Peiling 24u race Spa-Francorchamps 2007

Interesse voor de 24u race ?

  • Ja, ik wil er serieus over nadenken

    Votes: 14 43.8%
  • Ja, maar hangt vooral van de inschrijfprijs af

    Votes: 10 31.3%
  • Afhankelijk van... (ligt toe in het topic)

    Votes: 5 15.6%
  • Nee, helemaal niet

    Votes: 3 9.4%

  • Total voters
    32
Status
Not open for further replies.
Present :) (in acht nemend dat ik dag ervoor en dag erna ook nog vrij moet nemen om bij te komen :p, ff met baas overleggen zodra datum bekend is)
 
als 't over de 24u gaat... ill' be back :)

indien er intresse is om mij mee in de organisatie te steken zal ik er zeker voor gaan, indien dit geen optie is zal ik wel een of ander team "begeleiden"
rijden doe ik sowieso al niet meer zelf... gepensioneerd éh :+
 
geen klein kansje dat je weer op de scoot springt scotty? het is en blijft tenslotte verslaven ondanks je gixxer
 
geen klein kansje dat je weer op de scoot springt scotty? het is en blijft tenslotte verslaven ondanks je gixxer

m'n verstand zegt mss wel ja maar m'n gezondheid zegt nee ;)

de enige optie is nog vrij rijden, kan je een paar ronden knallen en terug ff wat rustiger aan, dan terug knallen enz...
en zeker een uithoudingsrace zal niet zo best meer gaan, starten om dan 15min later het stuur over te geven heeft nie zo veel zin
 
we gaan met de voorbereidingen beginnen van de 24 uur op spa-francorchamps.
wanneer de reglementen en sommige praktische zaken geregeld zijn komt alles online en kan er ingeschreven worden.
de datum zoals hij nu staat blijft zo, dus nog even geduld:D

let wel er gaat maar plaats zijn voor 40 teams maximaal, dus heb je interesse hou het dan goed in het oog.
 
en is miss al iets bekend over natuurlijk het belangrijkste :D aantal rijd per team? aangezien er maar 40 teams mee mogen doen... en de kosten per team? of per ingeschreven individu?
 
euhm


kun je niet lezen?????????

wanneer de reglementen en sommige praktische zaken geregeld zijn komt alles online en kan er ingeschreven worden.
 
Zie ik zeker wel zitten. Dit wil ik toch wel eens mee gemaakt hebben. Ik heb alleen niet de geschikte bikes in men garage staan om 24 uur mee rond te tuffen.... (scooter lijkt mij iets comfortabeler dan men cyclo's/ minimoto 4 takt)
 
Bijna zeker dat ik en vinny en nog een paar ook me gaan doen :W het is nog even wachten op de rest, en dan maar is inschrijven :p +ralf+

edit: Lijkt me echt supervet om het gewoon is meegemaakt te hebben, de rest stemt er ook mee in, dus waarschijnlijk wordt het toch werkelijkheid +ralf+
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top