Yamaha Neos SBO 70B 2011!

Rick!

Proficiat man :) Komt allemaal goed. Je rijd dikke tijden hoor!!
Mooi dat een newbee de oude rotte het lastig komt maken :D!

Maarreee next <7 he!

Succes en tot de volgende keeerr :*
 
Wij gaan op de volgende sprint maar is een stuk krapper zetten en hopen dat we je het wat moeilijker kan maken.

Was wel gezellig @ de finish:p kijken of ik een fiets kan regelen de volgende keer:p

Houdoe!
 
Gefeliciteerd met tweede plek en snelste dag tijd :) ik hoop t je volgende maand wat moeilijker te maken !

Bring it on! haha:D

Rick!

Proficiat man :) Komt allemaal goed. Je rijd dikke tijden hoor!!
Mooi dat een newbee de oude rotte het lastig komt maken :D!

Maarreee next <7 he!

Succes en tot de volgende keeerr :*

dank je walliee! jaah op asfalt gaan we er zeker voor! vind zelf idd ook echt supervet om als nieuwtje zo te eindigen! heerlijk!


Vooral strakke reactie tijden in de finale's gek! En idd in Lemelerveld met dat maffe ding ff onder de 7.groetjes

jah alleen dan die kuttijd in de finale:( mja fuck it,, volgende keer wat valium om rustig te blijven en te knalle haha xD

Wij gaan op de volgende sprint maar is een stuk krapper zetten en hopen dat we je het wat moeilijker kan maken.

Was wel gezellig @ de finish:p kijken of ik een fiets kan regelen de volgende keer:p

Houdoe!

scheelt je idd een hoop! en ben benieuwd naar jullie! khoop dat ik dit zo voort kan zetten persoonlijk xD

bedankt voor de reacties allemaal! zoals ik ook met artur over gehad heb begon ik sbo een beetje met de gedachte van,, nieuweling in een groep waar iedereen elkaar kent.. rij ik langzaam zien ze me niet... rij ik snel ben ik een eikel.. nou het is me dus zwaar meegevalle! iedereen doet super,, ik krijg tips en doe er iets mee! mijn tijden zijn nog nèt niet naar me zin ( op 0.04 sec na {! ) en ik ga ervoor! of ik nu hoog eindig of laag aan t einde van het jaar.. ik vind alles best! het is nu al een topjaar! thanks!
 
omdat i toch even mijn gedachten moet verzetten maar even mijn verslag van lemelerveld '11!

Na weer een maandje geen wedstrijd te hebben gehad was het weer tijd.. lemelerveld kwam eraan.. de week ervoor de scooters van het hele team klaarmaken en niet te vergeten t hok van jappo!

Die was gelukkig op tijd klaar en zo konden onze scooters worden gefixt..
maar.. de mijne was goed.. beetje klein afstelwerk en de mijne zat weer op oud en vertrouwt vermogen en kon er tegenaan! aanhangers inladen.. op tijd t bed in en smorgens om 4 uur ging de wekker tegen de muur want we moesten opstaan!

onderweg weer gelache en zo stonde we in lemelerveld.. scooters uitladen.. inschrijven ( ging lekker vlot gelukkig! ) en voordat we t wisten konden we gaan rijden..

vol vertrouwen de eerste run.. Ode aan wallie; VALS! :(

terug.. afkoelen.. volgende run.. pff wa ging die slecht voor me gevoel.. kwam in t begin niet denderend weg magoed.. niemand die extreem verheugt keek toen ik terug liep dus t leek mee te vallen.. maar toch.. 7.06..met 0.04 reactie?

run erop: 7.06 met 0.04 reactie ong.. tzelfde..

daarna nog een 7.09 gereden en daarna alleen maar vals..

verder op de dag wilde t niet meer lukke met reactie rijden.. als ik dan een keer groen had dan was t een 7.4 met 0.32 reactie ofso..

hoe dan ook.. ik besloot de scooter klaar te maken voor de finales.. alles opgefrist en even snel een run als controle.. ging HARD! maar vals:p dus op na t tentje en wachten op de finale.. helaas ging deze niet door ivm met regen maar het bezorgde me wel de eerste plaats en dan ook de snelste dagtijd!

Nu derde in het algemeen klassement.. we hebben nu besloten om te gaan testen met onderdelen.. kijken of er nog vermogen te vinden valt en dan kijken wat we doen!

Nu op naar sittard! heel erg veel zin in!*D
 
En nu maar even omdat ik toch niks te doen heb verslagje sittard,,, kga er niet te lang over door,, mensen hebben me gezien en dat zegt genoeg!

Want,,

Sittard kwam eraan,, zoals vanouds het hele groepje weer bij elkaar om de machines klaar te stomen. jappoo heeft beetje bij beetje intrek genomen in het team en aangezien sittard zo dichtbij was hadden we veel vrienden en familie mee kunnen nemen.

smorggens allees inladen, jasper zich verslapen.. ( oh echt joh? :W )
duss zijn scooter erbij gefrot en gas erop! onderweg nog even de tent erop gehangen omdat de eerst druppels al vielen.

aangekomen op sittard het kamp opgebouwd,, scooterss alvast een keer gestart en op naar de inschrijving.
deze was nog niet geoopend dus namen tim ik joey en vinny maar het initatief om eve uit te meten hoelang de baan was. nja wwe kwamen uit op 153 meter.. zo moeilijk wilden we het onself niet maken dus maar even gecorrigeerd!

daarnaa konden we inschrijven n hup met de scooters in de rij.
diit kon je zachtgezegd KUT noemen.. het liep en uur uit in de brandende zon.. dus dit was gewoon kut..uiteindelijk kunnen rijden met een eerste en toch snelste dagtijd van 7.06.. goed begin.. verder op de dag alleen maar vals en tijden van 7.1x... zelfs nog een 7.4x met 0.38 reactie xD

Toen.. een uur voordat de finales begonnen nog een run,, t voelde niet goed,, bleek er 25 cm rubber van me achterband afgevlogen te zijn wat me inzicht verschafte op het canvas..

godzijdank,, ik sprak meran aan,, en er was iemand die voor mij ( in een of andere monstertruckk notabene xD ) naar EPC wou om daar even een gansnieuwe achterband te monteren!
hop snel een run,, even het nieuwe laagje vanaf stoken en klaar voor de omloop

helaas,, zoals iedereen weet.. 2 keer vals,, en uit kwaadheid met me scooter gaan smijten wat me de ophangpuntne van de voorkap hebben gekkost...
achtteraf afgehkoeld en we gaan weer verder!

Weer FLINK wat aanpassingen! op lisse gaan we knallen!!!1
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=13OFgw5qj_Y"]SBO Sittard Rick Smits ( TB Tuning ) rechts VS Joey Koch ( TB Tuning ) Links - YouTube[/ame]

fotos zet ik er nog wel bij!
 
Kan je niet zo goed tegen je verlies? :p

Het is scherp of rood, zonder middenweg.. En dan heb je iig je best gedaan om een goede omlooprun te maken;)

Nog ff onder de 7 @ Lisse?
 
Back
Top