**Update 21-08-2005**
Vandaag dus even wat af willen stellen omdat ik er al een flinke tijd niets meer aan had gedaan...
Dus alles in mijn auto geladen
En eenmaal aangekomen op het testterrein alles weer uitgeladen en in elkaar gezet
Mobiele werkplaats van mijn auto gemaakt 8)
Na de eerste keer gestart te hebben sinds lange tijd begon het alweer goed, vario los gerammelt :|
Nadat dat vast gezet was weer gestart en een rondje gereden met brakke afstelling wat resulteerde op:
Dus maar weer rollen wisselen voor wat zwaardere...
Toen kwam ik erachter dat ik de benzinekraan open had laten staan en mijn blokje dus lekker vol liep met benzine :X
Bougie is daarmee kapot gegaan maar Jeroen bood de uitkomst na een telefoontje.
In de tussentijd de uitlaat er onderuit gehaald en maar leeg gegoten :+ Ook even wat droogkicken voordat de bougie er weer in zou gaan. Tijdens dat gebeuren 0wnt ik gvd ook nog het kickstartmechanisme... |( Terplekke wel kunnen fixxen gelukkig.
Jeroen kwam er alweer aan met nieuwe bougie en alles weer in elkaar geschopt. Kicken....kicken.....kicken....kicken....vroooooeeeem....bwooooaaaap ;(
En dat een paar keer.
Stukje rijden, strak op de 14,3-14,4k en knalt echt als een mongool als ie goed loopt. Maar dat goed lopen zat er nog niet bepaald in
Intussen was het alweer de hoogste tijd om naar huis te gaan. Dus weer uit elkaar gehaald. Totdat ik op een idee kwam :z
Hier niet op ingaan a.u.b.
scooter wordt niet verlengd.
Ongeveer 20pk (hopelijk) op een paddockje
En alles weer in de Saxo gegooid.
En weer op huis aan gegaan.
Kortom, nog steeds brakke afstelling en carburateur staat te koop wegens geld gebrek. Hiervoor in de plaats komt wel wat anders (goedkopers)
Stay Tuned :7
p.s. komende zondag naar Heerlen, rondkoeken en foto's maken.