Rizla Racing Day (modemdudes, opgepast)

Originally posted by zip#19
hmmz, ik denk dat ik volgend jaar toch ook maar eens moet gaan, echt super v@..............Maar Astrid rijd toch op Aprillia of niet? heeft ze kawa topje aan....

broer van haar rijdt supersport geloof ik...op een kawa ja :) mja ze zag er weer eeeeeh....lekker uit :)

en damn die rizla chicks zijn echt :~ :~ en zacht :p mja ik sta met 2 van die op de foto :) olé....

pix komen er zsm aan thnx 2 jasper...:)
 
kej nou hier mij pix, hoop dat het lukt :?

2.jpg

250.jpg

2chicks.jpg

2chicks1.jpg

2chicks2.jpg

astrid!!.jpg

astrid2.jpg

bah....jpg

bodypaint.jpg

burn.jpg

chick.jpg

chick1.jpg

cliov6.jpg

damestoilet.jpg

doos&helm.jpg

doos.jpg

ijsje.jpg

chicks.jpg

kartding.jpg

mja.jpg

mjam.jpg

olé.jpg

rizla1.jpg

rizla2.jpg

rizla3.jpg

rizla4.jpg

rizla5.jpg

rizla6.jpg

rizla7.jpg

rokchick.jpg

string.jpg

tankass.jpg

tribunechick.jpg

truckwheelie.jpg

wh0000t.jpg

wheelie.jpg
 
die linker (rechts voor de kijkers thuis) is niet echt geweldig...op de foto tenminste, irl was het wel beter, zat wel een laag plamuur op..

die rechter ( voor de kijkers thuis links) is dus echt wel lekker :) en dat zonder make up! had alleen lippenstift op..vind dat tegenwoordig nog maar eens.....
 
Originally posted by scooterracer
die rechter ( voor de kijkers thuis links) is dus echt wel lekker :) en dat zonder make up! had alleen lippenstift op..vind dat tegenwoordig nog maar eens.....

Daar heb je gelijk in en zij is echt wel :~ ....
Maarreuh.........ik d8 dat het een "racing day" was :p

btw nice sig.:p
 
Originally posted by Mr Polini Evo
zo lekker zijn ze niet.

Als ze in de blote kut voor je lagen zei je geen nee toch?! Tenminste, dat is wat ze tegen mij zeggen als ik zeg dat een meid lelijk is, vaak moet ik mijn mening dan veranderen. BTW mooie foto's.
 
Last edited:
ach ja racing day....idd vrij weinig race gezien, rolf en ik waren redelijk wat pix aan het nemen 8ter de tribune :)

mja binnenkort superbike, en dan ook @ paddock :# ( al is het wel schreeuwend duur....) ff kijken of ik dan wat chicks voor de camera weet te krijgen :)
 
Back
Top