Rooise Rally

Status
Not open for further replies.
**Update 27-08-2005**

Vanwege een geen zin om te polijsten heb ik mijn TP carterkap gerolen tegen een originele die al gepolijst was.
Paar figuurtjes uitgezaagt en klaar :W
kcc38042.jpg


Ook is de Keihin de deur uit en heb ik momenteel een Mikuni 28 vlakschuif te leen van Jurgen inclusief filter en zelfbak spruitstuk.
Helaas pastte dat net niet vanwege het subframe. Dus wat doe je dan? Juist... stukje verder naar achteren lassen. Wel niet de mooiste methode maar wel een functionele :rolleyes:
Pa038159.jpg


De mengmachine op zijn plaats gezet...
PY338272.jpg


En zo staat alles er momenteel bij in de garage
Ld238311.jpg


Deze carb. zal ik eerst eens even testen. Wel eerst nog een wig halen en spruitstukje (welke is nog onbekend). Als deze carb. goed bevalt koop ik hem over anders ga ik een Koso halen denks...
Maar dat duurt nog even wegens de kermis die hier in het dorp is +ralf+ :z

Stay Tuned :7

p.s. zondag even rondkoeken in Heerlen...
 
:) tp carterkap is toch nettter (mits gepolijst natuurlijk)

maarja, luie mensen moeten er ook bestaan eh :p (ik heb iig ook geen zin meer om te polijsten)

Ben benieuwd wat volgende update's gaan zijn :)

Grtz Hans :*
 
hey patrick

originele carter blijft zeker ook ownen uitgefreesd:D
ziet er nog steeds netjes uit allemaal:p

laterz martin
 
Danke schön...

Paar uur geleden toch maar besloten om het apparaat morgen mee te nemen, dus morgen hopelijk wat sprinten etc... :)
 
yo man had je gezien in lely was zo gek :p maar wou ook naar heerlen gaan man maar krijg hem niet afgesteld maar ja blijft de gekste rally als een puzzel inelkaar gevallen :p beetje droog maar blijft mooi laterzzz
 
Hoeft niet Maykel... Vervoer is bijna nooit een probleem :)

Maar gisteren naar Heerlen geweest. 1 woord = choas. :X

Verslagje daarover volgt vanmiddag anders morgen....
 
Zeg meneer Piem0l, anders heb je na 7 dagen nog geen verslag gemaakt van Heerlen :p

Ik heb weer zin in SMP, hopelijk is mn skoeter dan ook af en kan ik uhm tekoop aanbieden daar :*

Oooi Tim
 
Rooienaar said:
Hoeft niet Maykel... Vervoer is bijna nooit een probleem :)

Maar gisteren naar Heerlen geweest. 1 woord = choas. :X

Verslagje daarover volgt vanmiddag anders morgen....

ik had je nog gemeet bij de sprintbaan :p

ik was zo eene van scootxtreme en vroeg of die puzzelstukjes gespoten waren, weet je nog? :p
 
@ timmetje103: "smoel" Mijn verslagje staat ergens in het Heerlen topic, ga maar zoeken ;)

@ SuperDanny: Idd, ik zou nogal gek zijn als ik die dingen zou spuiten 8P
 
**Update 20-09-2005**

Helaas heb ik er wegens luiheid en auto niet veel aan gedaan. Ik zou namelijk een andere uitlaat en een mooi zadelhoesje regelen voor SMP. Dat zit er dus niet op :rolleyes:

Wel heb ik die Keihin dan verkocht, op Heerlen gereden met de Mikuni van Jurgen.
Afgelopen weekend besloten om een geheel nieuwe inlaat aan te schaffen. Dus hoppa de auto in en naar de winkel.
Thuis gekomen met:
-Kiesler wig met stuffer
-Piaggio spruitstukje
-28Koso met spruitstukje

Daar heb ik (nog) geen foto's van want iedereen weet wel hoe dat eruit ziet +pippi+
Eenmaal bij Jeroen aan gekomen. Jah Jeroen jah want de Rally overnacht deze week bij de Slider van Jeroen. Helaas klikt het niet anders hadden we nog wel minibikes kunnen krijgen 8) 8P
p9O44421.jpg


FPs44934.jpg


Maargoed, eens gekeken hoe het ging zonder dat Piaggio spruitstuk met als gevolg:
x1L44053.jpg


rjJ44517.jpg

En dat resulteerde in:
7Eg44783.jpg


Carb. stond extreem schuin, liep niet over :W Alleen verzoop ie bij een tijdje stationair draaien wat helaas niet op te lossen was zonder de carb. rechter te zetten.

Dus het zooitje weer eraf en spruitstuk aanpassen. Koso ligt momenteel bij een vage kennis die hem voor me afdraait. Dus dat is morgen ook geregeld.
Vandaag nog even een nieuw VL14 membraan gehaald omdat ik een beetje te gretig was met de Dremel in de vorige VL14 }:O
h8Q44748.jpg


Morgen even alles weer monteren en hopelijk nog wat afstellen, dat zat gelukkig al zowat goed op een versleten drukveer na. Die ben ik vergeten te halen vanmiddag :X

Even een setup lijstje nog zoals het nu zal zijn:
-Polini Evo JS-tuned
-Doppler Endurance as pen12
-Carters zelf onderhanden genomen
-C4 kunststof kooi
-Malossi VL14
-Kiesler wig met stuffer
-Piaggio spruitstuk
-Koso28
-Twin Air filter
-Malossi Eprom
-Hebo Racing2 Piaggio omgelast
-Malossi Overrange
-Malossi Delta Clutch
-Malossi 13/44 primaire vertanding
-Polini SpeedBell
*en de kleine beetjes......

Stay Tuned :7
 
ziet er lekker uit hoor :)

wat had je teveel weggevijld/gefreesd @ vl14?
het rubber van de klepzitting (om het zo maar te noemen) weggevijld?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top