PC Gaming #2

Heb net GRID weer ff gedaan, maar alle mensen zeg, wat een kk besturing.

Bij het minste of geringste sturen hang je alweer in de grindbak of de banden.

En wanneer je soms op lage snelheid wegrijdt gaat je car direct donuts maken 8P

Zo maar eens dat uber fake Alien Swarm uitproberen :p
 
Grid en Dirt. Beiden echt super.

Ligt het aan mij of hebben alle auto's achterwiel aandrijving?

Elke keer als je een haarspeldbocht hebt en weer wegtrekt, trekt hij zichzelf scheef en ga je donuts maken.

Net als die auto's van de demoliton derby, wtf man, die besturing/aandrijving van die dingen is echt kut. Zelf op het makkelijkste niveau kun je met die dingen niet fatsoenlijk overweg of ook maar goed een bocht doorkomen, laat staan winnen.
 
Kun je de camera niet anders instellen bij Alien Swarm?

Van bovenaf vind ik heel erg kut.

Nope, voor zo ver ik weet niet. Bovenaf is ook echt wel een must imo. Kwestie van wennen denk ik.

Inmiddels heb ik al 3e promotion/prestige :D

Ook wel jammer van de weinige officiele levels, maar dat zal binnekort wel veranderen.
Echt vet spel iig.
 
Vandaag SC2 besteld, was op vakantie dus kon niet eerder. Origineel helemaal doodgespeeld op LAN met maatjes, dus dit wordt weer gekkenhuis!
 
Spel is echt geniaal. Campaign nog niet uitgespeeld, vooral online. Zit helaas in de Silver league ( rank 9 +- ).

Moet nog aan mn micro werken;) Maar buildorder en scouten lukt al goed.
 
Boeiend, je kan toch gewoon via Battlenet?

Als je lan hebt, heb je 9 van de 10 keer ook beschikking over een ADSL verbinding of beter.
 
Daarom, ik heb er ook geen probleem mee. Het enige "probleem" is dat je niet met 6 vrienden kunt lannen als hun de game niet hebben. Vroeger gaf je de cd even rond, iedereen installed het, en klaar.

Battlenet2.0 is wel echt nice. Chat etc werkt goed, en achievements zijn een leuke toevoeging, alsmede stat tracking.
 
Back
Top