Project: Hebo-Zip Sp '99

Originally posted by Hugo
Geef maar een cheese burger , sander ;)

Ben benieuwd :p

Niet eens Shoarma?? een hamburger ook goed trouwens??? komt allemaal wel goed :)

p.s. jullie hebben me overtuigd.....die koplamp unit word wit, en morgen is de valerossi sticker eraf :)
 
Originally posted by DvD
piekerig vermogen te voorkomen/afvlakken.

verder een leuk projectje

Dit is volgens mij echt onzin .. weten jullie wel hoe licht die plaat is .. dit geeft echt 0,0 vertraging hoor... is puur voor een luchtgekoelde zip om een fan op te zetten
 
Originally posted by The One
Dit is volgens mij echt onzin .. weten jullie wel hoe licht die plaat is .. dit geeft echt 0,0 vertraging hoor... is puur voor een luchtgekoelde zip om een fan op te zetten

ik weet het niet...

men rijd toch niet voor nix, met zo'n plaat? het heeft in ieder geval voordelen, tegen over een rotor zonder plaat....

Ik ga btw ZONDER rijden (vertanding is nu vervangen)
 
mja ik snap de bedoeling ervan ook niet zo ?, eerst word er geprobeerd om de verplaatsende massa zo klein mogelijk te houdn, en dan word de massa weer vergroot ? lijkt mij een btje raar maargoed, probably voor ac ofzo :?
 
Last edited:
Originally posted by Sander
het word dus IMO (copyright bij MOL :D) witte (marmer-styl) velgen....ff fred vd week bellen voor de prijs daarvan...

komt vast wel goed...en hugo...jij krijgt een kusje!

marmer??:?:? je bent de paus toch niet8P
 
Originally posted by The One
Dit is volgens mij echt onzin .. weten jullie wel hoe licht die plaat is .. dit geeft echt 0,0 vertraging hoor... is puur voor een luchtgekoelde zip om een fan op te zetten

Das gelul Ruud, op spa reden al die Italianen enzo ook met die plaat erop. Puur omdat je anders echt op je achterwiel de bocht uit komt zeilen. Er waren er een paar die dat alsnog deden, maar das een ander verhaal :p
 
Originally posted by -=MOL=-
Das gelul Ruud, op spa .................

En ja hoor....Mol vliegt meneer rudi weer naar zijn keel ;)

jongens, vrede op aarde, over ongeveer 18 daagjes, is het kerst, dus hou het even rustig in m'n topic aub:! 0?

jullie zijn allebei wel lief ;):+
 
Hmmmmm, ok dan. Het zal wel! Iig heb ik een andere mening over die plaat, inclusief een soort van bewijs dat het wel degelijk nut heeft, ben benieuwd wie het tegendeel "bewijst".
 
Originally posted by The One
Dit is volgens mij echt onzin .. weten jullie wel hoe licht die plaat is .. dit geeft echt 0,0 vertraging hoor... is puur voor een luchtgekoelde zip om een fan op te zetten

De echte plaat, dus die bij de LC ontsteking zorgt ervoor dat de scooter een stuk handelbaarder wordt bij het volgas geven bij het uitaccelereren van bochten. De plaat die Sander er op heeft zitten is inderdaad de AC-plaat en heeft zoals Ruud al zegt bijna geen effect. Bovendie is die van Sander wel erg gaar :).

Piekerig vermogen voorkomt ie dus niet, maar meer de bijeffecten er van. Ik heb zat met en zonder plaat gereden en zelf heb ik hem graag op een Speed-zipje...
 
Originally posted by Lieuwe
Neee .. geen witte velgen :p

Dan heb je precies dezelfde scoot als mij :)

Nabouwer :rolleyes:

wie is er nu eerder klaar :) hahahaha, maar ze worden niet wit...maar marmer...

en die plaat joor....die is er toen nog een keer half afgelopen, weet je nog? daardoor is ook bijna mn halve binnenrotor verkracht...
 
Originally posted by The One
Dit is volgens mij echt onzin .. weten jullie wel hoe licht die plaat is .. dit geeft echt 0,0 vertraging hoor... is puur voor een luchtgekoelde zip om een fan op te zetten
Wie had het hier over (ontstekings)vertraging dan?

Als dat onzin zou zijn, waarom zou je dan niet met een zelf bouw ontsteking met accu gaan rijden, want minder massa heeft immers minder energie nodig om op gan te liggen.

(ik heb hier een alu rotor liggen met een diameter van 2 cm)
 
Originally posted by Pronk
Ik zal ff antwoorden :)
Hij rijdt nog niet, en staat nog bij Koopmans.

danku :eek: hij rijd voorlopig nog niet, omdat mn poullies nog hier thuis liggen...zodra het niet meer vriest, zal ik ze ff langsfietsen...

t komt allemaal op den duur wel goed (hoop ik)
 
Back
Top