24u Spa-Francorchamps - 14/15 juli 2007

Status
Not open for further replies.
Het is bijna zover, ik stamp pas zaterdagochtend m'n kachel open richting francorchamps. Het weer zou alvast meezitten
 
meeste teams overal weer ff mee contact gehad vandaag. 12 teams helemaal bevestigd en ready for it ! Rest ga ik weer ff achteraan nog :)
 
originele nickname...


anyhow, ik ben er ook, waarschijnlijk wel te vinden in de nabijheid van kamp tobi ofwel foto's aant nemen @ de baan zelf :)
 
Diepe zucht, ik vandaag geen conge krijgen, dus ik ga pas zat*morning. kwestie van nog eens flink in m'n eigen emmer te slapen
 
ben nu @ spa (ingebroken @ local netwerk ;) ) het is hier dus echt zwaar warm, en goed druk dat beloofd dus wat voor de race

er rijd btw een luchtgekoelde scooter mee heb ik al gezien 8P dat word nog wat
 
ben nu @ spa (ingebroken @ local netwerk ;) ) het is hier dus echt zwaar warm, en goed druk dat beloofd dus wat voor de race

er rijd btw een luchtgekoelde scooter mee heb ik al gezien 8P dat word nog wat
 
First post LIVE from SPA!

Het weer is zalig warm.
Technische controle is aan de gang.

Volgens timing zou de training binnen 1 minuut van start moeten gaan (maar ik vrees er eerlijk gezegd een beetje voor dat deze timing niet gehaald zal worden.)


Greetz
Kaze - Team #54
 
zalig weertje hier.
Training moest 5mins geleden gestart zijn maar voorlopig nog geen ronkende motoren te horen.


greetz
Kaze - team #54
 
zalig weertje hier.
Training moest 5mins geleden gestart zijn maar voorlopig nog geen ronkende motoren te horen.


greetz
Kaze - team #54
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top