Shane's Reezzz Rally

Vetjes hoor weer een Rally project erbij:D Dubbel zo leuk om te volgen natuurlijk! Ook vet dat je echt een sprint exemplaar ervan probeert te maken, is toch weer iets nieuws in de scene d8 ik zo:p Ik snap trouwens niet dat je Rally velgen eronder wilt hebben, zijn imo wel mooiere kleine velgjes te krijgen?:) Maargoed als jij het maar gaaf vindt! En het kan zijn dat het wel mooi staat bij een sprint-look. Neem aan dat je verder ook helemaal niks met kappen gaat doen? Zoja geef je je frame dan nog een koel kleurtje?;) Suc6 ermee en ik zie je vast nog wel op een meeting dit jaar!
 
Iedereen thnx..

Ruubje: Imo zijn rally velgen best tof.. maar worden ze zo lelijk omdat er std van die debiel grote banden omheen zitten.. ik denk dat ze best vet zijn als je ze hebt afgedraaid.. en dan mooie bandjes eromheen

Kapjes komen er wel.. maar niet veel.. ik denk alleen voorkap, achterkap en beenkap..
 
Shane toch... Wil je je cilinder ondersteboven gaan monteren? Net wat Erik zegt, dat gaat denk niet lekker uitkomen met je auspoefert.

Verder tantoe schön sjonnie!
 
Blok blijft zo tot ik bandjes enzo heb.. dan ga ik wel zien of het past of niet.. zoniet.. kan ik het blok altijd nog wat schuiner hangen..

Vergeet niet dat er nog een cm of 7/8 bij komt van me bandjes he..

En sibo.. idd bandjes eraf slopen is echt KANKER werk!!
 
Hmm oke.. ik heb er vandaag al 2 helften afgehaald.. Gewoon die ijzer kabel zegmaar.. draadje voor draadje voorgeknipt.. ging prima.. uiteindelijk:p

mark.. ik zie je morge:)
 
Shane man +ralf+ lekker bezig...

Eindelijk komt je hobby weer tot leven:p

Keep up the good work... kom binnekort wel ff buurten dan

laters..
 
Thnx mannen:).. ik denk dat het radje wel genoeg koelt..

HeavyAerox.. Ik zelf vind de velgjes echt super vet!! teneerste omdat niemand ze heeft.. en ten 2e worden ze echt tof als er normale bandjes omheen liggen.. niet die std monster truck banden..

Verder nog een klein updateje:)

Vandaag me andere velg gestript van zijn halve banden.. en velg geschuurd en gespoten.. ben wel tevreden met het resultaat.. maar ik ga ff kijken of ze nog zo blijven of dat ze alsnog mat zwart worden..

Foto=74J4TIZY


KVS slangen.. ook van deze weet ik nog niet zeker of ze blijven.. maar ik heb ze gratis gehad dus waarom niet:p

Foto=FGOVNYPM


En ff langs de fietsenmaker E.D. geweest.. daar een bidon gehaald die ik ga gebruiken als benzine tankje:)

Foto=7XAQYS78


Met stalen benzine kabel:D

Foto=6EU8M4FJ


Let niet op de ty-wrap tuning.. dit wordt nog degelijk vastgemaakt...

Ik in ReeZzZzzz positie..

Foto=CKRLPOEV


Hier kan je zien hoe klein het ding eigelijk is..

Foto=IUJAG74W


Was um weer:)
 
Je bent in ieder al verder dan ik Sheen winterpeen zonder scheen :+

Ik denk dat die Bidon niet gaat werken als tank, benzine gaat denk door het plastic..
 
Laat die velg lekker wit ;), iig alles behalve matzwart... dat word een beetje oud nu imo :rolleyes: Doe dan een andere matte kleur als het witte je dan toch verveelt :). Verder ziet t dr goed, schiet leuk op zo.
 
Back
Top