PC Gaming #2

ff een vraagje, weet iemand van jullie hier hoe dit spel heet in mijn geheugen moest dit gebeuren:

voor je huisjes bouwde ( troepen of andere oid) gingen mannetjes eerst de grond plat stampen en dan bouwen.

je had er een magier oid
en een ventje wat een boekje in zijn handen had om voor te lezen zodat de tegenstander zijn troepen bij jou kwamen. heelveel meer kan ik mij niet bedenken.
het is zo een beetje 10 jaar terug oid

THX

Q
 
lijkt er wel veel op maar niet echt, je had dan echt een groepje ventjes wat dan op dat stukje grond ging stan springen en dan met hout kwamen volgens mij om het verder te bouwen :(

zelf nooit in bezit gehad maar bij toener tijd een maatje gespeeld.
 
heb me beetje vergist in de tijd :$ het was zo rond en nabij 1995 oid ipv 2000 dus misschien dat jullie iets weten ?
de persoon had ik jaren terug al gevraagt maar die wist het niet meer.
 
ff een vraagje, weet iemand van jullie hier hoe dit spel heet in mijn geheugen moest dit gebeuren:

voor je huisjes bouwde ( troepen of andere oid) gingen mannetjes eerst de grond plat stampen en dan bouwen.

je had er een magier oid
en een ventje wat een boekje in zijn handen had om voor te lezen zodat de tegenstander zijn troepen bij jou kwamen. heelveel meer kan ik mij niet bedenken.
het is zo een beetje 10 jaar terug oid

THX

Q


Age of empires?
 
Black & White? Dat van die stampende mannetjes zegt me niet veel maar dat is iig ook een spel in dat genre.
 
nee lijkt indd veel op age of empire, alleen je bent niet vanuit 1 persoon.

je beheerst iedereen enzo :S

jammer als iemand er nog op komt graag (A) k kan niet echt vinden op google oid.

nog wat dingetjes.

je bent begint met paar ventjes dan moet je dingen bouwen je ziet dan waar je kunt bouwen, dan klik je en lopen die gastjes er heen gaan wat stampen oid op die plek. daarna bouwen ze het op.
verder weet ik nog dat je mannetjes heb van je leger die een boekje hebben die de vijand troepen ( die hij tegen komt niet alles) ompraat en dat zij bij jou horen.
het laatste dat nog in me geheugen staat is dat je 1 magier hebt dacht ik die kan meerdere speciale dingen.

het spel is wel minsten al zo een 13/14 of 15 jaar oud :p dus weet niet of zoiets nog wel te doen is om op te zoeken.

nja in iedergeval bedankt voor jullie denk werk en hulp :)
 
nja bedankt, zal wel niet al te bekent zijn geweest.
en ik weet dat ik niet zo goed in verhaaltjes ben :p sorry.

dan gaan wel wel gewoon verder met nieuwste battlefield:rolleyes:
 
ff een vraagje, weet iemand van jullie hier hoe dit spel heet in mijn geheugen moest dit gebeuren:

voor je huisjes bouwde ( troepen of andere oid) gingen mannetjes eerst de grond plat stampen en dan bouwen.

je had er een magier oid
en een ventje wat een boekje in zijn handen had om voor te lezen zodat de tegenstander zijn troepen bij jou kwamen. heelveel meer kan ik mij niet bedenken.
het is zo een beetje 10 jaar terug oid

THX

Q

Red alert?:p
 
amd quad core 2.64ghz
met een nvidea 260 gtx sonic
6gb aan werkgeheugen
en 450gb aan opslag wireless netwerk kaart
koeling voor cpu van coolermaster

is dit een beetje een game pc??? die nu bf bc2 kan draaien???

iemand uit de klas wil deze weg omdat hij nog sneller wilt maar is dit wel wat:rolleyes:

en dat spel zal k maar vergeten :p bedankt voor alle moeite allemaal ;)
 
Ligt eraan wat je ervoor moet betalen, je kunt er prima een spelletje mee spelen. Als je er maar niet teveel voor betaald.
 
dacht dat ie 600 zij??

mja zit ook op alternate zelf bouw zeg maar , maar dan een beetje normaal kwam ik op 800 incl windows 7 en niet meer?? :S of doe ikw at verkeerd (A)

klik eigelijk ook alleen maar wat aan, dacht zelf aan iets rond de 650 oid aangezien ik in 2004 alles bij elkaar voor die prijs had ( was niet super hoor mja echt niet verkeerd voor die tijd)
 
Back
Top