Yamaha Neos SBO 70B 2011!

smiley

Sbo 2011 70B
Goede dag allemaal!​

Ik heb hier een project lopen maar die was gericht op het uiterlijk van de scooter!
Echter heb ik besloten volgend jaar mee te rijden met SBO vandaar deze pagina!​

ik zal beginnen met me voor te stellen,​

ik ben Rick smits, 19 jaar, wonend in Eindhoven!
ik ben auto schade hersteller van beroep en doe in mijn vrije tijd autospuiten erbij!​

hobby zijn scooters, auto's en lol hebben!​

Mijn doelen van SBO11:​

* Ruim over de 23 PK
* Zo dicht mogelijk bij de 7 seconden
* geweldig jaar hebben, gezellige mensen ontmoeten en met de top meerijden natuurlijk!​

zoals de titel al zegt, ik ga dus de 70B klasse rijden, dit ivm het gewicht van mijn scooter!​

Hiermee ga ik dus rijden!​

a4sapd.jpg

34fmrzs.jpg

Mijn setup word zown beetje dit:​

2ivlncl.jpg


even duidelijk:​

Het Hele blok word NIEUW aangeschaft, dit met uitzondering van de Carburateur!​

Zoals in de afbeelding gezien wil ik bij voorbaat TB-tuning al danken voor alle hulp!
Tb tuning zal voor vele nog een onbekende tuner zijn.
Echter hebben zij bewezen verstand van zaken te hebben..
En de tuner een goede vriend van me is heb ik dus gekozen om bij hun het bouwen, tunen en banken van de scooter onder te brengen!​

Wij zullen van TB met 3 scooters aanwezig zijn in 3 verschillende klasses op SBO 2011!​

ik begin!​

Blok vies
zmzh1c.jpg

Het blokje gestraald.
14d2bee.jpg

Blok word gekotterd, getuned, krukas geplaatst en vervolgens gespoten.
dit is eenzelfde blok, al gespoten. ( van mijn zusje )
142a6hy.jpg

Ontsteking
jjmqu0.jpg

Cilinder
34ffk7t.jpg

Krukas
14bozf7.jpg

Alles bij elkaar om te beginnen
2lwuaux.jpg

Waterpompje gehaald
33y5f2h.jpg

Zadel aangepast en bak
105y343.jpg

Dit was het nu even.​

Er moet natuurlijk nog veeel gedaan worden!
Ik ben de spuiter van alle 3 de scooters van de groep dus dat is mijn to do ding :p

Maar we hebben er zin in en gaan er voor natuurlijk!​

Tot snel!​


UPDATE 07-11-2010