaurantje te mogen gebruiken als BBQ spot en na de toevoeging van enkele limburgers was het weer kei gezellig!


Sochtends op tijd op en hop naar de sprintbaan.. REGEN +ralf+

tenten toch maar opgezet, daar nog een tentje in gezet zodat we niet op natte grond zaten.. blooper van de dag,, de tent in springen en je knie open halen omdat je zachte grond had verwacht 8P

hoe dan ook, het klaarde op, dus kon alles uitgepakt worden en kon er weer even leven in geblazen worden.. alles deed het dus hop naar de keuring..

even wat donkere wolken.. spreekwoordelijke, dat wel maar kut ik zat op een totaal gewicht van 145 kg.. veel te veel verdomme! mja.. niks aan te doen.

terug naar de tent.. sigaretje doen.. en maar klaar maken voor de eerste keer rijden.. in de rij alvast met redmer afgesproken over geen uren burnen enzo en we konden rijden!

einde van de baan kwamen er twee aan rennen, margaux ( ex TBzipchick :+ ) en maikel, een vriend van me.. door het dolle heen en zeiden dat ik onder de 7 was.. aanvankelijk dacht ik echt dat ze me aan het kloten waren aangezien ik al een jaar bezig ben die grens te overschrijden.. en iik die nu dus in me eerste run verbroken zou hebben.

tim kwam aanlopen, knikte en ik was totaal door het dolle.. ik vloog hem aan van blijdschap.. m'n vriendin.. die er toen pas achter kwam dat het een record was.. 8P+ralf+.. terug lopend naar de tent een foto moment.. en toen maar even me mama gebeld:D

398787_372600122791076_176941742356916_1182872_215618257_n.jpg


Wat een rotkop, ik weet t,, maar wat was ik blij!

Al snel werd me duidelijk dat ondanks het stoppen van Vas, wallie en Arthur ik dit jaar een lastige tegenstander zou hebben,, Martin kossen was namelijk ook doodleuk onder de 7 gegaan.. Wat een prestatie! later de run die zonder reactie 6.8x zou zijn.. pff echt mijn respect voor dat!x|

Later die dag nog wat valse starts, en reactie tijden van 4minuut40 ofso.. maar we stonden in de finale..

daar kwamen we erachter dat martin kossen net zo'n geweldige finale rijder is als ik.. wat voor heb betekende dat hij in de kwartfinale eruit lag.. goed klote voor m, ik weet heel goed hoe het is om zoiets te hebben als je weet dat je beter kan :p

uiteindelijk in de finale tegen ruud HAAAAA..

wat denk je.. VALS! KUT!
dan maar safe.. 7.26 was de tijd van ruud.. moest te doen zijn..

7.3 met 0.3 reactie.. zaad..

uiteindelijk een tweede plaats met snelste dagtijd, wat me op dit moment op de eerste plaats zet in het klassement.. maar we krijgen nog veel wedstrijden en het word geen makkelijk jaar!

ik zie iedereen de volgende sprint! nogmaals bedankt voor alles want fuck wat was het een vette dag! als iemand filmpjes of foto's zou geweldig zijn! vooral die van me eerste run zou ik onwijs vet vinden!

special thanks to;

TB crew voor de hele dag zoals vanouds, de scooter die super liep, alles gewoon!
Bollerbank, de juupkes op de camping:D
bollerbank, EPC crew, de SBO crew.. De afterparty bij de mac!
Maikel Cheryl en Margaux, De hulp met de scooter en natuurlijk de morele steun :D
De Sbo crew; Een goed geregelde dag en jullie inzet dit mogelijk te maken!
 
Gefeliciteerd gast, erg nette tijd! Alleen ff wat constanter de tijden rijden nu! Hoop volgende keer dat die Sonic je weer wat meer tegenstand kan bieden met Tho erop!

Grtz
 
Wij zijn geen tegenstander meer??:p alleen kossen:p

We hopen op wat meer tegenstand te bieden volgende sprint;), wou allemaal niet lukken

Nog gefeliciteerd met die toptijd en goede prestatie:)!
 
Back
Top