Rooise Rally

Status
Not open for further replies.
Aan wegdoen heb ik wel gedacht voordat ik een auto had....

Ik heb momenteel geen geld tekort en hij staat niet in de weg :)
Dit beestje zal nog lang niet weg gaan....

p.s. Ik heb nog wel een straatscooter die weg mag :rolleyes: **hint**
 
yellow rox said:
wat voor ze zoontje als die jaartje of 3 is weet die meteen hoe t rijden op een echte scooter is *D :p :z

dat zal nog wel ff duren denks ;)
 
mooi project, heb hem ook gezien op lely 8)
alleen die puzzelstukjes..
die verneuken hem echt gelijk :X

Maar verder is ie wel mooi en heel speciaal ;)
 
Net even alles in mijn auto'tje gepropt en morgenvroeg ga ik al naar een testlocatie. (helaas alleen)
Ik zal dan ook niet terug komen voordat ik tevreden ben of dat er iets kapot is wat ik niet terplekke kan vervangen.

Net wel al even gestart voordat het blokje er onderuit ging en hij liep nog, had namelijk een dikke maand niet meer gelopen. :rolleyes:

Voor morgen ook een nieuwe snaar, 3.2gr rollen, hitterol om uitlaatbocht en inlaat aangepast. Ben benieuwd wat ik er van kan verwachten...

Morgen meer nieuws ;)
 
**Update 21-08-2005**

Vandaag dus even wat af willen stellen omdat ik er al een flinke tijd niets meer aan had gedaan...

Dus alles in mijn auto geladen
zsa54889.jpg


En eenmaal aangekomen op het testterrein alles weer uitgeladen en in elkaar gezet :rolleyes:
owS54984.jpg


Mobiele werkplaats van mijn auto gemaakt 8)
8gG55097.jpg


Na de eerste keer gestart te hebben sinds lange tijd begon het alweer goed, vario los gerammelt :|
Nadat dat vast gezet was weer gestart en een rondje gereden met brakke afstelling wat resulteerde op:
tfv55199.jpg

:rolleyes:

Dus maar weer rollen wisselen voor wat zwaardere...
6yo55289.jpg


Toen kwam ik erachter dat ik de benzinekraan open had laten staan en mijn blokje dus lekker vol liep met benzine :X
Bougie is daarmee kapot gegaan maar Jeroen bood de uitkomst na een telefoontje.
In de tussentijd de uitlaat er onderuit gehaald en maar leeg gegoten :+ Ook even wat droogkicken voordat de bougie er weer in zou gaan. Tijdens dat gebeuren 0wnt ik gvd ook nog het kickstartmechanisme... |( Terplekke wel kunnen fixxen gelukkig.
Jeroen kwam er alweer aan met nieuwe bougie en alles weer in elkaar geschopt. Kicken....kicken.....kicken....kicken....vroooooeeeem....bwooooaaaap ;(
En dat een paar keer.
Stukje rijden, strak op de 14,3-14,4k en knalt echt als een mongool als ie goed loopt. Maar dat goed lopen zat er nog niet bepaald in :rolleyes:

Intussen was het alweer de hoogste tijd om naar huis te gaan. Dus weer uit elkaar gehaald. Totdat ik op een idee kwam :z
lKk55439.jpg

Hier niet op ingaan a.u.b. scooter wordt niet verlengd.

Ongeveer 20pk (hopelijk) op een paddockje
AoE55839.jpg


En alles weer in de Saxo gegooid.
V3n55717.jpg

En weer op huis aan gegaan.

Kortom, nog steeds brakke afstelling en carburateur staat te koop wegens geld gebrek. Hiervoor in de plaats komt wel wat anders (goedkopers)

Stay Tuned :7

p.s. komende zondag naar Heerlen, rondkoeken en foto's maken.
 
eej,

Balen dat t je weer niet echt meezit :|.. Zolang jij er zelf iig nog maar wel een gat inziet. K denk dat die 20 paardjes goed gaan komen :)

grtz Daniel


(p.s. Complimenten voor je auto :p)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top