PC Gaming #2

Ik zou zelf mooi een pc samenstellen, hulp inschakelen van iemand die kennis heeft, als je het zelf niet hebt.
En er vervolgens zelf windows.
Windows altijd zon dure grap, maar zelf weten natuurlijk.
 
dacht dat ie 600 zij??

mja zit ook op alternate zelf bouw zeg maar , maar dan een beetje normaal kwam ik op 800 incl windows 7 en niet meer?? :S of doe ikw at verkeerd (A)

klik eigelijk ook alleen maar wat aan, dacht zelf aan iets rond de 650 oid aangezien ik in 2004 alles bij elkaar voor die prijs had ( was niet super hoor mja echt niet verkeerd voor die tijd)

Alleen de kast met inhoud dus? Voor dat geld heb je wel heel wat leukers / nieuwers uit de winkel.
 
ja gister avond via teamspeak gedaan, bij azerty een pc samengesteld voor 660 ( geen software) en daar kwam dit uit. dat is waarschijnlijk beter, en dan misschien via een andere regelen kan het heel misschien iets goedkoper.


Prosecc: intel i5 650 3,2gHz 154,74€
Harddisk: wd caviar green wd 5000aads 500GB 48,36€
Voeding:
OCZ StealthXStream Voeding ( intern ) - € 45,58
Kast: Sharkoon Nightfall - Midtowermodel - ATX - € 55,39

Videokaart: Club 3D GTX 260 - Grafische adapter - GF - € 178,42Intern geheugen:

Kingston ValueRAM - Geheugen - 4 GB - € 92,00

Moederboard
Asrock H55DE3 - Moederbord - ATX - iH55 - € 85,92
 
Neem geen GTX260, Nvidia kaarten op dit moment zijn een grote no go. ATI heeft voor dezelfde prijzen in elke catagorie veel leukere kaarten. Waar jij naar moet kijken is de HD5770. :)
 
ja gister avond via teamspeak gedaan, bij azerty een pc samengesteld voor 660 ( geen software) en daar kwam dit uit. dat is waarschijnlijk beter, en dan misschien via een andere regelen kan het heel misschien iets goedkoper.


Prosecc: intel i5 650 3,2gHz 154,74€
Harddisk: wd caviar green wd 5000aads 500GB 48,36€
Voeding:
OCZ StealthXStream Voeding ( intern ) - € 45,58
Kast: Sharkoon Nightfall - Midtowermodel - ATX - € 55,39

Videokaart: Club 3D GTX 260 - Grafische adapter - GF - € 178,42Intern geheugen:

Kingston ValueRAM - Geheugen - 4 GB - € 92,00

Moederboard
Asrock H55DE3 - Moederbord - ATX - iH55 - € 85,92

Beter een I3 processor nemen. Turbo modus heeft allemaal geen zin op desktops.
 
Net bfbc3 gedownload, ziet er wel leuk uit

Assasins creed 2 ook gedownload, maar bij het mounten start geen installatie op, kan ik kiezen uit afspelen met media player of map met bestanden weergeven, kies ik de laatste dan zie ik nergens een setup staan.

Nu maar even een andere aant downloaden, hopelijk komt de razor1911 versie ook binnenkort :)
 
Battlefield Bad Company 2 bedoelde ik ipv 3 :D

Iemand werkende crack voor Assasins Creed II?

Edit: Om langs de serial key te komen
http://www.mediaoffer.nl/pc/176

Op
bestel.png
klikken +ralf+
 
Oke, thanks

Dirt of Dirt 2? Of beide:p

Race Driver Grid heb ik vroeger wel eens gespeeld, maar ik download hem wel even opnieuw. Volgens mij had Grid zo'n kutbesturing, maar kan het mis hebben,

Ben atm een beetje zat van de shooters als MW2
 
Back
Top