PS3 vs. 360

wij hebben hiero alleen een xbox 360 elite, maar soms wil deze nog wel eens freezen voor een aantal seconden, de 120gb hdd is ook al kapoten we hebben nu tijdelijk een 20gb schijffie, deze 120gb moet nog terug gestuurd worden naar microsoft want die dingen zijn schoftelijk duur:X
 
Volgens mij is diegene een beetje xbox fan ook.... Lijkt haast wel of dat de xbox plaatjes in HD zijn en die van de PS3 niet....
 
Hoe weet je dat zo zeker ? Wie zegt er dat het waar is wat in de tekst staat. Wie zegt hoe de XBox / PS3 " afgesteld " staat etc. ;)
 
Lijkt me een beetje sterk dat 1 van de bekendste gamesites een beetje een 'fake' test gaat uitvoeren.

En overigens is de xbox ook niet overal beter in, maar vooral in scherpte, de ps3 heeft weer beter aliasing.
 
Nee de tester is niet een officiele tester van de site... Is gewoon iemand die lid is net zoals jij en ik , en die doet dan een test. Kan best een XBox Fanaat zijn.

Ook al is het wel een officiele gamespot iemand , photoshop doet wonderen met 1 druk op de knop. ;)
 
Maarja ook al is de test eerlijk, wat mij imo wel lijkt, dan nog zie je het verschil alleen als je alles gaat uitvergroten etc.
Onder het gamen zelf merk je er gewoon geen zak van.

En dan kom je toch weer bij de spellen en functie discussie uit :p
 
Back
Top