Project: Hebo-Zip Sp '99

Originally posted by -=MOL=-
Waar het mij dus om gaat is bijvoorbeeld de achterkant van het kleine carterdeel. Daar is totaal niks aan gepolijst zegmaar. Tussen al die spijlen in enzo. Das alles :p

Mol,

daar zie je dus echt helemaal niets van als de kappen gemonteerd zijn, er een spatbord voor zit en een MHR ophangbeug !!

Enne knap als je die hoekjes netjes kunt krijgen , zeker asl het blok in elkaar zit!!!
 
Originally posted by Johan
Mol,

daar zie je dus echt helemaal niets van als de kappen gemonteerd zijn, er een spatbord voor zit en een MHR ophangbeug !!

Enne knap als je die hoekjes netjes kunt krijgen , zeker asl het blok in elkaar zit!!!

Dat je er niks van ziet ben ik het niet mee eens, verder verwijt ik je niks ofzo. Ik vind alleen dat het voor 95% is gedaan, ipv voor de volle 100......

Maar, laten we deze discussie stopzetten voordat we dit project topic verneuken.
 
okee, we zijn weer een aantal weekies later, en heb dus ook niet stilgezeten.

het carter zit in elkaar, de cilinder is bewerkt...en alles zit weer in elkaar (echt met een veel te grote squisch, en een lekkende kop)

ik heb een digicam geregeld...dus heb even een aantal foto'tjes gemaakt van het blok.

de foto's van de scooter in zijn geheel, zal ik zo snel mogelijk schieten (als het lekker weer is) :D

blok1.JPG

blok2.JPG

blok3.jpg

blok4.jpg

blok5.JPG
 
Last edited by a moderator:
Ja, dan kom ik beter in de flens ;)

je wil niet weten, wat voor teringzooi het is op me kamer :)
(toen sleutelde ik in werkkleding...)

en die plaat laat ik lekker zitten...geen zin om op te stijgen...
 
Z'on plaat wat doet dat eigenlijk ?!? Het vertraagt je gasreactie, maar zorgt ervoor dat je op hogeresnelheid langer door gaat ... toch ?!?
 
nee, dat je sneller gaat door een zwaarder vliegwiel is bullshit, die plaat zit erop zodat je er een fan op ken schroeven, en zodat je niet omhoog knalt als je uit een bocht komt en volgas geeft....
 
plaat raakte bij AC zip van een niet nader te noemen persoon (ding was roze met blauw stippen) altijd los... ook ik zou em eraf halen dus, heeft helemaal geen nut...

mja, ziet er goed uit sander...
 
even kijken OF ik het nog ga testen...er is waarschijnlijk sprake van de verkoop van dit ding...

maar wil hem eerst nog laten gassen, en een run maken...daarna...gaat hij denk ik in onderdeeltjes weg...(snik)
Ik kan het geld ervoor denk ik niet meer opbrengen, naast de studie (en andere kosten)

maar we gaan kijken of hij kan blijven leven :)
 
Last edited by a moderator:
Lijkt mij een afradertje. Desnoods zet je hem 3 maanden in de schuur onder een doek ofzo. Het ding eet immers geen brood ofzo. Je zal er echt spijt van krijgen denk ik.

Maargoed, eerst maar eens afwachten wat hij doet als hij klaar is!
 
in SPA reden al die malossi zips met die plaat op de rotor.. zorgt voor meer trekkracht onderin ofzo :? het was er dus niet 1 maar een hele zwik van die zips had die plaat op de rotor geschroeft..
 
Originally posted by Snader
even kijken OF ik het nog ga testen...er is waarschijnlijk sprake van de verkoop van dit ding...

maar wil hem eerst nog laten gassen, en een run maken...daarna...gaat hij denk ik in onderdeeltjes weg...(snik)
Ik kan het geld ervoor denk ik niet meer opbrengen, naast de studie (en andere kosten)

maar we gaan kijken of hij kan blijven leven :)


Ook al wordt ie verkocht een groot gedeelte van de onderdelen komt bij een goede eigenaar terecht:) ..........maarj Snader ik zie je morgen(over een paar uur) bij de sweetlake meeting en dan spreken we verder

Groeten Lennart:)
 
Originally posted by -=MOL=-
Lijkt mij een afradertje. Desnoods zet je hem 3 maanden in de schuur onder een doek ofzo. Het ding eet immers geen brood ofzo. Je zal er echt spijt van krijgen denk ik.

Maargoed, eerst maar eens afwachten wat hij doet als hij klaar is!

Klopt....eet inderdaad alleen tijd......en alstie rijd...dan rijd hij....ik zie wel even....tis inderdaad even flink lastig kiezen :)

eerst even afwachten hoe hard hij vliegt (nog geen tijd/zin, om hem ff in elkaar te flansen)
 
Originally posted by jorick
in SPA reden al die malossi zips met die plaat op de rotor.. zorgt voor meer trekkracht onderin ofzo :? het was er dus niet 1 maar een hele zwik van die zips had die plaat op de rotor geschroeft..

Volgens mij is het puur omdat ze anders op hun achterwiel uit elke bocht komen... Weet niet van wie jij het hebt gehoord.
 
Back
Top