Peiling 24u race Spa-Francorchamps 2007

Interesse voor de 24u race ?

  • Ja, ik wil er serieus over nadenken

    Votes: 14 43.8%
  • Ja, maar hangt vooral van de inschrijfprijs af

    Votes: 10 31.3%
  • Afhankelijk van... (ligt toe in het topic)

    Votes: 5 15.6%
  • Nee, helemaal niet

    Votes: 3 9.4%

  • Total voters
    32
Status
Not open for further replies.

Razma

Well-Known Member
Een aantal mensen hebben al wel een beetje het idee gehoord, maar er zijn nu een aantal geregeld waardoor het ook écht kan georganiseerd worden.

Is hiervoor interesse ?
(dus ook tesamen met buitenlandse teams)

Het is niet mogelijk op Genk, omdat ze al bijna alle weekends volzet hebben. Spa is dus 'the place'

Kostenplaatje voor inschrijving zal zeker niet hoger worden als de 24u op Harz-Ring.
 
Advertisement - register to remove this

Het lijkt me een TE tof initiatief!!!

Volgend jaar ben ik nogsteeds met de racerij bezig, dus deelname lijkt me helemaal TE tof voor woorden :)
 
Ik sluit me bij bovenstaande reacties aan.
Misschien een idee om te kijken of je het kan koppelen oid aan de 24h op de harz-ring?
 
Ja, euh, koppelen, je weet wel? :/

Ik bedoelde zegmaar een beetje samenwerken.
Dat je iig ervoor probeert te zorgen dat je niet rijders van elkaar afsnoept waardoor er bij beide te weinig mensen meedoen.
Wat natuurlijk helemaal leuk zou zijn is al je voor zeg 1,5x het bedrag van de Harz-ring aan allebei mee kan doen oid.
 
Ik verwacht ook niet anders ;)
Komt erop neer dat het zonde zou zijn als je elkaar in de wielen zou rijden.
 
Denk trouwens ook dat het belangrijk is het aantal rijders per team niet te klein te houden.
Als dat aantal namelijk niet te laag ligt is het een stuk betaalbaarder (en bovendien iets minder vermoeiiend :)).
 
denk dat er genoeg wel zin hebben in een 24 uurs van het fred motoren team

moet idd wel leuk blijven kwa prijs. met wat meer info kan je al makkelijker zeggen of je mee wil doen of niet ... het idee is iig gaaf
 
Dikke feest en veel rijplezier zou ik zeggen, moest het doorgaan zou ik zeker meedoen. het zou ook een hele mooie ervaring zijn denk ik.

Groetjes
 
Ok :)

Ik heb hier ondertussen nog heel wat met bezig geweest. Uit het buitenland ook echt interesse...

Dus kom maar op met suggesties om dit echt ook te gaan organiseren !
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top